Auteur Topic: [Kandidaat] Quinty Misiedjan  (gelezen 7190 keer)

Offline Krien

• Forumlid
  • I am Krien
Re: [Kandidaat] Quinty Misiedjan
« Reactie #40 Gepost op: 27-04-2026, 07:59:43 »
Ik zit al lang in de bram tunnel maar ik zou het geweldig vinden als Quinty toch de mol is.
Ze gaf de jongens in de laatste aflevering genoeg hints van ik ben het hoor!

Offline Doreen

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 27-04-2026, 23:42:55 »
Ik kom echt niet meer bij als Quinty de mol blijkt te zijn, dan heeft ze het wel geweldig gedaan. Stiekem hoop ik het heel erg. Ik heb haar de hele tijd als kandidaat gezien, maar in aflevering negen was ze ineens wel erg verdacht.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 28-04-2026, 07:19:19 »
Ook al heb ik Quinty nooit als mol gezien, het zou wel tof zijn als ze toch de mol is.
Alleen ik gok dat ze de winnares is van dit jaar.
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Mimitje

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 28-04-2026, 14:15:28 »
Uit mn hoofd hebben we sowieso Nienke en Quinty afgeschreven omdat ze bij die paaltjes wilden staan en zo geen invloed hadden op de 3000 euro bij de olifant.

Volgens mij zat ook bij de opdracht in de nacht met die bewakers opgesloten met Geraldine, en daar stemden zij steeds op het hoogste bedrag. Ook onmols.

Beide wel extreem onmols waarmee ik haar inderdaad heb afgeschreven en daar blijf ik ook bij!

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 28-04-2026, 22:20:51 »
En Geraldine zal haar ook hebben afgeschreven en viel af. Het kan dus 😜

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 29-04-2026, 19:38:51 »
Ook al heb ik Quinty nooit als mol gezien, het zou wel tof zijn als ze toch de mol is
Ik vind het soms gek wat als goede mol wordt gezien. Als Quinty de mol is heeft ze toch ongelooflijk veel onnodig geld binnen gebracht? En ze werd nog best vaak genoemd. Dan doen Bram en Daan het beter, redelijk onverdacht én weinig geld binnen gebracht. Ja het is in your face maar wel effectief!

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 29-04-2026, 20:27:42 »
Volgens mij snap je niet precies echt wat ik bedoel met deze zin.
Ik zie Quinty 100% als kandidaat, maar het lijkt mij ook een geweldige mol.
Als ze het spel niet zo fanatiek had gespeeld, had ik er op zich ook nog wel in geloofd. En zou ik het super tof vinden als ze het was.

Dus ik was niet heel serieus met wat ik zei. En ik heb Quinty geen enkele seconde als mol gezien hoor  ;)
« Laatst bewerkt op: 29-04-2026, 20:29:19 door Mol1991 »

Offline Doreen

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 2-05-2026, 17:09:35 »
Ik zie haar ook absoluut niet als mol, maar wat zou het een fantastische ontknoping zijn als ze het wel was.

Offline jokeJD

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 2-05-2026, 22:10:34 »
Wat jammer dat we in de ontknoping niet hoorden hoe Quinty Daan op het spoor is gekomen!

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 2-05-2026, 22:11:06 »
Wat jammer dat we in de ontknoping niet hoorden hoe Quinty Daan op het spoor is gekomen!
Ja, dit miste ik ook. Ze was sws weinig aan het woord vond ik.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 2-05-2026, 22:11:47 »
Eens! En ook gek dat we niet weten hoe Nienke er nu uitgevlogen is, want die leek hem toch echt te verdenken.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 2-05-2026, 22:35:41 »
Wat had Quinty aan die bodycam beelden? Ze zag hoe de mol niet molde? Mooie prijs haha

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 2-05-2026, 23:12:59 »
Ik had haar de winst gegund, want ze was slim en opmerkzaam. Helaas had ze de pech dat Bram en Daan zo close waren, alhoewel ze zich natuurlijk ook strategisch in een bondje had kunnen wurmen. Maar ze deed het op eigen kracht en is tot de finale gekomen. Leuke en slimme vrouw!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 2-05-2026, 23:23:37 »
Ik had haar de winst gegund, want ze was slim en opmerkzaam. Helaas had ze de pech dat Bram en Daan zo close waren, alhoewel ze zich natuurlijk ook strategisch in een bondje had kunnen wurmen. Maar ze deed het op eigen kracht en is tot de finale gekomen. Leuke en slimme vrouw!

Eens!
En ook heel tof dat ze de mol heeft afgetroefd bij de laser-opdracht.  ::bravo::
Wat er ook gebeurt, altijd blijven tunnelen. Het liefst vanaf aflevering 1. ;-)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 3-05-2026, 12:23:19 »
Waarom werd haar helemaal niks gevraagd in de ontknoping?

Dat kan toch eigenlijk niet, waarom zit ze er dan bij?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 3-05-2026, 15:51:07 »
Sinds wanneer ze Daan als mol zag, gaat ze binnenkort delen met ons op Instagram zei ze vandaag. Als ik het weet, meld ik het hier.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2026, 15:55:41 door Mol1991 »

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #56 Gepost op: 3-05-2026, 16:42:37 »

Ik heb er ook over gedacht of ze winst verdiend had. Ze heeft het beter dan Bram gedaan in de mol ontdekken, dus wat dat betreft had ze de winst verdiend. Maar WIDM is ook een sociaal spel waarbij je zoveel mogelijk over de mol als persoon te weten moet komen. Ze had daarbij idd de pech dat het wat dat betreft moeilijk opboksen is tegen Bram die heel close met Daan werd.

Sowieso had ik het gevoel dat ze na het afvallen van Nienke en daarna ook Eveline iets meer alleen in de groep kwam te staan, omdat ze wat minder natuurlijke klik met de rest had (maar misschien beeld ik dat me een beetje in). Ergens voelt het oneerlijk dat je verliest omdat je minder goede maatjes met de mol bent (en ook dat je nauwelijks aan het woord komt in de finale), maar ik denk dat het all in the game is.

Wat dit betreft lijkt het een beetje op seizoen 11. Toen won Art ook omdat hij een hechtere persoonlijke band met Patrick opgebouwd had (en een bondje), ondanks dat hij de toch wel flink verdachte mol pas later op het pad kwam.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2026, 16:51:16 door Leendert »

Offline Memmymol

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 3-05-2026, 19:52:46 »
In Mollenstreken geeft Quinty aan, dat de opdracht bij de koffiebonen het moment was, waarop ze dacht ‘ ik denk dat hij het is’
Er zijn beelden bij, waarin Daan haar vraagt, waarom ze iets doet. Quinty vertelt dan aan Lavezzi, alleen een mol is heel bewust bezig met de aandacht op anderen krijgen, dus ja, toen dacht ik dat wel ja.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 3-05-2026, 20:06:06 »
Ah duidelijk, dus ze zat al eerder op hem dan Bram, ook al scheelt het niet veel. Bram ging Daan 2 opdrachten later beetje verdenken door de mollicitatie, ook al bleef hij wel best lang licht twijfelen.
Maar waarom koos ze bij Deja-vu opdracht de mollicitatie van Bram, in de biecht zei ze ik denk dat Bram de mol is. Ik snap het niet niet, als ze toen al dacht dat Daan het was? Door dit kwam Daan bij Bram in het vizier.

Misschien twijfelde ze nog tussen hen.

En weet niet 100% zeker, maar tijdens de ontknoping hadden ze over deze opdracht en over jokers zoeken. Toen wou Quinty iets zeggen: dit is wel... Maar die zin is niet afgemaakt, omdat Rik naar Bram ging. Wilde ze het hier zeggen dit is wel het moment dat ik hem ging verdenken. Echt schaam je Rik en de productie.

« Laatst bewerkt op: 3-05-2026, 21:42:22 door Mol1991 »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 11-05-2026, 17:56:27 »
Dagboek Quinty: https://wieisdemol.avrotros.nl/dagboeken/dagboek-van-verliezend-finalist-quinty-2804?fbclid=PAb21jcARu2ulleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA81NjcwNjczNDMzNTI0MjcAAad51N7j5UPQr9liuVgyRZ6xsbeSu4bb5aqCAF6haZxi0GRYzge5BkrQZBs0lA_aem_2P-iUvxLocn117mAAknV_g

Ze nam vanaf begin Daan mee (door de lodge opdracht) wauw  ::oink:: en hield hem in de gaten en neigde al heel vroeg tunnelen op de mol, wat niet gebeurd is. Balen, dat ze niet gewonnen heeft zeg!!

Hele slimme dame, die denkt als een fanatieke en slimme kandidaat!
« Laatst bewerkt op: 11-05-2026, 18:17:31 door Mol1991 »