Niet persoonlijk gericht op de (gedeeltelijke) Milan-verdenkers hier hoor, maar zelf vind ik het echt absurd dat er mensen zijn die hem ook maar enigszins verdacht vinden na deze eerste aflevering. Jullie mogen mij van harte komen pesten als hij de mol blijkt te zijn

, maar ik heb volgens mij zelden iemand zo sterk afgeschreven na de eerste aflevering. Vandaar dat ik ook bang was dat hij af zou vallen, naast de hoeveelheid schermtijd.
Inderdaad het stemmen voor degenen met het hoogste bedrag (die bovendien in concurrentie zijn met het duo zonder geld), het duidelijk omschrijven van het biljet (waardoor de kans groter is dat degenen zonder geld eruit gepikt worden) en met name de ongekende sneltreinvaart waarmee hij richting Rik rent en met speels gemak het geld binnenhaalt. Ik kan het me gewoon écht niet voorstellen dat een mol op een dergelijke manier 1.000 euro in de pot speelt. Als mol had je toch prima minder hard kunnen rennen en je meer in de buurt van de rangers kunnen bevinden zodat er in ieder geval een kans is dat je (al dan niet bewust) wordt gepakt.
Dan leidt/stuurt hij ook nog de discussie in de laatste opdracht naar het niet openen van de olifant en dus verdienen van 3.000 (!) euro. Ik snap best dat een mol soms wat geld moet binnenhalen en zeker in het begin kan dat een goede strategie zijn (Bram die 500 pakt en daarna de olifant open wil maken is dan bijv. een stuk verdachter), maar dit is wel echt het andere uiterste. Hij heeft een directe en anders op z'n minst positieve invloed op letterlijk elke mogelijke verdiende euro in deze aflevering. Alleen de 750 van Quinty en Geraldine niet, maar dit kon qua stemrondes ook niet meer. Hiervan wordt er 4.500 ook daadwerkelijk binnengehaald. Als Daan en Eveline tot bij Rik waren gekomen was daar nog eens 1.250 bij gekomen.