Nienke is niet mijn hoofdverdachte, maar ik zie veel forummers een streep door haar zetten omdat ze niet kon liegen bij opdracht 3 en ‘onvoorbereid’ leek. Maar het is voor een Mol toch juist voordelig om wantrouwen te kweken, zodat wellicht de olifant open gaat? Weliswaar mislukt (eindelijk een groep die voor geld gaat)… Maar het argument om Nienke om die reden te strepen is onjuist. Ik moet ook eerlijk bekennen: als het gespeeld was van Nienke, dan was het het goed gespeeld; het kwam oprecht over. Ik vond daarentegen Quinty goed improviseren en liegen, maar is dat Mols? Eigenlijk niet.
Geraldine en Milan allebei zeer kandidaats. Ook de reactie toen ze hun rol te horen kregen. Ben geneigd Nasrdin te schrappen vanwege die spoiler.
Delilah kan echt niet liegen, vind ik. Dat verhaal over die briefjes, zo slecht. Hoop dus eigenlijk dat zij het niet is. Opvallend dat ze in het begin zo achter de groep aansjokt bij de laptops. Ze maakt in de lodge Molse keuzes (vertrouwt meteen Milan niet, stemt op het groepje met 0 euro).
Bram was bang voor vliegen/muggen en komt stuntelig over -> Mooie dekmantel voor een Mol. Daan houdt zich erg op de vlakte en liet zich afschieten met 1000 euro. Matteo doet Molse dingen, en zet zichzelf direct op de voorgrond.