kon ik vanaf beginaf aan: Eveline, Quinty, Geraldine, Bram, Milan, Nasrdin en Nienke afstrepen. Ook al nam ik Nienke en Nasrdin wel mee in de eerste twee afleveringen, waarom geen idee achteraf, Matteo kandidatengedrag kwam vanaf aflevering 5 heel duidelijk in beeld vond ik, achteraf al eerder. Alleen Delilah
Ja dit ben ik wel helemaal eens, en Nienke kon je gewoon strepen door haar paaltjesreactie. Ik bedoel, een Oscar hoor, als je dat gestamel kunt acteren. Verder deed ze ook niks molligs en was zij De Extreme Kandidaat zelfs, de Grand Lady met haar supersysteem en geliefde Molboekje.
Nasrdin was inderdaad nog een beetje tricky maar uiteindelijk was hij het tegenovergestelde van Nienke. Ik had niet de indruk dat hij er ooit iets van begreep

Voor hem was meedoen aan WIDM een klein dingetje, voor Nienke was het misschien wel het mooiste wat ze ooit gedaan had.
Matteo kon je strepen door zijn agressiviteit.... ik ben uiteindelijk heel blij dat zo iemand niet de mol werd, noch een Bram die meteen een bondje aanzoekt. Maar toch hebben we zelfs Delilah al vlot geschrapt, ik vulde Daan in vanaf aflevering 3 en Delilah zakt bij mij zelfs naar de derde plaats achter Matteo totdat ze zelfs exit ging. Het was toch het geld verdienen, alle woorden goed raden bij het laserpak maar dan zo schlemielig de -250 pakken.