Ik ben heel benieuwd of jullie iets vinden/kunnen helpen. Ik heb de volgende tekst ontvangen. Het verwijst niet perse naar een kandidaat die mee doet maar als ik de juiste geheime aanwijzing kan vinden krijg ik wel extra punten in onze WIDM poule op werk..
Tanzania is een topbestemming voor wildlifesafari's en herbergt de "Big Five" en de jaarlijkse Grote Trek van miljoenen gnoes en zebra's in de Serengeti.
Natuurlijk leven er ook gravende knaagdieren die bekend staan als Afrikaanse molratten (Bathyergidae), zoals de zilverkleurige molrat en recent ontdekte soorten als Fukomys livingstoni.
Mollen zijn solitair, dus vaak leeft er maar één per locatie en ze verlaten hun gangenstelsel alleen als jonkie of om te paren.
Op safari kun je beter geen felle kleuren (rood, geel, wit) en donkere kleuren (zwart, donkerblauw) dragen, omdat felle kleuren dieren kunnen afschrikken en donkere kleuren insecten (vooral tsetse-vliegen) aantrekken, terwijl neutrale tinten (beige, kaki, olijfgroen) je laten opgaan in de omgeving en insecten afweren.
Er zijn dagen dat de kandidaten veel rondrijden in safarivoertuigen, dus het is dan raadzaam om lichte comfortabele kleding te dragen, zoals shirts met korte mouwen en katoenen/ linnen broeken of shorts.
In meerdere afleveringen van Wie is de Mol waren er “verborgen” aanwijzingen te vinden.
Heb jij de verborgen aanwijzingen ontdekt?