Auteur Topic: [Kandidaat] Quinty Misiedjan  (gelezen 4533 keer)

Re: [Kandidaat] Quinty Misiedjan
« Reactie #20 Gepost op: 18-03-2026, 02:08:28 »
Absoluut mijn favoriete kandidaat dit seizoen ::bravo::, niet echt verdacht verder.

Eens! Lijkt erop dat ze het slim en observerend speelt, dus hopelijk komt ze ver  ::joehoe::

Offline Mollie25

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 19-03-2026, 09:36:20 »
Het zou me niks verbazen als Quinty de winnaar is van dit seizoen.

We horen in aflevering 3 niet wie ze verdenkt - misschien omdat ze de mol al goed op het spoor is.

Offline MolFan1990

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 19-03-2026, 09:58:03 »
Het zou me niks verbazen als Quinty de winnaar is van dit seizoen.

We horen in aflevering 3 niet wie ze verdenkt - misschien omdat ze de mol al goed op het spoor is.

Als Nienke de Mol is, dan is Quinty haar ongetwijfeld op het spoor gekomen bij de bierpong opdracht. Die heeft ook wel gezien dat Nienke geen bal raak gegooid heeft en er ook weinig aan deed om haar tegen te houden toen Quinty zelf voorstelde om eerst even een lekker hapje en drankje te doen toen de opdracht al begonnen was. Quinty heeft haar perfect getest in mijn optiek.

Offline Mollie25

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 19-03-2026, 15:18:23 »
Als Nienke de Mol is, dan is Quinty haar ongetwijfeld op het spoor gekomen bij de bierpong opdracht. Die heeft ook wel gezien dat Nienke geen bal raak gegooid heeft en er ook weinig aan deed om haar tegen te houden toen Quinty zelf voorstelde om eerst even een lekker hapje en drankje te doen toen de opdracht al begonnen was. Quinty heeft haar perfect getest in mijn optiek.

Volledig met je eens! En ik denk dat wat ze vervolgens gezien heeft op de bodycambeelden van de jeep dit heeft bevestigd. Ze lijkt op een bijna sarcastische toon te zeggen dat ze Nienkes ‘heldhaftige’ reddingsactie van Eveline heeft gezien.. Alsof ze dat toneelstuk allang doorziet.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #24 Gepost op: 22-03-2026, 16:44:57 »
Gen Z (26) = Quinty Misidjan.

Ook Spongebob is een hoeksteen van GenZ. (spons-riem-dobbelsteen-banaan is Spongebob gerelateerd).

Quinty Misiedjan, bekend als YouTuber (Quinsding), presentatrice en programmamaakster, is een prominente vertegenwoordiger van Generatie Z in de Nederlandse mediawereld. Ze is bekend om haar online content en het bespreken van onderwerpen die deze generatie aangaan, zoals sociale media, authenticiteit en sociale rechtvaardigheid.

Aflevering 4. Drone beelden van een kerk met een kruis. Quinty is Christelijk. Later zag je bij de test van Daan een Andreaskruis.

Quinty verdient deze aflevering 500 euro bij het laseren. Had hier een wilde haardracht. Zij verdiende die 500 veel te makkelijk.

Bepaalde de strategie bij het abseilen. Was logisch, maar niet tactisch. Ook het willen abseilen en bij genoeg kandidaten toch maar niet vind ik verdacht.

Vond haar beerpong kwaliteit ook al verdacht goed.
En altijd de ideale kandidaat.

Afl. 4. Quinty seint weer bij de eliminatie met haar rechterhand.

Als in aflevering 5 de pot geplunderd wordt, dan is Quinty weer vol in beeld! Dan heeft ze vertrouwen getankt.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2026, 14:49:16 door foxhunter »

Offline moguraa

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 30-03-2026, 04:08:30 »
In de exclusieve video op de site sluiten Nienke en Quinty een bondje.

https://youtu.be/3HXj3gOZ-aY?is=7rZQhcYn_87qpx7a

Ben benieuwd of ze elkaar verdenken of juist totaal niet.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2026, 09:53:36 »
Uit de trust nobody podcast

Quinty zei in de uitzending dat ze heel erg van kamperen houdt.
Nu duikt er een ouder fragment op uit n podcast met Quinty, Soundos en Edson waar ze vertelt een hekel aan kamperen te hebben.

Geen idee waarom ze hierover liegt?

Offline Joker

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2026, 10:08:48 »
Misschien dat ze houdt van en doelt op het 'festivalkamperen' en dat ze de (gemiddelde Nederlandse, Franse of Spaanse) camping of wildkamperen helemaal niets vindt. Wellicht dat ze het zegt om verwarring te zaaien en/of verdacht over te komen als kandidaat zonder dat het geld kost in een opdracht, want in mijn ogen is ze een fantastische kandidaat en overduidelijk niet de mol.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #28 Gepost op: 2-04-2026, 10:12:34 »
Ja ik zie haar ook totaal niet als mol. Vind t wel vreemd

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 2-04-2026, 11:49:04 »
Volgens mij was Quinty gewoon aan het “zwanzen” zoals we dat bij ons in Vlaanderen noemen. Je zit gezellig met een groep vrienden aan tafel of op een terras bij een drankje en je hebt het over koetjes en kalfjes. Hoe vaak vertelt er dan niet iemand iets over zichzelf wat totaal niet waar is, gewoon om mee te lachen? Dat is “zwanzen”. Je moet het dan wel geloofwaardig kunnen brengen. Quinty kan dat goed, heb ik al een paar keer tijdens het spel gemerkt.

“Zwanzen” is echter wellicht iets wat Nederlanders minder doen (merkte ik ook al vaak op dit forum). Dat soort ‘humor’ wordt dan serieus genomen, men denkt dat het waar is. Met alle gevolgen vandien. Mensen gaan achteraf zeggen: “Hé, maar wacht eens even, heb ik die vroeger niet eens horen zeggen dat ie een hekel had aan kamperen?” Ze denken dat je zit te ‘liegen’, omdat ze het serieus nemen, ze hebben niet door dat je een grapje maakte.

Zo ga ik zelf bij een volgende gelegenheid wellicht ook eens in mijn kennissenkring voor de grap laten vallen dat ik mijn man op Tinder heb leren kennen. Terwijl dat natuurlijk niet waar is, we hebben elkaar voor het eerst ontmoet toen hij mijn koffie omstootte in de Starbucks.  ::rofl::

I love Quinty!  ::bravo::

« Laatst bewerkt op: 2-04-2026, 11:57:58 door Klaartje76 »

Online Krien

• Forumlid
  • I am Krien
« Reactie #30 Gepost op: 5-04-2026, 19:01:04 »
Wat zong hij voor Quinty ???
Jij bent de mol , jij bent de mol ::rofl::

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 12-04-2026, 02:18:37 »
Had Matteo alle vragen goed en is Quinty de mol?