Dit zou opzich nog wel kunnen denk ik wat je zegt. Als veel op Quinty zitten, weet ik niet precies, maar Matteo hoor ik inderdaad wel vaker. En Quinty zit voor mijn gevoel inderdaad op Bram en Matteo op Daan.
In de deja vu opdracht van aflevering 5 zegt Milan dat zijn hoofdverdachten Matteo en Quinty zijn. Eveline en Milan delen informatie dus ik verwacht dat ze ook wel op dezelfde personen zaten.
Daarnaast hebben de personen uit het eye of the tiger bondje (Bram, Milan en Daan) aangegeven dat ze niet op elkaar zitten al twijfelen Bram en Daan nog wel over elkaar. Als ze logischerwijs ook Eveline niet verdachten dan blijven Matteo en Quinty over als verdachten.
Maar als Eveline op Quinty zat dan zou Milan waarschijnlijk ook weten dat Quinty niet de mol is en nu op Matteo gaan. Als hij dit ook deelt met Bram en Daan dan weten zij nu ook dat Quinty niet de mol is. Op basis hiervan verwacht ik dat de verdenkingen na deze aflevering als volgt liggen:
Milan: Matteo
Daan: Matteo/Bram
Bram: Matteo/Daan
Matteo: Daan
Quinty: Bram
Als Bram de mol is verwacht ik dat Bram, Daan en Quinty als laatste drie overblijven.
Als Daan de mol is verwacht ik dat Bram, Daan en Matteo als laatste drie overblijven.