Poll

Wat is het leukste onderschrift van seizoen 26?

Week 1: IK BEN PINKELOTJE, ben jij op zoek naar de mol Quinty? (Elijah)
1 (4.3%)
Week 2: Wat bleek, het is Milan. (edgomo)
3 (13%)
Week 3: Dat zit wel snor (Enigma TV)
1 (4.3%)
Week 3: Discutabol (IByte)
1 (4.3%)
Week 4: Rik: "We hebben al jullie geld bovenop de silo gelegd. De hoogste pot ooit!" (IByte)
3 (13%)
Week 5: Willen de ouders van Daan, Matteo en Bram hun kinderen ophalen uit de bonenbak? (milliemollie)
0 (0%)
Week 5: Robin, de vrouw van Bram: "het is dáárom dat wij thuis koffiecupjes hebben. (Bodejos)
2 (8.7%)
Week 6: Burenconflict in Tanzania: Boom staat te dicht bij de schutting. (Brtdm)
7 (30.4%)
Week 7: Boom He-Man Rapsody (MoleBuster)
2 (8.7%)
Week 7:  Daan: "Ehh ik weet niet wat je met mijn kop van plan bent, maar Bram zit verderop." (Molest)
1 (4.3%)
Week 8: Kandidaten, welkom bij de eerste aflevering van Wie is de Schol (Eva.)
2 (8.7%)
Week 9: Delilah zit in haar eigen tijgerbontje. (Brtdm)
0 (0%)
Week 9: Afvallers worden helemaal wild als ze de rest van de groep weer zien. (Molest)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 9-05-2026, 20:36:50

Auteur Topic: [Funstuff] Onderschriftenspel  (gelezen 19677 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Funstuff] Onderschriftenspel
« Reactie #460 Gepost op: 17-05-2026, 22:08:02 »
Brons, met een gouden randje.

Ik had dit onderschrift genomineerd. Ik had al het voorgevoel dat dat weleens kon gaan winnen.

Daarom is het extra leuk dat dat ook gebeurd is.


Gefeliciteerd BRTDM.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2026, 19:09:30 door Bodejos »