Opvallend dat in deze aflevering eigenlijk precies hetzelfde gebeurde. Milan gaat vroeg het spel in, laat zich op onnozele manier afgaan zonder geld. Het zou me niets verbazen als de mol een van de lasergame tegenstanders werd.
Sowieso heeft Milan deze aflevering niets goed gedaan. Ook bij het abseilen heeft hij al zijn geld verspeeld door alle telefoontjes op te nemen. Ook vond ik hem wel erg relaxed aan de toren, alsof hij het al vaker had gedaan en wist wat er zou komen. Dat alleen hij zijn voorwerp wist te raden terwijl de rest dichtsloeg is ook opvallend.
Tot nu toe heb ik Milan alleen als fanatieke kandidaat gezien, maar onder dit fanatisme zou een prima mol schuil kunnen gaan.
Ik krijg een beetje Jan vibes van hem. Of Milan gaat winnen, of hij is de mol. Maar denk sowieso finalist. In aflevering 1 haalt hij die 1.000 euro op, om goodwill te kweken? Maar inmiddels is er wel e.e.a gebeurd:
2.1 Snel af bij de jeeps (enige wat ik daarvan vind: geen invloed op de rest)
2.2 Dat gedoe met limoen
3.1 Bij het voetballen superfanatiek, captain van de ploeg en maar 1 goal maken...
3.2 Delilah is het niet... dus hij heeft of alles in het 100 gestuurd, of de mol zat op de boot
4.1 Inderdaad weer snel klungelig af met een reden?
4.2 Telefoontjes opnemen...
Het begint zich wel op te stapelen...