Ok, dan ben jij geen echte Daantunnelaar en ook goed dat je Matteo nog meeneemt in je verdenkingen 
Maar Eveline heb ik nergens horen dat ze niks op Daan heeft ingezet. Ben toen niet-de mol - met Eveline nog gaan checken. Daar ook niet. Maar wat vind jij dan van wat ze zegt tegen Rik als ze naar huis moet? In principe kan ze voor Quincy zijn gegaan maar dat past totaal niet bij de tekst die ze uitsprak. Die lijkt echt op Daan te slaan die tegenover haar stond bij de oog in oogopdracht en waardoor ze zichtbaar in de war.
Ja, ik ben niet een echte Daan-tunnellaar

Ik heb het dan verkeerd onthouden, excuses ik dacht echt dat leek dat het ook bij niet de mol lijkt dat ze niet op Daan is gegaan. Maar dat klopt niet inderdaad, dan heb ik dit gewoon van het forum. Goed om te weten.
Ja, dat is een lastige wat ze tegen Rik zei, want eerlijk mijn eerste gedachte die is door de hokjes aan het twijfelen geraakt en misschien voor het eerst op Daan ingezet. Wat haar fataal werd, wat best logisch klinkt. Toen zeiden sommige Daan-verdenkers, dat het lijkt dat er geknipt is in dit stuk en er nog iets kwam. Daar ben ik deels wel mee eens, vooral door het woord maarja lijkt het dat er nog iets komt, maar dat is uitgeknipt, omdat ze hier misschien verraad wie ze als mol had. Alleen er zijn mensen (ik ben één van hen die soms de zin of een verhaal eindigt met maarja). Maar waar ik alleen wel echt aan twijfel, is het leek daarvoor niet echt dat ze op Daan zat, ze noemde hem wel in een biecht een keer daarvoor. Zou ze door de hokjes zo erg aan het twijfelen geweest zijn om vol of bijna vol op Daan in te zetten? Dat is wel een heel groot risico vind ik, maarja het kan en ze was ook heel moe zei ze tegen Splinter. Dan maak je soms niet echt heldere beslissingen.
En over Milan, hij wist dit voorbeeld als zijn bondje met haar, zou hij dan de risico nemen om volledig op Daan te gaan, als Eveline door vol op hem te gaan is uitgevlogen? Hierbij kan het ook, als hij voorbeeld denkt dat iedereen Daan als mol heeft. Toch, lijkt uit zijn dagboek niet persé dat hij Daan als mol heeft ingevuld. Hij zei dit: Dat Bram en Daan sowieso kandidaat waren, heb ik nooit gedacht haha. Ik heb altijd de nodige argwaan gehad terwijl we wel op een hele goede manier samenwerkten. Maar de kans dat er iemand in Eye of the Tiger de boel finaal zat te belazeren was vrij groot. En hee, als het zo is, neem ik mijn hoed diep af! Hier haal ik niet persé uit dat hij vol op Daan is gegaan vind ik. Dus gok toch dat dit een andere kandidaat is op wie hij vol is gegaan.
Maar jij zegt inderdaad terechte opmerkingen.