Ik (zelfs ik

) moet toegeven dat deze tunnel piept en kraakt. Dat raak gooien vind ik ook onmols. En ook dat 1op1 gesprek met Bram vind ik een hele gekke actie voor een mol; veel te opvallend.
Maar als het zo is dat er gemold is bij de boomtakken (dat weten we niet, of wel?), dan kan ik het raak gooien wel plaatsen.
Bij de laatste opdracht ging het om vertrouwen; mogelijk deed de mol voor die opdracht even zijn best voor de goodwill. Als Matteo de mol is, dan zou ik dat wel een logische strategie vinden. Alleen heeft het dan niet geholpen; blijkbaar is hij best verdacht in de groep.
Matteo heeft echt wel verdachte acties. En bij de joker/oog-van-Quincy-opdracht kom ik vooral bij hem uit als hoofdverdachte.
Hopelijk komt er in de volgende aflevering wat meer duidelijkheid.
Aanvulling: als Matteo de mol is, dan vrees ik dat hij zichzelf in de eerste aflevering te verdacht heeft gemaakt bij de kandidaten met 'Die olifant moet open!'
Voor nu blijf ik bij Matteo als hoofdverdachte.
Bij Daan ligt het er zo dik bovenop dat ik het bijna niet meer kan geloven. De komende aflevering ga ik extra goed letten op Matteo, Daan en Milan (die ik had weggestreept, maar voor mij toch steeds verdachter wordt).
Ik ben benieuwd wat Matteo gaat uitspoken.