Poll

Wie is de afvaller in aflevering 9?

Bram
1 (2.3%)
Daan
2 (4.7%)
Matteo
8 (18.6%)
Quinty
27 (62.8%)
Niemand
5 (11.6%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 12478 keer)

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #40 Gepost op: 22-03-2026, 13:33:33 »
Als Daan inderdaad de mol is, dan zullen zowel Bram en Quinty wel voor de finale afvallen, vermoed ik. Als Bram afvalt, kunnen we Quinty wel bijna strepen nu, maar als Quinty de finale niet haalt, is dat geen probleem. Andersom kan ook: Quinty eerst eruit en daarna is de verdenking van Bram weer onduidelijk, dus dan kan hij eruit vliegen of erin blijven zonder dat we er wijzer van worden. Daarom lijkt Quinty’s afvallen iets waarschijnlijker (jammer).

Matteo noemt zo’n beetje iedereen, spreidt waarschijnlijk maar zou kunnen afvallen als de rest al meer op de goede mol zit. Ik denk echter ook dat de komende aflevering voor hem waarschijnlijk nog niet fataal wordt, maar daarna begint het risico toch groter te worden.

Van een afvallen van Milan zullen we ook te veel leren. Aangezien Milan de mol buiten zijn bondje zoekt, wordt bij zijn afvallen het wel erg waarschijnlijk dat Bram of Daan de mol is. Nienke en Eveline zie ik nu nog niet afvallen, omdat ze beiden Daan noemen.

Dus Quinty denk ik (al kan het net zo goed zijn dat ze goed zit, gaat winnen en dat we daarom haar verdenking niet zien.)

Daarna misschien Matteo, dan Bram en omdat ik Eveline toch niet in de finale verwacht dan misschien toch Eveline. Misschien komt Milan nog tot inkeer en steelt hij de winst onder de neus van Nienke vandaan. Maar dit wordt wel heel speculatief.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 26-03-2026, 20:15:10 »
Ik heb een theorie dat Bram de volgende afvaller is. Milan, Daan, Matteo, Eveline, Quinty en Nienke werden alle 6 genoemd als zekere kandidaten door Sanmol. Bram, Nasrdin en Delilah werden niet genoemd en Geraldine werd als twijfelgeval genoemd. Geraldine, Nasrdin en Delilah zijn afgevallen achter elkaar en als je deze theorie zou volgen zou Bram de volgende zijn. Misschien heeft de bron van Sanmol de 6 genoemde kandidaten gespot ergens waardoor de eerste 4 afvallers dus al bekend zijn. Misschien een beetje vergezocht maar de theorie klopt na 4 afleveringen (nog) wel.
When life knocks you down, fight back!

Online Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 26-03-2026, 20:55:05 »
Nienke of Quinty, die hebben niks van het voetballen meegekregen waar toch het een en ander uit af te leiden was.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #43 Gepost op: 27-03-2026, 13:46:43 »
Milan. Heeft 3 keer Delilah gekozen bij vraag 20. Die is nu het spoor bijster wellicht. Er zijn er meer die Delilah verdachten maar daarvan weten we niet hoezeer, of ze ook haar als mol hebben ingevuld en hoevaak.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 27-03-2026, 13:53:47 »
Milan of Nienke.

« Reactie #45 Gepost op: 27-03-2026, 16:25:35 »
Matteo of Nienke.

Online Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #46 Gepost op: 28-03-2026, 21:58:48 »
Tussenstand poll
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #47 Gepost op: 28-03-2026, 22:12:48 »
Ik heb het idee dat Bram er uit gaat. Het werd erg benadrukt dat hij geen jokers pakt. Kan hem wel eens fataal worden.

Offline JP1999

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 28-03-2026, 23:16:19 »
Ik heb een theorie dat Bram de volgende afvaller is. Milan, Daan, Matteo, Eveline, Quinty en Nienke werden alle 6 genoemd als zekere kandidaten door Sanmol. Bram, Nasrdin en Delilah werden niet genoemd en Geraldine werd als twijfelgeval genoemd. Geraldine, Nasrdin en Delilah zijn afgevallen achter elkaar en als je deze theorie zou volgen zou Bram de volgende zijn. Misschien heeft de bron van Sanmol de 6 genoemde kandidaten gespot ergens waardoor de eerste 4 afvallers dus al bekend zijn. Misschien een beetje vergezocht maar de theorie klopt na 4 afleveringen (nog) wel.

Ik snap je theorie, maar toch zegt het niet zo veel. Sanmol noemde ook 3 namen in 2024 nog niet (babs, rian, kees), zaten alledrie bij de laatste 6

Ik denk dat Bram afvalt gezien z’n blinde vlek voor Daan

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #49 Gepost op: 29-03-2026, 07:05:05 »
Ik had hem als afvaller. Maar. Het lijkt juist dat die blinde vlek wat werd weggepoetst en het kwartje viel dat hij gewoon genaaid wordt in dat bondje met hem. Dus kans dat Bram vertrekt juist iets minder bij mij. Ik denk nu eerder Quinty. Die lijkt nu helemaal opgeslokt te worden in haar Bramtunnel.
:)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 29-03-2026, 13:38:41 »
2 afvallers

Bram en Eveline

Offline IByte

• Forumlid
  • Talpoloog
« Reactie #51 Gepost op: 30-03-2026, 11:44:16 »
Ja, ik denk dat je deze week beter vinkjes van de poll had kunnen maken, 2 afvallers is best mogelijk.
Has anyone mentioned the elephant mole in the room?
(En nu waren er wel degelijk twee mollen in Portugal...)

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 30-03-2026, 17:05:52 »
Ik hoop heel erg dat Eveline er nu echt uitgaat, naar haar terugkomst heeft ze er lang genoeg ingezeten vind ik. Leuke dame, maar gewoon niet de mol. En dan gaat ze er samen uit met Bram denk ik.

Maar zou het tof vinden als Bram en Milan eruit vliegen, omdat dan wel de kans groot is, dat Daan waarschijnlijk toch de mol is.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2026, 17:12:26 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 30-03-2026, 22:44:59 »
Ik hoop ook op Eveline, ik blijf erbij dat die de finale niet gaat halen omdat we haar filmpje hebben gezien. Ik verwacht verder Milan, die lijkt vol op (in mijn ogen) kandidaten te focussen.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #54 Gepost op: 31-03-2026, 03:41:24 »
Ja, ik denk ook dat er komende zaterdag twee kandidaten afvallen.

Ik heb het idee dat de afvaller die eigenlijk afgelopen zaterdag er uit zou gaan, erg verdacht wordt in de app. En dus is het over de aflevering heengetild. Zodat komende zaterdag pas de grote klap komt.

Ik denk Eveline en Bram. Of Daan en Bram.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 31-03-2026, 18:00:53 »
Matteo (en Evelien ) en dan in aflevering 7 Bram (en Evelien als het maar bij een afvaller blijft in 6.).

Aflevering 5 was duidelijk een Matteo gaat er voor aflevering 5.

Milan en Bram ging best goed today Quinty opeens ook zo nodig moest staan en daarna ging ze ook nog zelf het doolhof in. Ik verdenk vooral haar, Nienke en Daan van de drie zakjes die bleven liggen.

Terug naar aflevering 4 test:

Terwijl Evelien praat over dat  Matteo zijn scherm niet wilde zien, voordat ze gaat zitten, krijgen we hier toch een soort rood scherm te zien van Matteo in zijn telefoon cel met rood plakkaat voor zijn witte shirt en horen we gegrom van hem. Evelien krijgt als waren net als in MAFS iets te zeggen wat van belang is, maar krijgt daarna ook teleurstelling.

Ook krijgen we hem later opnieuw in beeld met eerst 2 rode tucks tucks en rode parasol vol schuin in beeld. Gedaan voor iedereen die Evelien heeft gemist. Rode tucks tucks = een voor hem en een voor Dyalah en / of  een voor hem en Evelien ?

Daan de test onder de rode parasol (verliezer 2 of weg in 8 ? Of symbool van bescherming, want de mol is altijd beschermt)

Dan eerst een gele parasol in beeld en dan Bram die langs de zelfde Gele parasol en de rode (2x geel =  niet weg in afl 4 &6 ? En weg in 7 ? ) loopt. Evelien op nieuw in beeld (maar duidelijk eerder opgenomen dat toen ze ging zitten)  daarna langs het zelfde loopt (niet weg in aflevering 4 en weg in 6 ?)

Nienke evens eens geel/rood maar al zittend vooral rood wapperde parasol (De mol achter haar laptop als zon als waren of toch verliezer 2 ?)

Milan ook geel en rood maar zittend en nog dichterbij (heel dichtbij, maar net niet gewonnen ? = De verliezer ? Of laatste afvaller in 8 ?)

Quinty. Groene auto en zij loopt daarna weg met haar rugzak = Winnaar.

Zou me ook niets verbazen als er 4 overblijven dus Nienke, Quinty, Daan met Milan of Bram.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2026, 18:04:59 door Pierce_Brosnan »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #56 Gepost op: 1-04-2026, 05:27:25 »
Eveline is gewoon wensdenken. Ik wil ook wel van haar af, net als ik destijds in het seizoen van Inge van Paul afwilde. Maar Paul won het spel wel terwijl we allang wisten dat hij de mol niet meer kon zijn om precies dezelfde reden als Eveline nu. Ik heb wel het idee dat Eveline op de goede mol zit. Maar goed, ik hoop met jullie mee.
:)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 1-04-2026, 12:07:06 »
Ja, Eveline blijft er nog wel een tijd in, denk ik nu. Die heeft een herkansing gekregen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 1-04-2026, 15:21:30 »
Eveline is gewoon wensdenken. Ik wil ook wel van haar af, net als ik destijds in het seizoen van Inge van Paul afwilde. Maar Paul won het spel wel terwijl we allang wisten dat hij de mol niet meer kon zijn om precies dezelfde reden als Eveline nu. Ik heb wel het idee dat Eveline op de goede mol zit. Maar goed, ik hoop met jullie mee.

Nochtans verdachten renate en eva hem in de finale
klaar voor de strijd

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 1-04-2026, 17:30:59 »
Ja, Eveline blijft er nog wel een tijd in, denk ik nu. Die heeft een herkansing gekregen.
Een herkansing zegt niet alles vind ik, maar dit terzijde. Ligt ook aan als je van je fouten leert, want eerlijk Soy had ook een soort van herkansing gekregen, maar bleef toch op Nabil. En hij bleef er dan wel behoorlijk lang in, maar ook met veel mazzel.

Maar ze lijkt mij wel een slim type en die leert van haar eerste keer afvallen en van haar foutjes. Dus zou opzich ook nog wel de finale kunnen halen of er net daarvoor afvallen. Alleen ik hoop stiekem dat ze zaterdag afvalt.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2026, 17:33:11 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.