Poll

Wie is de Mol?

Bram
67 (31.3%)
Daan
136 (63.6%)
Quinty
11 (5.1%)

Totaal aantal stemmen: 214

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 68809 keer)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #840 Gepost op: 3-05-2026, 08:27:20 »
Ik blijf het lastig vinden bij Nienke, want beide kan. Alleen ik denk wel dat ze hem meenam in de test alleen gewoon niet goed genoeg.

En Leendert dat is voor mij juist de reden om de hints niet al te serieus te nemen en naar mij gevoel te luisteren. Want voorbeeld bij deze dacht ik ook een seconde oh huh is het toch Bram, maar toen ik las oh je kan het op meerdere manieren opvatten, toen liet ik Bram weer los als eventuele mol. Omdat ik hem gewoon als nepmol zag. Mijn reden daarvoor was, omdat hij geen voorkennis leek te hebben en echt wel kandidaten dingen had.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2026, 08:36:09 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #841 Gepost op: 3-05-2026, 08:41:50 »
En Leendert dat is voor mij juist de reden om de hints niet al te serieus te nemen en naar mij gevoel te luisteren. (…) Mijn reden daarvoor was, omdat hij geen voorkennis leek te hebben en echt wel kandidaten dingen had.

Je hebt natuurlijk gelijk (en ik had het niet). En normaal ben ik helemaal niet van de hints. Ik wordt wat allergisch van “gevoel” (het komt wat zweverig over en iedereen kan een ander gevoel hebben, dus heb ik het liever over de feiten). Maar als ik doorlees, kun je het vaak wel weer feitelijk onderbouwen. Gevoel komt natuurlijk ook niet nergens vandaan.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #842 Gepost op: 3-05-2026, 08:52:35 »
Je hebt natuurlijk gelijk (en ik had het niet). En normaal ben ik helemaal niet van de hints. Ik wordt wat allergisch van “gevoel” (het komt wat zweverig over en iedereen kan een ander gevoel hebben, dus heb ik het liever over de feiten). Maar als ik doorlees, kun je het vaak wel weer feitelijk onderbouwen. Gevoel komt natuurlijk ook niet nergens vandaan.
Snap ik hoor over het woord gevoel, maar dat is wel bij mij de reden dat ik vaak op het laatste moment goed zit. En soms zat ik daarvoor op een andere kandidaat en denk ik later waarom heb ik deze kandidaat ooit als mol gezien, zoals Fresia, maar dat was toen gewoon logisch voor mij. Maar later klopte de feiten natuurlijk niet bij haar.

Maar zit ik goed kan ik het inderdaad wel redelijk onderbouwen, ook als iemand niet de mol is, zoals bij Bram.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #843 Gepost op: 3-05-2026, 08:57:58 »
Maar het is natuurlijk wel oneerlijk dat jij een tikje hebt, ik vind dat AVROTROS dat moet afpakken zodat het voor iedereen weer gelijk is ::jaja:: 8) ::tandpastasmiley::
Vicekampioen Molpool 2026 :)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #844 Gepost op: 3-05-2026, 09:04:34 »
Maar het is natuurlijk wel oneerlijk dat jij een tikje hebt, ik vind dat AVROTROS dat moet afpakken zodat het voor iedereen weer gelijk is ::jaja:: 8) ::tandpastasmiley::
Haha, ja snap ik. Toch vind ik wel bij de mollen die ik net op tijd door heb door dit tikje, niet helemaal eerlijk en tel ik die vaak niet mee in de mollen die ik goed heb.  ;)

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #845 Gepost op: 3-05-2026, 09:18:50 »

Of is het zoals met Twitter? Dat je moet betalen en dan krijg je een tikje bij je naam?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #846 Gepost op: 3-05-2026, 09:27:33 »
Oh ja die 8 euro heb ik mijzelf ook uitgespaard. Maar dan speur ik liever zelf wel hoor.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #847 Gepost op: 4-05-2026, 10:10:32 »
Mods team, is er al een sessie gepland met Rik? Veel vragen over de strandopdracht bijv., is toch heel onbevredigend nu.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #848 Gepost op: 4-05-2026, 21:48:05 »
Van die hint klopte natuurlijk geen ene hout en de uitleg in de uitzending (hier al eerder op het forum geopperd) raakt voor mij kant noch wal. Ik heb het de afgelopen 10 jaar maar twee keer fout gehad en beide keren kwam dat door een “hint”.
Ik zie een hint altijd alleen als ondersteuning en laat me hierdoor nooit afleiden. Dat helpt ook bij het interpreteren van een dubieuze hint waar je geen leestekens aan moet toevoegen  :)