Auteur Topic: [WIDM] Wie verdenkt wie?  (gelezen 14601 keer)

Offline Marimol

• Forumlid
Re: [WIDM] Wie verdenkt wie?
« Reactie #60 Gepost op: 9-04-2026, 12:33:43 »
Door de laatste opdracht hebben kandidaten zelf ook meer inzicht gekregen over hoe de verdenkingen in de groep liggen lijkt me. Eveline reken ik niet mee want zij wordt niet meer verdacht dat begreep ze zelf ook.

Nienke en Milan werden het meest vertrouwd. Dat moet Nienke toch op zijn minst aan het twijfelen hebben gebracht over haar verdenkingen richting Milan. Zij gaf aan veel gespreid te hebben maar ook geen antwoord wist op vragen als "Hoe heten de ouders van de mol"?

De hand van Milan trilde behoorlijk bij het maken van de test. Het kan maar zo zijn dat hij de test meer op één hoofdverdachte heeft ingezet en nu zenuwachtig werd over het resultaat. Hij wist  iig dat zijn bondgenoot Eveline informatie achter had gehouden. Mogelijk gaat hij het spel nu ook anders spelen. 

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #61 Gepost op: 10-04-2026, 03:15:32 »
Het zou inderdaad kunnen dat Nienke van Milan is afgestapt in de test, juist door het zien van de verdenkingen van de groep.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #62 Gepost op: 12-04-2026, 05:28:03 »
Mogelijk dat ze Daan niet uit de wind houden omdat iedereen op hem zit
Ik kreeg niet bepaald de indruk. Eveline dus niet, maar Milan ook niet. Matteo zit wel duidelijk op Daan, en Bram deels. Quinty lijkt zich wel te verliezen in Bram, had nu ook een opdracht met hem, misschien nog wel meer focus. Het kan nog wel dat Milan nu gaat denken, 'he mijn bondje Eveline is eruit en die zette niks op Daan in dus nu moet ik toch naar hem gaan kijken'. En zou Nienke Daan op 1 zetten om vervolgens toch weinig op hem in te zetten?
:)

Offline ruben67

• Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 12-04-2026, 13:26:09 »
Ik heb het idee dat iedereen buiten Matteo en Quinty op Matteo/Quinty zitten. Ik denk dat Eveline eruit is gegaan op Quinty. Ze vond haar mollicitatie die ze in aflevering 5 zag van Quinty heel verhelderend en ik denk dat ze ook wel bevestiging heeft gekregen in de Freddy Mercury opdracht.

Ik denk dat de mol of Daan of Bram is nu. Als Daan de mol is gaat Matteo of eventueel Bram winnen (als hij Bram nu ook meeneemt na het zien van zijn mollicitatie). Als Bram de mol is gaat Quinty waarschijnlijk winnen.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #64 Gepost op: 12-04-2026, 13:33:39 »
Dit zou opzich nog wel kunnen denk ik wat je zegt. Als veel op Quinty zitten, weet ik niet precies, maar Matteo hoor ik inderdaad wel vaker. En Quinty zit voor mijn gevoel inderdaad op Bram en Matteo op Daan.
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Jelleke

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 12-04-2026, 19:30:56 »
In de vorige aflevering, toen Nienke afviel, werd duidelijk gezegd dat Mateo en Daan allebei het meest werden verdacht (niet duidelijk wie 1 of 2) en daarna Quinty en Bram (niet duidelijk 3 of 4) Dus Daan wordt (werd) wel degelijk veel verdacht

Offline ruben67

• Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 12-04-2026, 19:56:14 »
In de vorige aflevering, toen Nienke afviel, werd duidelijk gezegd dat Mateo en Daan allebei het meest werden verdacht (niet duidelijk wie 1 of 2) en daarna Quinty en Bram (niet duidelijk 3 of 4) Dus Daan wordt (werd) wel degelijk veel verdacht

Nee er werd gezegd dat Daan, Matteo, Quinty en Bram het meeste molpotentie hebben (het meest verdacht worden). Er werd hier geen volgorde aangegeven van wie er op 1, 2, 3 en 4 staat qua molpotentie.

Offline ruben67

• Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 12-04-2026, 20:17:06 »
Dit zou opzich nog wel kunnen denk ik wat je zegt. Als veel op Quinty zitten, weet ik niet precies, maar Matteo hoor ik inderdaad wel vaker. En Quinty zit voor mijn gevoel inderdaad op Bram en Matteo op Daan.

In de deja vu opdracht van aflevering 5 zegt Milan dat zijn hoofdverdachten Matteo en Quinty zijn. Eveline en Milan delen informatie dus ik verwacht dat ze ook wel op dezelfde personen zaten.

Daarnaast hebben de personen uit het eye of the tiger bondje (Bram, Milan en Daan) aangegeven dat ze niet op elkaar zitten al twijfelen Bram en Daan nog wel over elkaar. Als ze logischerwijs ook Eveline niet verdachten dan blijven Matteo en Quinty over als verdachten.

Maar als Eveline op Quinty zat dan zou Milan waarschijnlijk ook weten dat Quinty niet de mol is en nu op Matteo gaan. Als hij dit ook deelt met Bram en Daan dan weten zij nu ook dat Quinty niet de mol is. Op basis hiervan verwacht ik dat de verdenkingen na deze aflevering als volgt liggen:

Milan: Matteo
Daan: Matteo/Bram
Bram: Matteo/Daan
Matteo: Daan
Quinty: Bram

Als Bram de mol is verwacht ik dat Bram, Daan en Quinty als laatste drie overblijven.
Als Daan de mol is verwacht ik dat Bram, Daan en Matteo als laatste drie overblijven.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #68 Gepost op: 13-04-2026, 03:29:54 »
Milan zit duidelijk op Quinty. Dat verhaalt hij ook nog een keer als het over de foto-opdracht gaat. Het was bij Quinty misgegaan. Ik denk echt dat dit een doodlopend spanningsboogje is. Milan en Quinty gaan nog exit.

Offline ruben67

• Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 13-04-2026, 09:41:12 »
Milan zit duidelijk op Quinty. Dat verhaalt hij ook nog een keer als het over de foto-opdracht gaat. Het was bij Quinty misgegaan. Ik denk echt dat dit een doodlopend spanningsboogje is. Milan en Quinty gaan nog exit.

Ik denk ook dat Milan en Quinty nog gaan afvallen mochten er nog twee kandidaten afvallen. Maar ik weet niet of Milan alleen op Quinty zit. In aflevering 5 zegt hij dat Matteo en Quinty zijn hoofdverdachten zijn dus ik denk hij nog op beide zit. Maar aangezien ik denk dat beide niet de mol zijn, zal Milan verwacht ik nog wel gaan afvallen.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 13-04-2026, 12:43:50 »
In 1 van de topics is een screenshot gepost wat Quinty heeft ingevuld als meest verdacht. Dat was Matteo. Dus dat zij alleen op Bram zit lijkt me toch niet te kloppen.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 13-04-2026, 13:40:56 »
Dat klopt, dat was ik. De naam Matteo is hier duidelijker te lezen dan dat wat Nienke opschreef.

Bij de test in aflevering 6 noemde Quinty Matteo  en Bram. Misschien dat ze daarom de tweede opdracht met Bram wilde doen maar Matteo hoort ook bij haar verdachten. Bij de test in aflevering 7 noemt ze de foute foto's van Daan en Matteo.  Dus Quinty zit nog op meerdere sporen.

https://www.realitynet.org/forum/?topic=76253.msg2615050#msg2615050
« Laatst bewerkt op: 13-04-2026, 14:09:51 door Marimol »

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 18-04-2026, 22:16:02 »
Matteo's hoofdverdachte is Milan, die eruit vliegt. Is Matteo de mol?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 18-04-2026, 22:18:13 »
Ja, dat dacht ik ook even. Maar vond hem echt wel geschokt overkomen en verbaasd zijn na het rode scherm van Milan en niet, maar even. Als hij de mol is heeft die het heel goed geacteerd vind ik.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 18-04-2026, 22:21:52 »
Ja, heel raar. Deze kwam voor mij uit de lucht vallen......Matteo heeft Milan alleen bij de testbiecht in aflevering 2 genoemd en toen was zijn tekst: Milan niet meer?

Hij verdacht vooral Bram en Daan.

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #75 Gepost op: 18-04-2026, 22:26:12 »

Nee, dan had de regie wel een ander verdenkschema voor Matteo opgesteld. Zoals die van Daan, die nu vlak voor de mannenfinale precies 50 50 op de mannen inzet die in de finale komen.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #76 Gepost op: 18-04-2026, 22:39:11 »
Milan -> Quinty (Nienke, Matteo)
Nienke -> Milan (Daan)
Quinty -> ?

Dat suggereert dat:
als Daan de mol is, Bram, Milan of Quinty zou moeten afvallen
Als je zo even terugleest elke week dan zie je dat Milan elke keer wel Matteo noemt. Eerst ook vaak Quinty maar daar is hij dus vanaf gestapt. Na de opdracht met de platen.

Milan exit was altijd wel een voorwaarde voor Daan om de mol te zijn. Nu dit eindelijk is gebeurd kunnen we vooruit. Quinty eruit, en een mannenfinale ::jaja::

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 18-04-2026, 22:49:00 »
Volgens mij zitten ze allemaal op Matteo. Milan noemde ook Bram en Daan, dus misschien heeft dat hem de nek gekost.

Offline Joriannn

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 18-04-2026, 22:49:13 »
Het kan haast niet anders dan dat Milan vol op Matteo heeft getunneld. Matteo moet dan geluk hebben gehad met het beantwoorden van vragen aangezien ie op Milan zat. Quinty is volgens mij niet helemaal duidelijk. Daan op Bram/Matteo en Bram op Daan/Matteo/Quinty moet toch wel wijzen op of Daan, of Bram als mol.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 18-04-2026, 22:50:47 »
Nou Milan zei nu vooral dat de kans heel groot is dat het in zijn bondje de mol zit, dus Bram en Daan. Matteo noemde hij niet, maar misschien is dit bij de edit weggehaald. Alleen het lijkt inderdaad wel dat hij op Matteo eruit is gegaan als ik zo terug zie.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2026, 22:53:35 door Mol1991 »