Auteur Topic: [Kandidaat] Eveline Stallaart  (gelezen 8551 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Eveline Stallaart
« Gepost op: 12-02-2026, 10:04:06 »

Bespreek hier alles over Eveline Stallaart!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Richie

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Eveline Stallaart
« Reactie #1 Gepost op: 24-02-2026, 23:52:47 »
Dit is mijn schot voor de boeg! Het idee van een mol die psycholoog lijkt mij een kans die ze niet kunnen verspillen. Naast dat komt Eveline ook zeer voorbereid over in haar introductie filmpje. Matteo, Nasrdin en Nienke hadden allemaal iets waardoor ze niet echt weten wat ze moeten verwachten. Nienke lijkt wel een superfan, maar ze vergat welke leugens ze zei tegen mensen rond haar heen, ik zou toch denken dat de mol weet wat voor verhaal die moet vertellen...

Over voorbereid gesproken, laat me wat citeren uit een recent interview!
Mijn man en ik gebruikten het codewoord ‘Tessa’ voor Mol-gerelateerde zaken. Mensen vonden het helemaal niet gek als ik ‘Ik moet even met Tessa bellen’ of ‘Ik moet morgen iets opnemen met Tessa’ zei. [Mijn omgeving vertelde ik dat ik bezig was met een documentaire. Omdat veel mensen docu’s niet zo interessant vinden, vroegen ze dan niet door.”]”

Een codewoord? Wat slim! Ook heeft Eveline gedacht over "Wat kan ik zeggen zodat mensen zo min mogelijk vragen stellen?" Indrukwekkend! Echt knap! En als ik het goed heb, ook echt mol-materiaal ;)
Gerechtigheid voor de gouden vrijstelling!

« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2026, 08:08:33 »
Goed bedacht, zou zomaar kunnen. Een gewone kandidaat zal niet al te vaak met Tessa hoeven bellen.
Maar het kan natuurlijk ook dat deze dame zichzelf extreem goed georganiseerd heeft (lees: overgeorganiseerd)
Zal ook wel moeten als ik zie wat ze allemaal doet.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #3 Gepost op: 27-02-2026, 16:16:26 »
Anita Kroef schreef het boek Oog in Oog. Een psychologisch thriller.

Op Dani’s droomreis, met haar man en twee tienerdochters door het Afrikaanse Botswana, staat ze plotsklaps oog in oog met haar jeugdliefde Liam. Hij is hun privégids op een meerdaagse safaritocht door de uitgestrekte en verlaten Okavango Delta.
De hernieuwde ontmoeting veroorzaakt spanningen tussen Nick, Dani’s man, en Liam. Ook wordt Dani vanaf dat moment elke nacht geplaagd door akelige dromen. Telkens herleeft ze een traumatisch voorval uit haar jeugd. De dromen dwingen haar onder ogen te zien wat er toen is gebeurd. Waarom vertrok Liam destijds zo plotseling naar Afrika en liet hij haar wanhopig en alleen met een groot probleem achter?
Als ondertussen het safarigezelschap de bewoonde wereld steeds verder achter zich laat, wordt het voortdurend geplaagd door pech en rampspoed. Terwijl de sfeer in het op zichzelf aangewezen reisgezelschap onder druk staat, moet Dani in de afgelegen Afrikaanse wildernis vechten voor haar leven en dat van haar familie.
Lukt het Dani op tijd haar dromen te ontrafelen.

Allemaal toeval natuurlijk, maar het heeft wel wat parallellen met WIDM die naar Tanzania gaat met een Oogthema en er doet een psychologe mee. Er komt rampspoed af op het safarigezelschap. Privégids Rik wijst de weg.

Bij Eveline is het alles of niets. Wie durft?

Offline Richie

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 28-02-2026, 22:07:05 »
Dit is mijn schot voor de boeg! Het idee van een mol die psycholoog lijkt mij een kans die ze niet kunnen verspillen. Naast dat komt Eveline ook zeer voorbereid over in haar introductie filmpje. Matteo, Nasrdin en Nienke hadden allemaal iets waardoor ze niet echt weten wat ze moeten verwachten. Nienke lijkt wel een superfan, maar ze vergat welke leugens ze zei tegen mensen rond haar heen, ik zou toch denken dat de mol weet wat voor verhaal die moet vertellen...

Over voorbereid gesproken, laat me wat citeren uit een recent interview!
Mijn man en ik gebruikten het codewoord ‘Tessa’ voor Mol-gerelateerde zaken. Mensen vonden het helemaal niet gek als ik ‘Ik moet even met Tessa bellen’ of ‘Ik moet morgen iets opnemen met Tessa’ zei. [Mijn omgeving vertelde ik dat ik bezig was met een documentaire. Omdat veel mensen docu’s niet zo interessant vinden, vroegen ze dan niet door.”]”

Een codewoord? Wat slim! Ook heeft Eveline gedacht over "Wat kan ik zeggen zodat mensen zo min mogelijk vragen stellen?" Indrukwekkend! Echt knap! En als ik het goed heb, ook echt mol-materiaal ;)

Nou, nou...

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: 28-02-2026, 22:33:28 »
Dat is ook een first, de eerste die zijn scherm te zien krijgt eruit. Jammer dat Eveline eruit ligt, vond haar een leuke deelnemer maar ook echt niet verdacht.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 1-03-2026, 10:20:01 »
Er werd niet duidelijk wat haar strategie geweest is, of ze per ongeluk toch te veel op één persoon had ingevuld.
Wel apart dat een deskundige op menselijk gebied er zo snel uitvliegt. Misschien is ze geen Wie Is De Mol kenner en heeft te veel waarde gehecht aan opzichtige zaken.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2026, 10:21:42 door Run »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #7 Gepost op: 1-03-2026, 12:38:37 »
In haar dagboek geeft ze aan dat ze in haar optiek ook ervoor gewaakt dacht te hebben om te spreiden.

Niet genoeg, klaarblijkelijk. Of net pech met misschien maar 1 vraag.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #8 Gepost op: 1-03-2026, 16:15:33 »
Sowieso maar een kans van 1 op 8, of 1 op 7 als de mol er in zit. Dan zijn er nog 3 die jokers hebben. Dan kan het zo zijn dat je maar kans van 1 op 4 hebt….  :-\\

Offline Geel scherm

• Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2026, 23:03:01 »
Krijgt ze nog een kans om terug te keren? Ze stapt precies in dat busje dat ook op de parkeerplaats in de vooruitblik te zien is. Ik denk dat ze de kans krijgt om iedereen vast te leggen. Als dit lukt is ze terug.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #10 Gepost op: 3-03-2026, 14:59:39 »
Maar het boek (laptop) is al dichtgeslagen door Splinter in Niet de Mol, dus volgens mij is haar avontuur voorbij.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #11 Gepost op: 3-03-2026, 16:54:13 »
En Molboekje al ingeleverd ::vergroot::
Vicekampioen Molpool 2026 :)

Offline Richie

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 7-03-2026, 09:27:24 »
Ben echt benieuwt of ze terug komt. Ik zie dat meerderen mensen vinden dat "wie moet er momenteel het spel verlaten" verdacht, wat ik snap, maar het lijkt me wel een best natuurlijke zin. Maar ik keek net de executie terug en hij zei ook nog "maar wie krijgt dan wel het eerste rode scherm?"

Ja, er is eigenlijk niks mis aan die zin, maar ik vind het wel een beetje...Onnatuurlijk? Ik denk dat je veel sneller iets als "Maar wie word hier de eerste afvaller?" "Wie moet het spel verlaten?" Het kan best. Ik heb wat oudere executies terug gekeken, en het is wel eens zo verwoord, maar als ik het combineer met het feit dat hij "momenteel" zei, dat ze haar molboekje moest achterlaten, dat het busje waar ze in weg is gebracht gezien is in het vooruitblik...

Dan zou ik gokken dat ze terug het spel in kan komen. Misschien zit er op die parkeerplaats geld, troeven en haar molboekje en dan moet ze haar molboekje moet vinden, of misschien moet ze ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk geld word verdient. Ik hoop het eigenlijk stiekem. Ze was mijn schot voor de boeg, maar ik vond haar wel een leuke kandidaat.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13 Gepost op: 7-03-2026, 12:56:15 »
Dat zou ook kunnen verklaren dat je in de app maar tot half negen je punten in kan zetten deze aflevering.

Offline Tara01

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2026, 21:38:05 »
Iets vreemds met ketting tijdens eliminatie….

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2026, 21:54:58 »
En de hele week maar zeggen dat ze het zo erg vond dat haar kinderen nu niet meer naar haar konden kijken ;D

Leuk dat ze terug is ::bravo:: We weten al wel dat ze niet de Mol is, hopelijk kan ze haar tweede kans beter benutten dan Babs ::hypocriet::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2026, 21:59:05 »
Ja, we hebben de mollicitatie al gezien dat zij de mol niet is. Ik hoor al blabla dat er dan 2x opgenomen kan zijn, 2 varianten. Ik geloof er niet in. Ik zou de mol met rood scherm echt fantastisch vinden maar dit lijkt veel te veel op een Richard scenario. Die zat in een kooi en moest bevrijd worden na een rood scherm de week ervoor. Maar wat nu als echt niemand het doet? Of zoals het met Eveline ging er zoveel geklooid werd dat er maar liefst 3-4 pogingen tot bevrijding de mist ingingen, dat had ook voort kunnen duren. Dan moet je als crew wel zo'n rare noodgreep uithalen want de mol moet natuurlijk terug het spel in. Dat zie ik hier niet.
Vicekampioen Molpool 2026 :)

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2026, 22:06:08 »
Tovh leuk voor mensen die eveline als schot voorde bóeg in de app hadden,0 punten en konden niet meer inzetten.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2026, 22:07:47 »
Wel opvallend dat ze zo makkelijk in een auto kwam. En hoe kan het nou dat ze bij Niet De Mol is geweest?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2026, 22:11:10 »
Ik vond Eveline in afl. 1 best wel verdacht. Tot ze rood kreeg.  ;D En het zou (theoretisch gezien) kunnen, maar daar geloof ik ook niet in. Dan blijft het een toneelstukje dat ze hoort dat ze de mol niet is. Mwah...

Dat zou inderdaad ook wel zuur zijn voor de mensen die haar in de app hebben ingevuld.
Fijn dat ze weer terug kon komen.  :)
Wat er ook gebeurt, altijd blijven tunnelen. Het liefst vanaf aflevering 1. ;-)