Auteur Topic: [Kandidaat] Milan van Dongen  (gelezen 11152 keer)

Offline Frietei

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Milan van Dongen
« Reactie #40 Gepost op: 8-03-2026, 14:21:48 »
Als Milan zich nu eens bewúst snel heeft laten pakken bij de jeep-garage opdracht om zich vervolgens als toerist te verkleden en op die manier iedereen ‘oog in oog met de mol’ te kunnen laten staan?

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2026, 15:35:21 »
Dat één van de kandidaten later één van de toeristen wordt is zeer onwaarschijnlijk. Die toeristen staan al opgesteld vooraleer de kandidaten naar de jeeps gaan.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2026, 15:45:03 door Luc »

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #42 Gepost op: 15-03-2026, 00:23:08 »
Het viel mij op dat bij het tonen van de schermen Milan heeeeeel nerveus was. Zn aderen klopten in zn keel. Of hij moet echt een goede acteur zijn...
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 15-03-2026, 16:09:52 »
Dat Milan kandidaat is was mij al snel duidelijk. Eigenhandig €1000 in de pot bij de eerste opdracht en stemmen op het duo met de meeste geld, de olifant duidelijk niet willen openen, bij de jeeps al vroeg uitgeschakeld waardoor hij geen invloed meer heeft op het spel, bij het voetballen deed hij het ook goed en hij is duidelijk zenuwachtig bij de executie.
Enkel bij het meer vond ik hem verdacht wegens niet goed communiceren maar dat lag vooral aan Delilah.

Offline Memmymol

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 15-03-2026, 17:35:11 »
Had Milan ook een brief waarin stond dat Eveline weer in het spel kon komen?
Via zijn bodycam lijkt het eerst of hij 2 enveloppen heeft en heel kort daarna lijkt het een brief en een enveloppe.
Wilde hij Eveline niet terug en ontweek hij daarom haar blik, zoals ze Nienke vertelde.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2026, 17:37:11 door Memmymol »

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #45 Gepost op: 15-03-2026, 18:22:18 »
Dat zijn dan nog meer kandidaten punten voor Milan. Als hij nu maar niet al aan het tunnelen is, zou ik jammer vinden. Ik hoop eigenlijk (net als Rocky) dat hij in de finale gaat komen...

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 16-03-2026, 00:35:11 »
Ik dacht dit inderdaad ook uit de beelden te halen. Zeker kandidatenpunten in mijn ogen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #47 Gepost op: 16-03-2026, 07:41:57 »
Milan krijgt aflevering 3 zijn scherm te zien. Van te voren was hij heel erg gespannen en na zijn scherm erg opgelucht, maar ook een soort overwinning. Ik denk dat hij zijn aantal verdachten flink heeft verlaagd en op het goede spoor is. Een gokje heeft gewaagd en er nog in zit.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 16-03-2026, 23:08:31 »
Wat ik wel raar vind is dat we van Geraldine zien dat ze twijfelt om Eveline uit de auto halen en dat dan bij Milan niet in beeld komt. Eerlijk gezegd geloof ik dat niet. Eveline en Milan zijn "vrienden" in het spel. Dat wordt ook benadrukt, zowel voor haar afvallen als na haar terugkomst. Een biecht over hoe Milan bewust Eveline niet bevrijdt, had in dat narratief niet achterwege gebleven, dat was mijns inziens te interessant geweest voor de makers.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #49 Gepost op: 21-03-2026, 23:19:09 »
Als Milan zich nu eens bewúst snel heeft laten pakken bij de jeep-garage opdracht om zich vervolgens als toerist te verkleden en op die manier iedereen ‘oog in oog met de mol’ te kunnen laten staan?

Opvallend dat in deze aflevering eigenlijk precies hetzelfde gebeurde. Milan gaat vroeg het spel in, laat zich op onnozele manier afgaan zonder geld. Het zou me niets verbazen als de mol een van de lasergame tegenstanders werd.

Sowieso heeft Milan deze aflevering niets goed gedaan. Ook bij het abseilen heeft hij al zijn geld verspeeld door alle telefoontjes op te nemen. Ook vond ik hem wel erg relaxed aan de toren, alsof hij het al vaker had gedaan en wist wat er zou komen. Dat alleen hij zijn voorwerp wist te raden terwijl de rest dichtsloeg is ook opvallend.

Tot nu toe heb ik Milan alleen als fanatieke kandidaat gezien, maar onder dit fanatisme zou een prima mol schuil kunnen gaan.

Offline MollenvangR

• Actief Lid
« Reactie #50 Gepost op: 21-03-2026, 23:25:23 »
Opvallend dat in deze aflevering eigenlijk precies hetzelfde gebeurde. Milan gaat vroeg het spel in, laat zich op onnozele manier afgaan zonder geld. Het zou me niets verbazen als de mol een van de lasergame tegenstanders werd.

Sowieso heeft Milan deze aflevering niets goed gedaan. Ook bij het abseilen heeft hij al zijn geld verspeeld door alle telefoontjes op te nemen. Ook vond ik hem wel erg relaxed aan de toren, alsof hij het al vaker had gedaan en wist wat er zou komen. Dat alleen hij zijn voorwerp wist te raden terwijl de rest dichtsloeg is ook opvallend.

Tot nu toe heb ik Milan alleen als fanatieke kandidaat gezien, maar onder dit fanatisme zou een prima mol schuil kunnen gaan.
Ik krijg een beetje Jan vibes van hem. Of Milan gaat winnen, of hij is de mol. Maar denk sowieso finalist. In aflevering 1 haalt hij die 1.000 euro op, om goodwill te kweken? Maar inmiddels is er wel e.e.a gebeurd:

2.1 Snel af bij de jeeps (enige wat ik daarvan vind: geen invloed op de rest)
2.2 Dat gedoe met limoen
3.1 Bij het voetballen superfanatiek, captain van de ploeg en maar 1 goal maken...
3.2 Delilah is het niet... dus hij heeft of alles in het 100 gestuurd, of de mol zat op de boot
4.1 Inderdaad weer snel klungelig af met een reden?
4.2 Telefoontjes opnemen...

Het begint zich wel op te stapelen...

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 21-03-2026, 23:26:02 »
Milan staat bij mij ook weer op de lijst als mol potentieel

Offline MollenvangR

• Actief Lid
« Reactie #52 Gepost op: 21-03-2026, 23:28:25 »
En dan vergat ik nog... de eerste die zo snel mogelijk zijn eigen mol-reactie wil zien..  ::vergroot::

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #53 Gepost op: 22-03-2026, 00:04:42 »
En dan vergat ik nog... de eerste die zo snel mogelijk zijn eigen mol-reactie wil zien..  ::vergroot::

Dat is juist wat me bij Milan weghoudt (zou een hele leuke mol kunnen zijn in theorie echter). Maar om direct aan het begin zoveel aandacht op te eisen door als allereerste op zijn stoel te gaan zitten, terwijl de mol weet dat de andere deelnemers direct erna gaan horen dat ze de mollificatie hadden kunnen zien? De mol wil normaliter liever niet al helemaal aan het begin van de rit zo'n schijnwerper op zich krijgen. Maar Jan had dat natuurlijk ook met zijn Kiev-moment.

Offline MollenvangR

• Actief Lid
« Reactie #54 Gepost op: 22-03-2026, 00:14:56 »
Dat is juist wat me bij Milan weghoudt (zou een hele leuke mol kunnen zijn in theorie echter). Maar om direct aan het begin zoveel aandacht op te eisen door als allereerste op zijn stoel te gaan zitten, terwijl de mol weet dat de andere deelnemers direct erna gaan horen dat ze de mollificatie hadden kunnen zien? De mol wil normaliter liever niet al helemaal aan het begin van de rit zo'n schijnwerper op zich krijgen. Maar Jan had dat natuurlijk ook met zijn Kiev-moment.
Nou ja dat inderdaad. Door die 1.000 euro had ik hem afgestreept en als fanatieke kandidaat, maar inderdaad, Kiev was ook zo'n momentje. En alles qua acties kan ik hem niet meer negeren, al staat hij niet bovenaan.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #55 Gepost op: 22-03-2026, 00:34:43 »
Ik krijg een beetje Jan vibes van hem. Of Milan gaat winnen, of hij is de mol. Maar denk sowieso finalist. In aflevering 1 haalt hij die 1.000 euro op, om goodwill te kweken? Maar inmiddels is er wel e.e.a gebeurd:

2.1 Snel af bij de jeeps (enige wat ik daarvan vind: geen invloed op de rest)
2.2 Dat gedoe met limoen
3.1 Bij het voetballen superfanatiek, captain van de ploeg en maar 1 goal maken...
3.2 Delilah is het niet... dus hij heeft of alles in het 100 gestuurd, of de mol zat op de boot
4.1 Inderdaad weer snel klungelig af met een reden?
4.2 Telefoontjes opnemen...

Het begint zich wel op te stapelen...

Mooie opsomming.  ::ok::

Hij blijft nog steeds mijn nummer 1 verdachte.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 22-03-2026, 01:08:26 »
Wat dat betreft dus wel slim om de opdrachten daarna even voor het geld te gaan dat je de aandacht weer verlegd

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 22-03-2026, 08:48:49 »
Ik denk dat hij zeker is van zijn mol en nu de aandacht op zichzelf probeert te leggen.

Offline Kriekendiek

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 22-03-2026, 09:36:45 »
Ik denk dat hij zeker is van zijn mol en nu de aandacht op zichzelf probeert te leggen.

Dit zou zomaar eens kunnen inderdaad. Mijn gevoel zegt dat Daan of Bram de mol is. Milan sluit zich bij hun bondje aan zodat zijn mol hem in t spel probeert te houden? Hij vaart ook blindelings op de aanwijzingen van Bram bij het abseilen.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 22-03-2026, 10:13:20 »
Dit zou zomaar eens kunnen inderdaad. Mijn gevoel zegt dat Daan of Bram de mol is. Milan sluit zich bij hun bondje aan zodat zijn mol hem in t spel probeert te houden? Hij vaart ook blindelings op de aanwijzingen van Bram bij het abseilen.
Ik denk dat Bram en hij denken dat Daan de mol is, en dat zij met z’n drieën in de finale komen. Door zichzelf verdacht te maken werken Bram en Milan de anderen uit het spel. ‘Heerlijk’ zei Rik over dit seizoen, drie heren in de finale.