Poll

Wie is de afvaller in aflevering 9?

Bram
1 (2.3%)
Daan
2 (4.7%)
Matteo
8 (18.6%)
Quinty
27 (62.8%)
Niemand
5 (11.6%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 12483 keer)

Offline Luc

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #60 Gepost op: 2-04-2026, 12:32:33 »
Ik zie een finale met 4 aankomen en daar is Eveline erbij. Ik denk dat Nienke of Milan de volgende afvaller is. Matteo zie ik ook ver komen (als mol of iemand die de mol in het vizier heeft).
« Laatst bewerkt op: 3-04-2026, 20:15:36 door Luc »

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #61 Gepost op: 3-04-2026, 11:13:01 »
Als Quinty deze week gaat zal Bram wel de week erop gaan want zij zit duidelijk op Bram. Ik voel ook wel dat er een boogje Matteo-Bram aan het ontstaan is. Ik vind het heel interessant om te zien hoe het Superbondje uit elkaar zal spatten. Milan lijkt wel helemaal mis te zitten met zijn verdenkingen (gaat blind voor het Superbondje) al heeft hij wellicht nog wat aan de tips van Eveline in zijn kleinere bondje.
:)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #62 Gepost op: 3-04-2026, 11:50:38 »
Met Nienke als mol en Nienke verdenkt Milan is Milan de winnaar.
Het herenbondje richt de aandacht op de anderen. Zal ook blijven.
Quinty kent het spel goed genoeg om te spreiden.
Wie panikeert? Eveline, Matteo? Matteo dan, want die verdenkt Nienke niet, dan eet ie zijn schoen op.

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #63 Gepost op: 3-04-2026, 16:19:58 »
Ja inderdaad, Matteo spreidt goed, maar helemaal niet over Nienke. Maar helaas gezegd denk ik niet dat er een finaleboogje met Nienke ontstaat en dat juist eerder Matteo overleeft. Zij gaat nu een bondje aan met Quinty. Ik heb het idee dat dit bondje meteen uiteenspat.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 3-04-2026, 20:20:03 »
Eveline heeft door haar rood scherm een groot voordeel tov. de andere kandidaten. Het verbaast mij dat zij hier het meest genoemd wordt. Volgens mij haalt zij de finale en die zal ze kunnen winnen.
Ik denk nog steeds een finale met 4 waaronder Daan, Matteo en Eveline. De 4e finalist is Quinty of Bram. Milan en Nienke zie ik eerder afvallen.

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #65 Gepost op: 3-04-2026, 20:39:02 »
Eveline heeft door haar rood scherm een groot voordeel tov. de andere kandidaten. Het verbaast mij dat zij hier het meest genoemd wordt. Volgens mij haalt zij de finale en die zal ze kunnen winnen.
Ik denk nog steeds een finale met 4 waaronder Daan, Matteo en Eveline. De 4e finalist is Quinty of Bram. Milan en Nienke zie ik eerder afvallen.

Rode schermen hebbben in het verleden niets opgebracht kijk naar bijv een Richard..

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #66 Gepost op: 3-04-2026, 22:04:42 »
Rode schermen hebbben in het verleden niets opgebracht kijk naar bijv een Richard..

Beste voorbeeld is Soy die als derde rood krijgt, zichzelf redt en op dezelfde mol blijft.

of Arjen die na het rode scherm van Barbara kon weten dat Erik de mol niet was, en toch blijft op hem stemmen.
klaar voor de strijd

Online ruben67

• Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 4-04-2026, 17:08:36 »
Eveline en Milan (mochten er twee afvallers zijn).

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 4-04-2026, 20:22:31 »
Ik denk nu: Bram en Nienke... (twee afvallers dus)

En eens dat kandidaten niet per se voordeel hebben als ze na een rood scherm weer terugkomen. Ik vermoed wel dat Eveline misschien een andere mol in het vizier heeft, hopelijk (voor haar) heeft ze de juiste keuze gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 4-04-2026, 20:24:42 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #69 Gepost op: 4-04-2026, 20:37:16 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 6:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hoekie1966

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 4-04-2026, 21:36:58 »
Nou als 1e ingevuld, ik zeg Quinty  ::vergroot::

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #71 Gepost op: 4-04-2026, 21:51:04 »
Eveline is gewoon wensdenken. Ik wil ook wel van haar af, net als ik destijds in het seizoen van Inge van Paul afwilde. Maar Paul won het spel wel terwijl we allang wisten dat hij de mol niet meer kon zijn om precies dezelfde reden als Eveline nu. Ik heb wel het idee dat Eveline op de goede mol zit. Maar goed, ik hoop met jullie mee.

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Je zag bij het lijstje van Eveline van meest verdacht naar minst verdacht duidelijk op 1. een hoofdletter D staan. Zij verdenkt dus Daan.

Ik denk dat Eveline het ver gaat schoppen. Maar net niet in de finale, omdat we haar filmpje hebben gezien.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #72 Gepost op: 4-04-2026, 21:55:28 »
Dat we dat gezien hebben, en in haar bicht horen we Matteo, ik weet t niet...

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 4-04-2026, 22:10:15 »
Ik denk Milan of Quinty, omdat ze van de groep worden gescheiden. Wat ze gaan doen weten we nog niet, maar vaak loopt het niet goed af als je van de groep weg bent, bewijst het verleden. En vaak zit de mol ook niet apart van de groep, omdat die vaak dan geen invloed heeft op het spel, maar we gaan het volgende week zien.
« Laatst bewerkt op: 4-04-2026, 22:44:32 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 4-04-2026, 22:20:19 »
Ik denk Milan of Quinty, omdat ze van de groep worden gescheiden. Wat ze gaan doen weten we nog niet, maar vaak loopt het niet goed af als je van de groep weg bent, bewijst het verleden.

Ze worden begraven in het zand, daar zijn beelden van geweest in een vooruitblik. Of herinner ik me dit nu verkeerd?

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 4-04-2026, 22:22:46 »
Was dat niet bij De Mol?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 4-04-2026, 22:28:19 »
Ze worden begraven in het zand, daar zijn beelden van geweest in een vooruitblik. Of herinner ik me dit nu verkeerd?
Dat hebben we niet gezien

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #77 Gepost op: 5-04-2026, 11:05:18 »
Als Bram zijn money puts where his mouth is dan zet hij nu ook in op Daan en valt Quinty af. Maar het kan ook een rookgordijn zijn dat ze hem dit zo vaak laten zeggen, dat hij ondanks zijn twijfels het toch NIET doet. Dan moeten wij kijkers dus denken als Bram afvalt dat Daan het niet meer kan zijn.

Offline Nijntjelief

• Forumlid
  • We mogen weer!
« Reactie #78 Gepost op: 6-04-2026, 09:25:46 »
Beste voorbeeld is Soy die als derde rood krijgt, zichzelf redt en op dezelfde mol blijft.

of Arjen die na het rode scherm van Barbara kon weten dat Erik de mol niet was, en toch blijft op hem stemmen.

Dat klopt, maar Eveline is een heel intelligente en berekenende kandidaat denk ik. En ze viel in de eerste aflevering af, waardoor ze nog niet tunnelde en die eerste is sowieso een geval pech gehad wanneer je afvalt. Ik verwacht ook dat zij hoog gaat eindigen en dat dit de reden is waarom een finale met 4 opengehouden wordt.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 6-04-2026, 09:40:36 »
Eveline is een heel intelligente en berekenende kandidaat denk ik.
Ja, dat zie je ook steeds meer in beeld vind ik. Net zoals bij de laatste aflevering dat ze juist de drie testvragen niet doorverteld of bij het abseilen de testvraag een klein beetje had veranderd, wat later wel uitkwam, maarja dat kon je verwachten.