Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 1079 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Vragenvuur
« Gepost op: 3-03-2026, 17:04:11 »
Was de houten olifant uit de eerste aflevering op maat gemaakt voor WIDM of gewoon gehuurd (ik denk zelf het laatste)?
Vicekampioen Molpool 2026 :)

Offline molLin

• Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2026, 19:08:08 »
Speciaal gemaakt. Rik vertelde dat in de uitzending.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #2 Gepost op: 2-05-2026, 23:20:48 »
Strandhuisjes:

Heeft Daan Bram mogen kiezen om op het strand oog in oog te gaan staan?

Wat was er gebeurd als er veel kandidaten alle vragen goed hadden?

Wie bepaalde de volgorde wanneer de kandidaten de vragen moesten beantwoorden en kregen de kandidaten die laat in de volgorde stonden zeer moeilijke tot wellicht zelfs onmogelijk vragen om niet nog eens de mol naar voren te moeten halen?

==========
Masai 2e ontvangst:
Liep er een tijdbalkje mee zodat de kandidaten de muis op het balkje konden zetten om de 26e seconde te zien?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-05-2026, 23:24:37 »
In molloten-land wordt vermoed dat sommige opdrachten keuze-B opdrachten waren, omdat de originele plannen niet door konden gaan. Is dat inderdaad gebeurd?
« Laatst bewerkt op: 2-05-2026, 23:41:37 door Eva. »

Offline Jelleke

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 2-05-2026, 23:40:57 »
Zat Nienke in de aflevering dat ze er uitging, en  ze Daan op 1 leek te ranken, überhaupt op Daan?

Offline Richie

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 3-05-2026, 00:27:29 »
Ik heb een paar vragen!

Waarom was er geen afvaller tijdens aflevering 5?

Tijdens de markt opdracht, zou er iets gebeuren als ze het rad op het oog stopt?

Ik heb gehoord dat Giles en Kristof elkaar ontmoeten, als dit klopt, delen jullie ideeën samen? Kan een voorbeeld genoemd worden?
Gerechtigheid voor de gouden vrijstelling!

Offline ruben67

• Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 3-05-2026, 01:34:35 »
Ik ben ook nog wel benieuwd of Daan al zijn vragen goed had bij de strandhuisjes opdracht want daar leek het wel op.

Daarnaast zou ik wel willen weten (wat ze niet bekend gaan maken) op wie Matteo zat bij de finaletest en hoeveel vragen hij goed had (wat het verschil was ten opzichte van Bram en Quinty).

Ook zou ik wel willen weten hoe de €1500 was bepaald bij de optreden opdracht.

Als laatste ben ik benieuwd wat er is gebeurd in de twee extra freezes bij de voetbalwedstrijd die wij niet hebben gezien. Wie heeft daar misgeschoten?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #7 Gepost op: 3-05-2026, 07:44:12 »
Ik ben ook nog wel benieuwd of Daan al zijn vragen goed had bij de strandhuisjes opdracht want daar leek het wel op.
Dit is gezegd in de uitzending: hij had er 2 goed. Maar verder blijft deze opdracht dus 1 groot raadsel.....

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #8 Gepost op: 3-05-2026, 09:05:25 »
met geen woord gerept is over de positie van de boekjes. Dat móet iets geweest zijn, omdat Rik zelfs nog een keer een positie corrigeerde.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #9 Gepost op: 4-05-2026, 15:59:52 »
Milan, waarom gaf je de pot aan Daan?

En de rest, waarom pakten jullie de meest verdachte speler de pot niet af?

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10 Gepost op: 4-05-2026, 17:25:42 »
Daarnaast zou ik wel willen weten (wat ze niet bekend gaan maken) op wie Matteo zat bij de finaletest en hoeveel vragen hij goed had (wat het verschil was ten opzichte van Bram en Quinty).
Hij zat net als de andere twee op Daan is bevestigd door Matteo zelf in RTL Boulevard.
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #11 Gepost op: 5-05-2026, 10:45:04 »
Mods team, is er al een sessie gepland met Rik?

Online Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #12 Gepost op: 5-05-2026, 11:08:59 »
Ik geloof niet dat er momenteel iets is gepland, voorafgaand aan het seizoen was er al een vragensessie met een aantal makers. Maar ik ben ook niet degene die hierover gaat, dus zal het achter de schermen eens benoemen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline marvin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13 Gepost op: 14-05-2026, 20:12:54 »
Mocht er een vragenvuur komen, ik ben al een tijdje heel erg benieuwd naar het volgende:

Waarom wordt er de laatste jaren al een paar keer gekozen om na de finaletest nog iemand te laten afvallen, Kees, Kim, Matteo?
Het voelt voor mij een beetje krom dat iemand die alles meegespeeld heeft ZELFS de finaletest heeft gemaakt, zich geen finalist mag noemen.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.