Ben echt benieuwt of ze terug komt. Ik zie dat meerderen mensen vinden dat "wie moet er momenteel het spel verlaten" verdacht, wat ik snap, maar het lijkt me wel een best natuurlijke zin. Maar ik keek net de executie terug en hij zei ook nog "maar wie krijgt dan wel het eerste rode scherm?"
Ja, er is eigenlijk niks mis aan die zin, maar ik vind het wel een beetje...Onnatuurlijk? Ik denk dat je veel sneller iets als "Maar wie word hier de eerste afvaller?" "Wie moet het spel verlaten?" Het kan best. Ik heb wat oudere executies terug gekeken, en het is wel eens zo verwoord, maar als ik het combineer met het feit dat hij "momenteel" zei, dat ze haar molboekje moest achterlaten, dat het busje waar ze in weg is gebracht gezien is in het vooruitblik...
Dan zou ik gokken dat ze terug het spel in kan komen. Misschien zit er op die parkeerplaats geld, troeven en haar molboekje en dan moet ze haar molboekje moet vinden, of misschien moet ze ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk geld word verdient. Ik hoop het eigenlijk stiekem. Ze was mijn schot voor de boeg, maar ik vond haar wel een leuke kandidaat.