Auteur Topic: [WIDM] Wie verdenkt wie?  (gelezen 17829 keer)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] Wie verdenkt wie?
« Reactie #260 Gepost op: 12-05-2026, 21:00:22 »
Kortom, Daan was vanaf aflevering 1 in beeld bij Quinty en Nienke. Matteo en Bram hadden hem vanaf halverwege het seizoen in beeld (waarbij Bram eigenlijk het laatste). Hij was dus zwaar verdacht binnen de groep. Dat maakt hem mijns inziens niet zo'n fantastische mol, toch jammer.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 12-05-2026, 21:02:45 »
En blijkbaar ging Nasrdin eruit, omdat hij op Nienke zat.
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 13-05-2026, 00:35:29 »
Wel geestig om dit topic terug te lezen, met veel aannames en dingen waar we in eerste instantie niet in geloofde, maar wel sommige dingen 100% waar is. Zoals dit over Nienke:
Ik vind het eigenlijk te snel voor haar als zij echt de mol zou hebben geweten maar door spreiding toch net te weinig heeft ingezet.
« Laatst bewerkt op: 13-05-2026, 00:45:42 door Mol1991 »

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 13-05-2026, 17:27:40 »
Ja, veel was tijdens de afleveringen en in de finale ook al duidelijk.

Het vallen met de 1000 euro was geen slimme actie en hij viel daardoor meteen al op. Tijdens het ontbijt viel Matteo hem aan, bijgestaan door Geraldine en Quinty die vanaf dit moment Daan in the picture had. Nasrdin heeft Daan ook al gevraagd waarom hij Nasrdin voor liet gaan bij deze opdracht.

In de finale probeert Rik Milan in de schoenen te schuiven dat hij door Daan richting Matteo werd geduwd maar Milan gaf duidelijk aan dat hij Bram en Daan ook verdacht heeft. Matteo heeft Bram en Daan ook steeds meegenomen en ook Delilah zei dat ze vóór de abseilopdracht aan Daan gedacht heeft. Nu blijkt dus ook dat Nienke Daan vanaf de eerste aflevering heeft verdacht.

Bij de testbiechten is zijn naam ook genoemd door afvallers, alleen geen sterke verdenkingen maar bijv. Dat Daan en Eveline raar deden in het bootje op het meer.

De enige keer dat Quinty Matteo ook weer meenam zagen we duidelijk in beeld dat ze Matteo opschreef....hoezo op het verkeerde been zetten. ::jaja::

Toch dapper volgehouden door Daan en leuke molacties gezien. Bram heeft hij wel goed in het ootje gekomen.

Als dan een groot deel de juiste mol meenam in de test en ook Delilah behoorlijk verdacht werd blijkt de eliminatie dus inderdaad een kwestie van geluk of pech.....

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 13-05-2026, 17:55:01 »
Ja, veel dingen had je door het bekijken van de afleveringen ook wel beetje door wie op wie zit en wat je mist kom je nu achter.

Alleen je moet de biechten als kijker wat minder serieus nemen en vooral die bij de test. Maar dit zeggen we elk jaar  ::rofl:: Want eigenlijk haal je al veel uit de beelden, door de opdrachten etc. Voor dat Nienke eruit ging, had ik echt een idee dat ze Daan als mol had (wat dus klopt), zelfs voor het lijstje. Dus dat ze Daan op één zette was in mijn ogen logisch. Maar bij Quinty had ik dit gevoel pas stuk later dat ze al sinds aflevering één duidelijk Daan als mol zag, weet niet waarom.

Wat ook was veel kandidaten gingen tunnelen rond de tijd dat ze eruit gingen en daarom zijn ze eruit gevlogen, omdat ze fout zaten met hun hoofdverdachte. Of dingen zagen wat niet logisch was bij Daan als mol volgens hen en daarom Daan bijna niet meer meenamen of helemaal niet meer.
« Laatst bewerkt op: 13-05-2026, 21:05:24 door Mol1991 »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 14-05-2026, 08:10:46 »
Hier nog wat kleine dingetjes wat Nienke op haar instagram plaatste. Even voor het hele beeld.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 14-05-2026, 09:26:41 »
Heel tof dat ze dit zo deelt!