Een aflevering viel ik in slaap maar de laatste twee keer heb ik van begin tot eind weer genoten. Ik vind Daan een hilarische (nep?)mol, Bram is grappig, de anderen hebben ook humor, leuke interacties en heel mooi verzorgde opdrachten! Ik ben me altijd weer bewust wat een organisatie erachter moet zitten voordat die opdrachten uiteindelijk ons voorgeschoteld worden. Eerst bedenken, dan alle spullen regelen, de uitvoering, het redigeren, wat laat je zien en wat niet, en dan zitten wij met chips voor de tv te sikkeneuren? Ik niet! En hopelijk velen met mij niet.
Elk seizoen is anders, en daar hou ik van. De ene keer heb je meer argwaan tussen kandidaten, deze keer hebben ze het erg gezellig - mede omdat de mol daar werk van maakt is mijn vermoeden zodat hij ongestoord zijn gang kan gaan. Ook al is het tot nu toe niet echt spannend, er gebeurt genoeg in psychologisch opzicht om op het puntje van je stoel te gaan zitten. Als dat niet je ding is, is het voor jou een minder seizoen maar ik hou erg van psycholoogje spelen en vind het leuk om op de kleinste details te letten. En dan zit je dit seizoen goed.