Goede punten! 
Dank je Contraspion!
Bij deze mijn punten uit aflevering 4, 5 en 6.
Aflevering 4:
- Mijn vermoeden is dat Milan onderdeel van het Eye of the Tiger bondje wil zijn om op die manier makkelijker Daan en Bram verdacht te kunnen maken. In mijn beleving maken Daan en Bram zichzelf ook verdacht, maar Milan zichzelf niet.
- Draait vanuit de Mol gezien de juiste manier om het geld te verdelen in de kluizen om (bewust?) in gesprek met medekandidaten vooraf, zegt niks als het antwoord kabel duidelijk voor hen op tafel ligt en gaat terug naar de basis waardoor hij erg makkelijk afgeschoten lijkt te worden (heeft daarna nog tijd om zelf ook als “bewaker” mee te doen eventueel). Vraagt achteraf wie wat binnen gebracht heeft, waardoor Delilah met -250 verdacht wordt.
- Milan volgt Bram blindelings (titel aflevering) bij het abseilen. Zegt dat het simpel was om de tweede telefoon op te nemen, omdat hij geen smoes hoeft te verzinnen want Bram geeft hem alle ruimte?
Aflevering 5:
- Stelt bij de koffiefabriek voor om eerst allemaal 1 zak te pakken (vertragen?). Komt als fanatieke kandidaat net te laat aanrennen met een zak.
- Maakt in de auto Daan verdacht (over jokers zoeken) en Bram (die minstens een kwartier weg was).
- Milan wil Bram het veld in sturen bij de zakjes terwijl er meerdere bewakers in de buurt zijn en praat met Quinty door elkaar heen door de portofoon. Brengt 50 euro terug, terwijl er in veel zakjes 150 euro zit.
- Hij wijst bij de laptops de kandidaten op het briefje met -500 euro erop, hij verwacht niet dat het hetzelfde is als in de eerste aflevering en stelt dat als 1 iemand op play drukt ze het iedereen moeten gunnen. Introduceert een stemming om het bekijken van de beelden door te duwen? Gaat erg makkelijk bij Eveline zitten om in de biecht aan te geven dat hij veel liever bij Bram had gezeten (maar de Mol hoeft geen info uit deze opdracht te halen). Kijkt met een schuin oog hoe Nienke op de laptop zijn filmpje bekijkt (titel aflevering).
Aflevering 6:
- In mijn ogen maakt Milan tijdens het diner Daan bewust verdacht (heb ik ook in topic van de opdracht over gepost). Doet Milan dit o.a. om de verdenking van Nienke meer naar Daan dan naar hem te krijgen? Milan helpt Bram om het “ogen verhaal” weg te wuiven.
- Gooit wellicht onnodig een speer raak. Maar dat doen alle mannen, behalve Bram (en die verdenk ik niet). Milan zegt te gaan helpen met de muur insmeren, maar doet in beeld niet veel.
- Zijn grijns als hij zegt niet de Mol te zijn. Ik vind het ongeloofwaardig dat iemand als Milan per ongeluk 20 en 30 zou omdraaien. Hij zegt zelfs in de biecht dat hij de feiten graag goed wil onthouden.
- Doet in de biecht bij de test uitspraken over Eveline haar speltactiek (door de bril van een ander zien?, de titel van de aflevering).