Als Daan inderdaad de mol is, dan zullen zowel Bram en Quinty wel voor de finale afvallen, vermoed ik. Als Bram afvalt, kunnen we Quinty wel bijna strepen nu, maar als Quinty de finale niet haalt, is dat geen probleem. Andersom kan ook: Quinty eerst eruit en daarna is de verdenking van Bram weer onduidelijk, dus dan kan hij eruit vliegen of erin blijven zonder dat we er wijzer van worden. Daarom lijkt Quinty’s afvallen iets waarschijnlijker (jammer).
Matteo noemt zo’n beetje iedereen, spreidt waarschijnlijk maar zou kunnen afvallen als de rest al meer op de goede mol zit. Ik denk echter ook dat de komende aflevering voor hem waarschijnlijk nog niet fataal wordt, maar daarna begint het risico toch groter te worden.
Van een afvallen van Milan zullen we ook te veel leren. Aangezien Milan de mol buiten zijn bondje zoekt, wordt bij zijn afvallen het wel erg waarschijnlijk dat Bram of Daan de mol is. Nienke en Eveline zie ik nu nog niet afvallen, omdat ze beiden Daan noemen.
Dus Quinty denk ik (al kan het net zo goed zijn dat ze goed zit, gaat winnen en dat we daarom haar verdenking niet zien.)
Daarna misschien Matteo, dan Bram en omdat ik Eveline toch niet in de finale verwacht dan misschien toch Eveline. Misschien komt Milan nog tot inkeer en steelt hij de winst onder de neus van Nienke vandaan. Maar dit wordt wel heel speculatief.