Auteur Topic: [Kandidaat] Matteo van der Grijn  (gelezen 17469 keer)

Offline Brtdm

• Forum Moderator
Re: [Kandidaat] Matteo van der Grijn
« Reactie #40 Gepost op: 20-03-2026, 12:13:14 »
Mocht Matteo de mol zijn en dit was gewoon toeval, zou het me niet verbazen als ze dit toch als hint gaan gebruiken als de productie hier meeleest.
Nu zit alleen wel dat liedje in mijn hoofd  :-\\
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Krien

• Forumlid
  • I am Krien
« Reactie #41 Gepost op: 20-03-2026, 13:07:04 »
Als Matteo de mol is dan zijn Bram en Daan de grobbebollen ::rofl::
Goed uitgekozen door de productie ::tandpastasmiley::

https://www.youtube.com/watch?v=gntWxBZrk4k&list=RDgntWxBZrk4k&start_radio=1

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 20-03-2026, 14:24:15 »
 ;D ::rofl::

« Reactie #43 Gepost op: 20-03-2026, 17:34:22 »
Zag op YouTube bij Kim Koghee nog een ijzersterke hint.
Matteo  is de kleinzoon van de acteur die Ti Ta Tovenaar speelde.
'En alles staat stil" .. exact het voetbalspel... Zou natuurlijk wel erg leuk zijn!

Offline Krien

• Forumlid
  • I am Krien
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2026, 09:37:31 »
Ik ga toch in een Matteo tunnel ::)

Hij vertelt nadrukkelijk dat hij een ajax shirt heeft in de bus.
Je gaat het pas zien als je het door hebt ????

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2026, 10:07:07 »
Als ik de afleveringen nog eens naga vind ik Matteo het verdachtst naar voor komen (meer dan Daan).

Bij de olifanten koos hij duidelijk voor het openen van de olifant en wilde de groep daarvoor aanzetten maar bij de stemming stak hij zijn hand niet omhoog wanneer blijkt dat de meerderheid er niet voor was.

Bij de jeeps vond hij een envelop om Eveline te bevrijden. Nu geloof ik dat de mol van de productie de opdracht heeft gekregen om te zorgen dat Eveline terug in het spel komt (maar niet te vroeg) opdat er deze aflevering eigenlijk niemand afvalt. Uit het verleden is gebleken dat de mol steeds de hand in had bij het terug brengen van een kandidaat. Hij bevrijdde Eveline niet zelf en wilde ook niet dat Nasrdin haar bevrijdde (uiteindelijk deed Nienke dat), zaaide verwarring met de sleutels en gaf Bram de verkeerde sleutel mee waardoor er veel tijd verloren ging en de mol wil de focus leggen op het bevrijden van Eveline waardoor er minder tijd was om de enveloppen te zoeken. Hij kon ook gemakkelijk de verkeerde envelop uit zijn jeep halen.

Bij het voetballen scoorde Matteo geen enkel doelpunt.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2026, 12:00:45 door Luc »

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2026, 10:37:17 »
Ik ga toch in een Matteo tunnel ::)

Hij vertelt nadrukkelijk dat hij een ajax shirt heeft in de bus.
Je gaat het pas zien als je het door hebt ????

Was dit niet nadat ze al verteld was dat ze gingen voetballen maar voordat ze wisten dat ze voetbalshirtjes zouden krijgen. Het is dan best logisch dat hij dit heeft aangetrokken en zich vervolgens afvraagt of zijn shirt misschien modderig wordt.

Offline Krien

• Forumlid
  • I am Krien
« Reactie #47 Gepost op: 21-03-2026, 11:18:40 »
Was dit niet nadat ze al verteld was dat ze gingen voetballen maar voordat ze wisten dat ze voetbalshirtjes zouden krijgen. Het is dan best logisch dat hij dit heeft aangetrokken en zich vervolgens afvraagt of zijn shirt misschien modderig wordt.

Bekijk dit filmpje :)

https://www.youtube.com/watch?v=rw_xsEliiiw

Ik vermoed dat hij dit t shirt bedoeld.

Online Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Klootzak uit liefde..
« Reactie #48 Gepost op: 21-03-2026, 11:51:40 »
Ik blijf toch bij Matteo. Ik vind het ook verdacht bij die olifant dat hij er eerst zo afwachtend bij staat en dan na enige tijd pas nogal hard zegt hij moet open! Alsof ie  dat moment echt af staat te wachten.
En verder deed hij voor een kandidaat niet of nauwelijks zijn best in die disco om jokers te bemachtigen.

Daan is voor mij te obvious, geen goeie mol als je in afl1 3 al verdacht wordt door het
halve forum.
Hij gedraagt zich wel als een mol, misschien express of gewoon onbewust. Hoop dat aflevering 4 ons weer nieuwe inzichten zal geven ::jaja::

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #49 Gepost op: 21-03-2026, 15:33:23 »
Hij linkte zich wel weer aan de 26, nu weer met de bodycambeelden. Maar verder zag ik daar niet veel mols op.
:)

Online Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 21-03-2026, 15:50:19 »
Bij de jeepopdracht is een envelop met mingeld in de bus gedaan. Ik vermoed dat het om een Molactie gaat, al is een vergissing of een nepmolactie van een kandidaat in theorie ook mogelijk. Matteo is de eerste die een envelop aanlevert. Als hij de Mol is en mingeld in de pot brengt, loopt hij nogal in de kijker indien alle kandidaten na hem worden afgeflitst of de eigen jeep niet kunnen vinden. Volgens mij kun je als Mol beter wachten totdat een of meer enveloppen de werkplaats hebben bereikt.

Online Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Klootzak uit liefde..
« Reactie #51 Gepost op: 21-03-2026, 21:43:07 »
Matteo die maar 100 euro in zijn kluisje had ….
Matteo die Eveline met dwingende toon zegt dat Eveline
haar telefoontjes niet op moet nemen..
En passant Bram noemen die zich af liet schieten en
Delilah die het kluisje met mingeld openmaakte.
Ik zie geen reden om van mol te veranderen… ::vergroot::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 21-03-2026, 21:56:19 »
Ik zie geen reden om van mol te veranderen… ::vergroot::

Eens, ik blijf hier ook.  ::jaja::

En nog iets anders wat mij opviel: bij de eerste opdracht deed Matteo totaal niet mee om de puzzel op te lossen. Het waren de anderen die aan het werk waren. En inderdaad: Delilah moest het allemaal maar in haar eentje opknappen op het laatst. Met dat minbedrag als gevolg.
Bij 4.2. had hij een heel omslachtig verhaal 'over de rol van de mol en hoe degene dat zou aanpakken.' Ik krijg een beetje de indruk alsof we een stukje van een molbiecht aan het kijken waren.  ;)
« Laatst bewerkt op: 22-03-2026, 01:32:27 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Krien

• Forumlid
  • I am Krien
« Reactie #53 Gepost op: 22-03-2026, 10:56:47 »
IK vond hem heel gespannen, je zag de ader kloppen in zijn nek toen hij moest wachten op de uitslag van zijn scherm.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #54 Gepost op: 22-03-2026, 12:07:38 »
Mijn Mol is eruit, tijd voor een nieuwe. En bij Daan ligt het er allemaal veel te dik bovenop, dus Matteo is die nieuwe.  ::jaja::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #55 Gepost op: 22-03-2026, 12:43:47 »
Ik vond dat hij opmerkelijk veel steekwoorden precies goed zei.... hij beschreef de plaatjes echt perfect... dat doe je niet als mol.
:)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 22-03-2026, 23:12:36 »
Het is vooral aan Delilah te danken, denk ik (afgezien van haar mingeld) dat zoveel oplossingen werden gevonden. Op het laatst had ze helemaal niks aan Matteo.

Verder denk ik toch ook wel dat de mol op de grond stond bij de silo-opdracht. Tuurlijk kun je als mol gewoon (bijna) alle telefoontjes opnemen zoals Daan en Milan. Maar dan heb je zelf invloed op max 4x -250.

Maar de mensen op de grond bepalen de strategie. 12x 250 uit de pot... In dat opzicht vind ik Bram ook nogal verdacht hier (al neem ik hem niet echt meer mee als verdachte om andere redenen).
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joriannn

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 23-03-2026, 07:57:20 »
Het is vooral aan Delilah te danken, denk ik (afgezien van haar mingeld) dat zoveel oplossingen werden gevonden. Op het laatst had ze helemaal niks aan Matteo.

Verder denk ik toch ook wel dat de mol op de grond stond bij de silo-opdracht. Tuurlijk kun je als mol gewoon (bijna) alle telefoontjes opnemen zoals Daan en Milan. Maar dan heb je zelf invloed op max 4x -250.

Maar de mensen op de grond bepalen de strategie. 12x 250 uit de pot... In dat opzicht vind ik Bram ook nogal verdacht hier (al neem ik hem niet echt meer mee als verdachte om andere redenen).

Nee toch? Als je op de grond staat is je invloed ook maar op 4x250, want je praat tegen 1 persoon. En nog erger, die persoon kan je negeren. Dus als mol wil je abseilen zou ik denken.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #58 Gepost op: 23-03-2026, 08:55:03 »
Matteo stopte als eerste een enveloppe in de bus bij de terreinwagens. Stel dat is de -250 en de rest van de kandidaten lukt het niet om een enveloppe terug te brengen, dan sta je mooi in de kijker. Matteo is geen mol.

Offline Mimitje

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 23-03-2026, 09:16:38 »
Nee toch? Als je op de grond staat is je invloed ook maar op 4x250, want je praat tegen 1 persoon. En nog erger, die persoon kan je negeren. Dus als mol wil je abseilen zou ik denken.

Hij wilde heel graag niet bij Milan, die hij als roomie wat beter kent. Door slechte duo's te maken die elkaar niet vertrouwen was de opdracht gedoemd te mislukken

Hij is 1 van mn potentiële mollen ::tandpastasmiley::