Bovendien wordt het woord ‘mol’ bij de Nederlandse editie liever met een hoofdletter geschreven, maar dat gebeurt hier dus niet. In een soortgelijk, terugkerend stukje uit de leader zijn echter ook fouten tegen de Nederlandse taal te zien, bijvoorbeeld ‘het spel wat’ in plaats van ‘het spel dat’. Ik vermoed daardoor dat er geen sprake is van een hint, maar je hebt sowieso een scherp oog, MoleBuster! 
Dank voor je compliment, dat stukje leader via jouw link had ik nooit gezien... maar, ik heb nog iets gevonden. Dichter bij een officiële hint kan ik niet komen denk ik.
Links: Een screenshot van de onscherpe klok die we bij mollicitaties steeds zien, ik dacht: daar moet toch iets mee zijn, staat weergeven op 12:
26 kunnen we wel zien met wat moeite.
Rechts: De onscherpe klok links heb ik even via een illustratie voorzien van minutenstreepjes. Mijn idee was dat, door de wijzers 'door te trekken' naar de minuten toe er nog meer betekenis in kon zitten.
Wel, we weten al dat
26 een betekenisvol getal is dit seizoen. Ik kwam zodoende ook op het idee om het
alfabet van 26 letters hierbij te betrekken.
Klokkijkend (zie:
rechts)...
De kleine wijzer wijst naar het
2e streepje
over het heel en de grote wijzer wijst naar het
4e streepje
vóór het half."
Letter
4 v/h
alfabet =
DLetter
2 v/h