Als Quinty afvalt dan gok ik dat er nog iets te winnen valt.
Matteo leek echt vol op Milan te zitten dit keer en die moet dus straks een grote switch maken of misschien de finalevrijstelling winnen, als die er is. Of hij is zelf de mol.
En ik gok echt dat Daan de mol is, maar wat ik zelf uit de biechten haal zijn toch dat Quinty en Bram die toch beetje op Daan zitten, ook al noemt ze niet echt namen, maar ze verdenkt Bram sws niet, ik heb niet echt bewijs dat ze op Milan zat, ze schrok niet enorm na dat Milan afviel. Ze zit op twee personen zegt ze, dat moeten Daan en Matteo zijn.