Auteur Topic: [Kandidaat] Daan Boom  (gelezen 16806 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daan Boom
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2026, 23:46:32 »
Ik vroeg me af wie het initiatief nam voor het bondje van Daan en Bram. Of was dat er in de eerste aflevering al? Als Daan de mol is, is het heel gewaagd hoe hij terugkwam op het verliezen van 1000 euro bij de Lodge opdracht. Zou Bram dat geloven?

Dat is waar, maar er is een mol die dat eerder zo heeft gedaan.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het bondje was al in afl. 1. Volgens mij toen ze samen in de kamer zaten bij de lodge-opdracht. Volgens mij 'het vroegste bondje ooit', zei Bram (als ik mij dat goed herinner).
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2026, 00:11:37 »
En ging natuurlijk 100% puur van Bram uit.
:)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2026, 00:14:33 »
Dat ook.  ::jaja:: Met Nathan was het toch ook Sahil die een bondje wilde?

Molpuntje voor Daan hier.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2026, 00:19:57 »
Ook wel sick om als mol in je bondje de ander aan te sporen meer te gaan mollen. Het argument was vaag; om hem zelf iets minder verdacht te maken, als duo verdacht te worden, of zijn eigen verdachte gedrag recht te praten.
Zou Bram hier doorheen prikken ?

Online Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2026, 22:12:28 »
Tja, Daan doet toch wel weer verdacht veel niet goed deze aflevering.

Dat bondje met Bram waarin hij zijn valpartij in de lodge een soort van uitlegt als zichzelf verdacht willen maken, en dat Bram dat ook maar moet doen.
En Daan die toch ook nog een beetje aardig tegen Eveline doet als ze terugkomt zonder enig voordeel voor de groep. Je ziet toch vaak dat de mol wel een beetje zijn best doet om goed in de groep te liggen.

Of hij de mol is, weet ik nog niet, maar ik heb nog niets gezien waarop ik hem zou afstrepen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 8-03-2026, 23:38:41 »
Nee, ik zie zelf ook geen reden om Daan van nr. 1 af te halen. Tegelijkertijd vrees ik wel voor het scenario dat kandidaat Daan zich per ongeluk heel mols gedraagt.  ;D Ik blijf hier, maar ik ben wel heel benieuwd hoe Daan zich in aflevering 3 gaat gedragen.

Nu Geraldine (helaas) het spel heeft verlaten, is er misschien meer ruimte gekomen om te mollen. Wie weet wordt Daan brutaler. Of duikt er toch een andere mol op. Ik ben benieuwd.

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #26 Gepost op: 9-03-2026, 21:18:32 »
Net de aflevering teruggekeken en op mijn mole Daan gelet. ik wordt alleen maar bevestigt in mijn tunnel
- Komt terug met een envelop, kan verwisselt zijn met een min-envelop
- Noemt Gympen, Bloemkool en Spatel, drie artikels die al gekocht zijn
- Treuzelt met stok van de muur halen, misschien bang dat het wordt goed gerekend
- Noemt op het laatste moment Limoen maar kopen hem te laat
- Zijn reactiie op zijn scherm kwam gespeeld over maar dat is persoonlijke mening.
 Ik denk dat we dit jaar nog eens vroeg goed zitten.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Klootzak uit liefde..
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2026, 18:10:50 »
Ik vond het opvallend dat hij pontificaal zijn envelop in de doos gooide, direct na het terugrennen.

Dat deed Nienke ook, wat op mij nogal overdreven overkwam.

Offline Mollie25

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2026, 11:21:58 »
Ik zou het wel leuk vinden, weer eens zo'n 'in your face' mol, die veel te open en bloot aan het mollen lijkt te zijn om daadwerkelijk de mol te kunnen zijn - terwijl hij ondertussen wel continu aan het saboteren is.

Het gesprek met Bram, waarin hij niet alleen een excuus geeft voor zijn eigen molgedrag maar zelfs ook Bram aanspoort om te gaan mollen, zou wel heel erg brutaal zijn - maar wie weet. Hij blijft hoog op mijn verdachtenlijstje.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 11-03-2026, 12:14:50 »
Van Daan kregen wij niet te zien wat zijn nummerplaat was en hij kan heel goed een verkeerde hebben doorgegeven. Dat versterkt mijn vermoeden dat hij een envelop met mingeld heeft gepakt. Matteo pakte plusgeld (wij zagen duidelijk zijn nummerplaat en pakte de envelop op de juiste locatie). Nasdrin pakte ook plusgeld hoewel hij eraan twijfelde (werd door Geraldine doorgegeven). Eveline is kandidate en zie ik niet in waarom zij een envelop met mingeld zou pakken. De envelop van Nienke is ongeldig omdat zij die uit de jeep van Nasrdin heeft gehaald (zij had de sleutel van Nasrdin) en er mocht maar één envelop per jeep worden gehaald.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #30 Gepost op: 11-03-2026, 22:37:05 »
Alle beelden die we zagen hoeven niet overeen te komen met welke envelop ze uiteindelijk hebben meegenomen, geldt eigenlijk voor iedereen.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 13-03-2026, 01:52:50 »
Nee, ik zie zelf ook geen reden om Daan van nr. 1 af te halen. Tegelijkertijd vrees ik wel voor het scenario dat kandidaat Daan zich per ongeluk heel mols gedraagt.  ;D Ik blijf hier, maar ik ben wel heel benieuwd hoe Daan zich in aflevering 3 gaat gedragen.

Nu Geraldine (helaas) het spel heeft verlaten, is er misschien meer ruimte gekomen om te mollen. Wie weet wordt Daan brutaler. Of duikt er toch een andere mol op. Ik ben benieuwd.
Als degene met de hoodie, die naast Geraldine loopt langs het spoor, Daan is - qua postuur zou dat kunnen - is dat best brutaal. Hier gaat de mol door het oog van de naald.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2026, 01:57:01 door Run »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 13-03-2026, 22:32:44 »
Als degene met de hoodie, die naast Geraldine loopt langs het spoor, Daan is - qua postuur zou dat kunnen - is dat best brutaal. Hier gaat de mol door het oog van de naald.

Dat zou erg gedurfd zijn. Maar ook erg mooi!

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 13-03-2026, 23:05:08 »
Ik hoop zo dat het echt zo is en dat we dat straks na de bekendmaking gaan zien. Al die rondlopende mensen langs het spoor tijdens het maken van de test, daar moet toch iets mee geDaan zijn?  ;D

Online MoleBuster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #34 Gepost op: 14-03-2026, 16:41:04 »
Nasrdin aanklampen als je zelf als eerste bij Rik wil aankomen bij de kistjes (lodges) en het risico lopen dat Nasrdin dan eerder aankomt blijf ik een vreemde actie vinden als hij kandidaat is, wel meer te verklaren als hij de mol is. En bovendien gaat hij af met 1000 euro.

Wat mij wel een beetje tegenstaat (als hij de mol is) dat hij aan Matteo (bij de olifant) vraagt: "Waarom moet hij open?" als Matteo zojuist heeft gezegd: "Hij moet open!". Als mol zou ik daar dan juist geen vragen meer bij stellen.
Winnaar Klassiekers Pool 2023, Realitynet F1 Manager 2025

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 14-03-2026, 16:56:34 »
Wat mij wel een beetje tegenstaat (als hij de mol is) dat hij aan Matteo (bij de olifant) vraagt: "Waarom moet hij open?" als Matteo zojuist heeft gezegd: "Hij moet open!". Als mol zou ik daar dan juist geen vragen meer bij stellen.
Dat vond ik eerst ook, maar als je erover nadenkt is het best slim als mol, je hoopt dat de ander met meer argumenten komt waarom ie open moet en daarmee anderen overtuigt.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2026, 16:58:29 door Run »

Offline Jurrr

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 14-03-2026, 21:44:30 »
Vond het opvallend dat Daan met rugnummer 2 ging juichen met Matteo zodat we 26 lazen!

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #37 Gepost op: 15-03-2026, 08:16:22 »
Daan kon makkelijk mollen wetende dat die bodycam meekeek. Hij opende de voordeur en vroeg toen of hij de envelop onder de zonneklep moest hebben, maar er was daar dus ook een op de voorstoel. Die kan hij zo hebben verwisseld zonder dat je het ziet, je hoort hem alleen vragen of hij die onder de zonneklep moet hebben, hij vraagt bevestiging. Typisch zo'n moment om nou net de andere envelop mee te grissen.

Offline Krien

• Forumlid
  • I am Krien
« Reactie #38 Gepost op: 15-03-2026, 10:42:21 »
I want to believe ::)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #39 Gepost op: 15-03-2026, 11:00:54 »
Da's een sterke ja, hij doet Daniel na uit Cherche le Rat en die WAS ook echt de rat.......