Auteur Topic: [WIDM] In de media  (gelezen 3054 keer)

Offline MaxvdBroek

• Forumlid
Re: [WIDM] In de media
« Reactie #20 Gepost op: 28-04-2026, 22:38:40 »
Ik heb afgelopen week een video gemaakt tijdens mijn reis door Albanië waarin we ook een aantal iconische Wie is de Mol-locaties hebben bezocht! Ik dacht, wellicht vindt iemand hier het leuk om te zien  ::tandpastasmiley::

https://vm.tiktok.com/ZGdHhMY6j/

Offline Memmymol

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 29-04-2026, 11:44:26 »
 Ontzettend leuk  :)
Bedankt het delen!

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2026, 13:33:32 »
"Rik van de Westelaken over tegenvallende kijkcijfers Wie is de Mol?: 'Overkill'"

https://www.nu.nl/media/6394258/rik-van-de-westelaken-over-tegenvallende-kijkcijfers-wie-is-de-mol-overkill.html

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2026, 14:48:27 »
Verbaast mij niets.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #24 Gepost op: 2-05-2026, 18:09:32 »
De uitleg is niet cynisch, maar helder en begrijpelijk; verschuiving van de uitzenddata + algemene teruggang lineaire kijkers.
"Koester het programma” is een belangrijke!

Offline Liena

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 9-05-2026, 17:59:24 »
 8)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #26 Gepost op: 10-05-2026, 15:56:34 »
8)

Dus zo laat pas op Daan , wow ::ok::
Vicekampioen Molpool 2026 :)

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #27 Gepost op: 11-05-2026, 01:08:10 »
In het jeugdjournaal van vanavond beantwoordt mol Daan Boom vragen van kinderen  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 11-05-2026, 07:52:42 »
In het jeugdjournaal van vanavond beantwoordt mol Daan Boom vragen van kinderen  ::ok::
Ik heb het filmpje gisteren al gezien: 
https://youtu.be/UrezaWZ0jps?is=xwNgdKplQWj2NTl8

Hij vertelde dat hij een keer bijna naar de makers wilde gaan om te zeggen, ik stop ermee. Verder komt ook een vraag binnen van Bram Krikke voor Daan.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2026, 07:54:20 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #29 Gepost op: 11-05-2026, 10:21:46 »
En wat vond jij ervan dat hij maar zo laat op Daan zat? Hij zette Daan pas op 1 bij de eervoorste aflevering en pas in de finale de totale tunnel?
Vicekampioen Molpool 2026 :)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #30 Gepost op: 11-05-2026, 11:01:46 »
En van Bram  ::rofl:: ::rofl:: Daan geeft zichzelf een 6,5, dat is best laag.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Blindebarry

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 11-05-2026, 12:16:37 »
En wat vond jij ervan dat hij maar zo laat op Daan zat? Hij zette Daan pas op 1 bij de eervoorste aflevering en pas in de finale de totale tunnel?

Dat maakt voor mij een ding heel erg duidelijk: De uitslagen van alle testen die de kandidaten maken in minimaal de eerste helft van het spel zijn compleet gebaseerd op geluk. Het hele spel is voor de kandidaten 'zo weinig mogelijk fout te gokken', en wie er uit gaat is soort van willekeurig.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 11-05-2026, 13:36:44 »
Eigenlijk best opvallend, ook al leek dit wel al deels uit de beelden van Bram. Maar als Quinty al een tijdje Daan op één had, is dit wel beetje sneu voor haar. Het is helaas het spel, maar ben wel met dit eens:
Dat maakt voor mij een ding heel erg duidelijk: De uitslagen van alle testen die de kandidaten maken in minimaal de eerste helft van het spel zijn compleet gebaseerd op geluk. Het hele spel is voor de kandidaten 'zo weinig mogelijk fout te gokken', en wie er uit gaat is soort van willekeurig.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 11-05-2026, 15:40:28 »

Dar klopt, de makers hebben jaren geleden al eens gezegd dat kandidaten in het begin vaak maar een paar vragen goed hebben in de test. Er wordt natuurlijk ook veel gespreid waardoor ook minder vragen op de mol goed ingevuld worden. Dit jaar werd Delilah ook nog eens erg verdacht dus inderdaad, in de eerste 4 afleveringen is/was willekeurig.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 11-05-2026, 15:56:06 »
Ik heb het filmpje gisteren al gezien: 
https://youtu.be/UrezaWZ0jps?is=xwNgdKplQWj2NTl8

Hij vertelde dat hij een keer bijna naar de makers wilde gaan om te zeggen, ik stop ermee. Verder komt ook een vraag binnen van Bram Krikke voor Daan.

Hadden we bijna onze eigen Philippe  gehad 😉

Ja, hij vertelde dat ook al bij de finale aflevering. Hij vertelde toen ook dat hij het de eerste 4 afleveringen niet zo leuk vond. Het plezier kwam pas daarna.

Ik zag  dat aan hem tijdens de afleveringen. De eerste 4 afleveringen heb ik casual gekeken en pas na het terugkijken een molkeuze gemaakt. Bij Daan zag ik het ongemak in de fanatieke groep. Al bij het ontbijt na de lodge opdracht toen Matteo en Geraldine hem aanspraken op het verlies van de 1000 euro, wat zat hij daar beteuterd met zijn mond vol tanden. Bij de olifant opdracht waren de kandidaten ook fel als het op voordeeltjes en posities aankwam en bij de jeepopdracht daarna zal "Matteo is boos" Daan ook niet geholpen hebben.

Hij was daardoor ook voorzichtig m.i. Ik zag hem niet actief de groep beïnvloeden en vond hem ook niet zo'n leuke kandidaat. Daarom aangenomen dat hij niet de mol was.....

Bij de ontknoping zag ik wel een leuke Daan en ook leuke molacties.
Dus met plezier gekeken.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 12-05-2026, 07:12:05 »
Haha, ja bijna.

Ja, hij heeft niet makkelijk gehad met zo’n fanatieke groep. En ben benieuwd als hij wel door had dat Quinty hem vanaf begin af aan als mol zag, best jammer dat we dit niet bij de laatste aflevering gehoord hadden van haar dat ze hem vanaf begin af aan als mol zag en pas in haar dagboek lazen. En dat ze na het afvallen van Delilah eigenlijk, nog maar één verdachte had en dit was Daan.

Dat snap ik wel van Daan en ook van jou.