Ik snap wat je bedoelt, maar achteraf bleek Nathan toch ook niet echt een hele goede Mol? Zijn karakter maakte een hoop goed, maar qua molstreken viel het best mee toch? Hij zit in ieder geval niet in mijn top 5 mollen. En mocht Nienke de Mol zijn, dan zit ze vooralsnog daar ook niet bij 
Het is volgens mij een forum, dus daar mag je denk ik best je mening geven over de kwaliteit van de Mol toch? Ik denk dat de meesten het liefst kijken naar een type Jan Versteegh als Mol, dan valt het mij als trouwe kijker tegen in het geval van Nienke als Mol. Zoals Nathan mij als Mol ook tegenviel, heeft weinig écht risky dingen gedaan. En dat is prima, maar niet mijn type Mol.
Nou!

Doe even. Nathan was een heerlijke mol.
Maar stel je nu eens even voor dat jij zelf de mol bent. En je wordt gelijk al geconfronteerd met een groep als deze. SUPER gefocust, super gemotiveerd. Ik geef het de mol na dit seizoen, want deze groep is atypisch fanatiek. Dan verwacht je ook dat een mol flexibel is en niet alleen geweldige molacties uitvoert, maar daarnaast (minstens zo belangrijk m.i.) langere tijd onder de radar blijft. Dat is geen excuus voor lauwe molacties, maar 9 van de 10 kandidatengroepen in het verleden zouden denk ik wél die olifant geopend hebben. De mol had gewoon pech met deze gestructureerde groep.
Nienke is niet mijn wensmol. Ik zou Daan veel stoerder vinden, juist omdat deze groep zo aanstaat, en om dan als een soort clown te durven
overacten. Maar met wensmollen ben ik zelf geregeld volledig de boot (Boom) ingegaan

En Topmollen van het caliber Dennis of Jan zijn een zeldzaamheid.
Dus Nienke is een meer waarschijnlijke mol. En hopelijk komen er nog beter molacties, van de mol sowieso dit seizoen.
En wat betreft dat verdacht maken door de regie: niet mee eens. De regie is eindelijk op een punt nu gelukkig dat ze iedereen verdacht maken. Zo moet je dat doen, niet 1 deelnemer opzichtig uit de wind houden. Doen ze juist niet, en voor iedere deelnemer komen er mogelijke molacties in beeld. Dus ook van Nienke, maar ze wordt niet extra verdacht geëdit. Dat lijkt misschien alleen maar zo wanneer iemand zich meer op haar focust?
Op de jokerparty in aflevering 3 hoor je het liedje “Who’s that girl?”, wat al een hintje zou kunnen zijn naar een vrouwelijke mol, en vervolgens zie je Nienke die al dansend, (met haar duimen) zichzelf lijkt aan te wijzen.
Het zit op ongeveer 50 minuten in de aflevering.
Mooi gevonden! Nienke is ook degene is die als enige bij de dj een nummertje aanvraagt, terwijl er achter haar een supergrote afbeelding van Medusa hangt, wat het logo van die club is overigens. Medusa was een vrouw met levende slangen als haren in de Griekse mythologie, symbolen van de verleiding en het kwaad in het Christendom.