Auteur Topic: [Kandidaat] Daan Boom  (gelezen 16797 keer)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daan Boom
« Reactie #60 Gepost op: 26-03-2026, 21:02:45 »
Bij Eveline was de angst echt, bij Daan niet. Je ziet het o.a. aan het taalgebruik.

Online Lonneke*L

• Forumlid
  • Klootzak uit liefde..
« Reactie #61 Gepost op: 26-03-2026, 22:12:28 »
Welk taalgebruik? Ik weet zeker dat het echt is. Lees ook de post van 
Molfan1990 in dit topic.

Offline Joriannn

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 27-03-2026, 20:11:05 »
Ik denk echt dat de angst niet (volledig) echt is. Het was zo ongelooflijk overdreven en hij was zo luid dat Delilah geen flauw idee had wat hij aan het doen was. Maar goed, we komen er aan het eind wel achter

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #63 Gepost op: 28-03-2026, 23:12:33 »
Voor de Daantunnelaars: Begin van de koffiefabriekopdracht zegt Daan tegen de groep: “Laten we gaan knallen” als verwijzing naar wat hij bij het lasergamen heeft gedaan..?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 29-03-2026, 00:23:21 »
Dat Daan iedereen afleidde door over een joker te beginnen bestendigt mijn verdenking.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #65 Gepost op: 29-03-2026, 00:24:13 »
Hij vertoont nog niet echt gedrag om hem te kunnen afstrepen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #66 Gepost op: 29-03-2026, 06:28:41 »
Ik dacht bij die Bewakers: dit is nu al de zoveelste keer dat de kandidaten worden 'geschoten' maar er was maar 1x dat de mol ook onder de Schietende partij heeft moeten zijn. Dat kan deze keer weer niet maar vorige week was natuurlijk opgelegd zeker de mol kandidaten aan het beschieten. Dat wordt HET Productieassistentmomentje van deze hele serie. Daan zegt TANK dan TANKSTATION, is toevallig zijn eigen woord dus hij is meteen uit het spel en in het laserpak om als extra bewaker mee te doen. Het is zo eenvoudig allemaal.

:)

Online Lonneke*L

• Forumlid
  • Klootzak uit liefde..
« Reactie #67 Gepost op: 29-03-2026, 12:50:19 »
Dat Daan iedereen afleidde door over een joker te beginnen bestendigt mijn verdenking.

Dit kan ie net als de zgn molactie in afl. 1 weer expres doen. Zijn tactiek is stieren en klieren zoals hij zelf letterlijk tegen bondje Bram eerder duidelijk heeft gezegd
“We moeten stieren en klieren” . Wat op zich in mijn ogen( ;) toch eerder een kandidaatse uitspraak is.

Daan is slim maar voor mij als kandidaat. Hij komt in de finale.

Even afwachten of hij met Bram gaat delen wat hij gezien heeft in zijn filmpje. …

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 29-03-2026, 13:14:56 »

Ja .. een kandidaat gaat sneaky zoeken. Je wil vooral niet dat de anderen iets vinden.

Alleen de mol doet zoiets

Online Lonneke*L

• Forumlid
  • Klootzak uit liefde..
« Reactie #69 Gepost op: 29-03-2026, 14:20:07 »
Waarom kan een kandidaat dit niet doen? Typisch iets voor Daan vind ik en hij kan
meteen zien wie het snelst en fanatiekst naar jokers gaat zoeken. Nog een paar weken dan weten we het……Denk dat Daan hier erg om gelachen heeft,.

Ieder zijn mening.::bravo::.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2026, 14:25:57 door Lonneke*L »

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 29-03-2026, 15:05:59 »
Waarom kan een kandidaat dit niet doen? Typisch iets voor Daan vind ik en hij kan
meteen zien wie het snelst en fanatiekst naar jokers gaat zoeken. Nog een paar weken dan weten we het……Denk dat Daan hier erg om gelachen heeft,.

Ieder zijn mening.::bravo::.

Daan is een typische ontregelende kandidaat. Zijn gedrag is niet in een hokje te plaatsen en kan zowel mols als kandidaats zijn. Hij doet allerlei dingen die zó opvallend zijn dat we ze nog niet eerder als mol hebben gezien, aan de andere kant zou dit natuurlijk een fantastische strategie zijn. Hij wordt immers totaal niet meer serieus genomen door zijn medekandidaten én door de kijkers. Hij lijkt bewust te rotzooien, ook Bram lijkt die strategie te hanteren. Ik heb het idee dat ze beide de echte mol al op het spoor zijn en er dus alles aan doen om die uit de wind te houden en zelf op te vallen, want iedereen die de test op hen invult valt eerder af dan zijzelf. De pot is dan van minder belang dan ver komen in het spel. Maar ook als mol zou dit natuurlijk een prima strategie zijn.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #71 Gepost op: 29-03-2026, 15:25:32 »
Bij de Déjŕ Vue opdracht zien we het volgende.
Biecht van Daan: "Ja het lijkt mij het allerleukste als ik mensen echt met de wildste theorieën de verkeerde kant op heb gewerkt. Dat ik een soort van mensen als een soort van partner in crime heb gehad en dat ze dat met de mol waren dat lijkt me heerlijk".
In het shot hierna kijkt Bram opzij (naar Daan) en Daan kijkt (lachend) opzij naar Bram. De titel van de aflevering is "Met een schuin oog kijken". Onmiddellijk hierna horen we "Focus, wat zie ik hier" (Biecht van Quinty). Alsof ze willen zeggen focus hierop, wat Daan heeft gezegd is precies wat hij heeft gedaan als mol.

Online Delightz

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 29-03-2026, 15:26:52 »
Daan is ook voor mij het meest verdacht, maar zo opzichtig vind ik zijn gemol niet. Wat ik vooral zie is een kandidaat die meestal op de juiste posities staat, vaak observeert en zich minder als kandidaat gedraagt (zoals Milan en Quinty), of juist wel heel enthousiast meedoet, zoals bij het voetbal. Maar concrete molacties van hem heb ik nog niet gezien, hooguit de suggestie daarvan.

Offline Blinde vink

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 29-03-2026, 16:11:20 »
Voor de Daantunnelaars: Begin van de koffiefabriekopdracht zegt Daan tegen de groep: “Laten we gaan knallen” als verwijzing naar wat hij bij het lasergamen heeft gedaan..?

Vervolgens gaat hijzelf nogal lauw de werkplaats in. Niet echt
iemand  die wil knallen 😂
« Laatst bewerkt op: 29-03-2026, 16:13:04 door Blinde vink »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 29-03-2026, 19:41:07 »
Tijdens de opdracht met -3000 euro is het Daan die zegt: ‘Komop Nienke!’ als Nienke niet kan beslissen. Daarna zegt hij vanachter zijn hand: ‘Ik ben klaar met dat brave gedoe’, opvallend want bij de houten olifant in afl 1 zei Daan ook dat ze braaf waren, oftewel dat de olifant open moest.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2026, 19:43:45 door Run »

Offline marver1982

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 29-03-2026, 21:50:30 »
Puzzelend met de eerste 5 afleveringstitels heb ik het idee dat ze allemaal te linken zijn aan Daan.
Waarbij ik de eerste twee sowieso ergens anders op het forum al gelezen heb.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

« Reactie #76 Gepost op: 31-03-2026, 15:38:10 »
Daan zit best wel veel hardop te lachen en om zich heen te kijken, mogelijk om de anderen af te leiden van de 26e seconden?

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #77 Gepost op: 4-04-2026, 22:17:10 »
Aflevering 6 was wel een enorme ik ben Daan de mol in your face show vond ik. Het wordt te overduidelijk (in beeld gebracht). Veel in biechten geweest, hij komt lekker in de picture. Geweldig duo met Bram. Dat weggeven van 1 vd 2 jokers leek idd wel een verdacht dingetje van Bram, kwam Daan goed uit, ik denk dat Bram echt nog iets te naief is het spel zit/zat (inmiddels wakker geworden vlak voor de test)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 5-04-2026, 01:58:11 »
Heeft Daan grijze ogen?

Offline moguraa

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 5-04-2026, 02:06:29 »
Nadat Rik de opdracht rond de tafel (afl. 6) had uitgelegd dacht ik al; als daan de mol is, heeft hij de geheime opdracht aan bram, of anders milan gegeven. En natuurlijk, het was Bram.