Auteur Topic: [Kandidaat] Quinty Misiedjan  (gelezen 4530 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Quinty Misiedjan
« Gepost op: 12-02-2026, 10:01:07 »

Bespreek hier alles over Quinty Misiedjan!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molzkovicz

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Quinty Misiedjan
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2026, 19:00:59 »
De strategie die Quinty in haar voorstelvideo uit de doeken doet, vind ik best lijken op de eerdere strategische aanpak van Mol Jurre in zijn kennismakingsvideo, vooral het respectievelijk opsparen dan wel verzamelen van geloosde dan wel uitgekotste informatie van andere kandidaten. Die parallelle strategie betekent trouwens niet dat Quinty daarmee de Mol is: misschien had ze als WIDM-kijker de beeldspraak van de ‘informatiekots’ gewoon goed onthouden.

Online annebeestje

• Winnaar WIDM pool jubileum ´25
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2026, 09:12:23 »
Wat een onsmakelijke uitdrukking. Is dat misschien iets van binnen de ring Amsterdam?

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Klootzak uit liefde..
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2026, 12:49:09 »
Ik ben Amsterdammer en ik hoor dit nooit.Maar ik ben een oude Amsterdammer ::).
Over Quinty. Als zij de mol is dan speelt ze wel heel goed de kandidaat.
Ik had haar als schot voor de boeg. Het kan een moltactiek zijn. Voorlopig denk ik dat zij kandidaat is. Nog niet echt molgedrag gezien.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2026, 22:46:14 »
Ik ken haar niet en vraag mij af of zij altijd zo (onnodig) druk en storend aanwezig is?

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #5 Gepost op: 9-03-2026, 19:08:56 »
Ik zie vooral een vreselijk fanatieke kandidaat  ;D
« Laatst bewerkt op: 13-03-2026, 16:17:32 door Mollem »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2026, 19:17:24 »
Ik ook, en een hele scherpe. Alles ging goed bij de jeeps tot zij de control room verliet en ze had onmiddellijk door dat Geraldine te weinig geld had.

Online Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2026, 20:20:03 »
Voorlopig denk ik dat zij kandidaat is. Nog niet echt molgedrag gezien.
Behalve dan dat ze binnen een seconde een verhaal verzonnen had bij het paaltje.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 10-03-2026, 10:18:20 »
En dat was vooral bedoeld om de anderen onwetend te houden over een mogelijke vrijstelling, kandidaats gedrag dus.

« Reactie #9 Gepost op: 13-03-2026, 00:40:06 »
Behalve dan dat ze binnen een seconde een verhaal verzonnen had bij het paaltje.
Wat wel een inkoppertje was nadat Bram al een verdubbelaar had genoemd. Maar zeker snel denken van Quinty

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #10 Gepost op: 15-03-2026, 12:31:28 »
Quinty is aflevering 3 best verdacht.
De feelgood-voetbal-opdracht moest wel interessant zijn, en zij was best goed in beerpong. Geoefend?

In aflevering 1 had ze verrassend snel een juist antwoord toen ze bij het olifant slepen bij een paaltje ging staan. Geraldine zei het nog: de mol doet nog rustig aan.

In aflevering 2 kan ze met de formulieren in de garage van de Terreinwagens geknoeid hebben, waardoor wij Daan nu verdenken. Voor hetzelfde geld deed Daan alles goed.

In aflevering 3 vindt ze het oog in de discotheek. Wij krijgen alle beelden te zien, maar niet die van haar!

edit: Ook die van haar, maar daar staat op dat ze alle auto's heeft geprobeerd, maar dat haar sleutel niet werkt. Een logisch uitvoering van het proberen te openen van een jeep, als je via de formulieren hebt geknoeid en niet verdacht in het oog wil zijn.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2026, 12:43:21 door foxhunter »

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #11 Gepost op: 15-03-2026, 12:34:27 »
In aflevering 3 vindt ze het oog in de discotheek. Wij krijgen alle beelden te zien, maar niet die van haar!

Deze waren toch als laatste in beeld?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #12 Gepost op: 15-03-2026, 12:39:41 »
Deze waren toch als laatste in beeld?
Je hebt gelijk, maar daar staat niks bijzonders op. Logisch als je de opdracht via de formulieren zou saboteren, omdat je weet dat de ogen op je gericht zijn deze opdracht. Maar Quinty neemt ook geen enveloppe mee, want ze vond haar auto niet.

Online MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13 Gepost op: 15-03-2026, 12:46:45 »
In aflevering 2 kan ze met de formulieren in de garage van de Terreinwagens geknoeid hebben, waardoor wij Daan nu verdenken. Voor hetzelfde geld deed Daan alles goed.
Wat bedoel je met geknoeid hebben met de formulieren? Ik neem aan dat er per kenteken maar één formulier was. Of moet ze met pen cijfers hebben veranderd? Ze staan daar toch allemaal bij.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #14 Gepost op: 15-03-2026, 13:57:12 »
Wat bedoel je met geknoeid hebben met de formulieren? Ik neem aan dat er per kenteken maar één formulier was. Of moet ze met pen cijfers hebben veranderd? Ze staan daar toch allemaal bij.
Quinty was compleet uit beeld bij het vertrek van Daan. Daarvoor stond ze aan het einde van de tafel, waar het formulier lag. Nu ziet ze het formulier van een meter afstand, terwijl de drie die er dicht bij staan het niet zien.
Dit is opvallend te noemen.
 Je kan van een min een plus maken met een klein potlood, ze was uit beeld. Er stond redelijk wat tekst op die formulieren en er zal weinig echt gelezen zijn. Formulier vervangen, kenteken wijzigen.
Toen Delilah een kenteken noemde ontbrak er een formulier, maar dat moet nog gecontroleerd worden.

Online MartinJ

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 16-03-2026, 00:27:53 »
Je kan van een min een plus maken met een klein potlood, ze was uit beeld.
Ik heb nog nooit gezien dat bij te winnen geldbedragen er een + teken voor zetten. Je zou misschien wel ergens een - teken voor kunnen zetten, maar dan moet je bij de -€250 het minteken wegpoetsen.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #16 Gepost op: 16-03-2026, 11:24:39 »
Absoluut mijn favoriete kandidaat dit seizoen ::bravo::, niet echt verdacht verder.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #17 Gepost op: 16-03-2026, 12:17:02 »
Ik heb nog nooit gezien dat bij te winnen geldbedragen er een + teken voor zetten. Je zou misschien wel ergens een - teken voor kunnen zetten, maar dan moet je bij de -€250 het minteken wegpoetsen.
Tussendoor zegt Delilah nog: nee hoor niet op alles. Maar Quinty herhaald het nog maar eens.

Wat doet Quinty bij de Jeepopdracht.
1) Ze staat lang in de werkplaats voordat haar run begint
2) Ze pakt de stapel autodocumenten en verdeeld die over de tafel aan het begin van de opdracht.
2b) Benadrukt de plus en min tekens
3) Ze staat daarna veel aan het einde van de tafel
4) leunt met haar arm op de tafel
5) trekt haar handschoenen uit aan de tafel
6) op een gegeven moment is Quinty weg ut beeld.
7) Daarna heeft ze haar handschoenen weer aan.

Blijft uiteindelijk heel lang in het veld. Delilah, Geraldine en Eveline zijn ondertussen ook het veld geweest. Zo verdien je ook niks.

Wat doet Quinty daar aan het einde van de tafel? Ging ze haar handschoenen wegleggen en een formulier aanpassen? Is Daan daarvan het slachtoffer? Op de CAM-beelden lijkt hij toch alles goed te doen.
Quinty brengt deze opdracht geen geld op.

Op de markt gaat ze op zoek naar speelgoed. Maar dat is er helemaal niet. Nasrdin koopt springtouw en gympen. Tweede ronde koop Quinty babydoekjes en daarna pakt Geraldine een joker, maar Quinty vindt niks meer. Geraldine koopt nog een kettinkje.
Vooral opvallend dat Quinty niet wacht op Geraldine en haar ogenschijnlijk alle tijd gunt om een joker te kopen om er vervolgens te vragen wat er met het geld van Geraldine is gebeurd. Tussendoor biecht Geraldine met de joker 'Ik heb in de ogen van de mol gekeken', maar de enige die op dat moment bij haar was, was Quinty.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2026, 13:40:40 door foxhunter »

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 16-03-2026, 19:35:07 »
Geraldine met de joker 'Ik heb in de ogen van de mol gekeken', maar de enige die op dat moment bij haar was, was Quinty.
Tja als ze dat bedoeld had, had ze er niet uitgelegen..

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 16-03-2026, 23:02:01 »
Haar 'ik zie overal min en ook plus' hoor ik als minbedragen en plusbedragen. Niet letterlijk als +-jes