Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 4898 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Moltalk
« Gepost op: 12-02-2026, 20:14:39 »
Moltalk is voortaan te zien vóór de uitzending van Wie is de Mol?; in de live voorbeschouwing kijken Marlijn Weerdenburg en Splinter Chabot vooruit op de aflevering. Om 19:30 uur bij AVROTROS op NPO 1.

Deel hier al je gedachten over Moltalk
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Moltalk
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2026, 15:23:08 »
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 16-02-2026, 19:52:18 »
Interessant! Vroeg me al af waar ze het over zouden hebben nu ze niet meer de net afgelopen aflevering kunnen bespreken. De eerste aflevering zal vast wat dieper op de kandidaten ingaan. Wat mij betreft welkom omdat ik maar met hoogstens drie bekend ben.

Zolang vooruitblikken geen spoileren wordt zou deze nieuwe aanpak best eens een verbetering kunnen zijn.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2026, 20:45:23 »
Ik hoop dat we wat diepgravendere theorieën krijgen, analisten hebben er immers een week over na kunnen denken ipv 5 min. Hierdoor kan het programma echt een meerwaarde worden, zeker als ook theorieën van molloten langs komen (met het risico natuurlijk dat we een onomstotelijke hint vinden en daarmee het seizoen om zeep helpen 😉).

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 21-02-2026, 11:17:58 »
https://wieisdemol.avrotros.nl/moltalk/stijn-de-vries-op-bezoek-bij-mol-fans-2709

Citaat
oud-Mol Stijn de Vries reist elke zaterdag het land door en belt aan bij de grootste Mol-fans van Nederland.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2026, 16:56:33 »
a.s. zaterdag is Moltalk vooraf aan Wie is de Mol. Om 19.20 op NPO1.

« Reactie #6 Gepost op: 26-02-2026, 19:48:07 »
Hoe professioneel Splinter het ook aanpakt zo grappig als Rop Verheijen en zo enthousiast als Chris Zegers gaat hij niet worden.
Grappig dat ik me Vivienne heel goed herinner maar niet dat ze het met Rick en Patrick presenteerde.
Margriet was niet mijn favoriet omdat het spel naar haar smaak zo hard mogelijk gespeeld diende te worden, ze had nooit ook maar enig mededogen met wie dan ook. ("Het is wel wie is de mol hè")
Marlijn, met haar oneindige enthousiasme, trek ik goed. Blijf gerust nog 7 seizoenen zitten.
En nodig vooral Arjen Lubach, Patrick Martens, Rop Verheijen en Chris Zegers nog een keer uit.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2026, 22:24:37 »
Ik vond Vivien en Patrick leuk samen. Tikkeltje (boel) chaotisch, maar met een lach.  ::rofl::

Splinter en Marlijn is ook een goed duo samen.

Offline Kristel1976

• Forumlid
  • Oppermolloot
« Reactie #8 Gepost op: 27-02-2026, 17:00:11 »
a.s. zaterdag is Moltalk vooraf aan Wie is de Mol. Om 19.20 op NPO1.

Niet alleen a.s. zaterdag. Maar dit seizoen steeds vooraf.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #9 Gepost op: 28-02-2026, 11:57:23 »
Er is wat meer bekend over de invulling van het nieuwe Moltalk

Nadat Delilah zegt “Nou jongens wie gaat er als eerst?” Zie je Bram in een split second kijken naar Matteo  ::vergroot::

Moltalk als een soort Cafe de Mol dit jaar met een half uurtje voorpret. Al zit er 40 min reclame en journaal tussen moltalk en de aflevering. Ze zullen enorme clifhangers gaan toepassen neem ik aan. Ik heb er niet enorme verwachtingen van.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #10 Gepost op: 28-02-2026, 14:47:15 »
Er gebeurt zoveel.
Nienke, Geraldine en Eveline hebben een bakje met hapjes vast. Finalisten?
Eveline geeft haar bakje aan Quinty.
Wijst het bakje de eerste afvaller aan? En wat zegt dat over Eveline, Nienke en Geraldine? Damesfinale?

Het komt geregisseerd over in ieder geval.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2026, 14:50:03 door foxhunter »

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #11 Gepost op: 28-02-2026, 20:07:23 »
Wat betekent 12:25 ??

Bij alle kandidaten staat de klok op dezelfde tijd en hangt deze prominent in beeld..

Online Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #12 Gepost op: 28-02-2026, 20:31:35 »
Ik vind het wel een hele verbetering ten opzichte van hoe de nabeschouwing in eerdere jaren verliep. Nu nog een beetje intro op het seizoen, maar denk dat het volgende week best leuk kan zijn. Zeker als ook de afvaller van de voorgaande aflevering langskomt. Zeker een pluspunt  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 28-02-2026, 20:45:13 »
Ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken. Ligt het aan mij of hebben ze gewoon Cafe de mol gekopieerd? Vooral dat item van Thomas van Luyn is een directe kopie. Er lijkt wel meer inhoud in te zitten, dus ik heb goede hoop.

Edit: volgens mij zit er een hint naar de mol in de aflevering, voor details zie onder de spoiler.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 28-02-2026, 21:02:46 door joligmolletje »

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #14 Gepost op: 1-03-2026, 00:16:38 »
Scherp van de alfabetische volgorde. Als je dat zo aankondigt moet het idd alfabetisch zijn. Of is it de tweede technische uitglijder na de zwartwitfoto’s..? Trouwens leuk dat makers van Trust Nobody en Max vd telegraaf erbij waren.
Item van Stijn kon wat mij betreft achterwege blijven, voegde voor mij niets toe. Voor de rest idd helemaal copy van Cafe de Mol.

Offline MollenvangR

• Actief Lid
« Reactie #15 Gepost op: 1-03-2026, 00:18:42 »
Vond het fijn wegkijken, ben heel benieuwd hoe het volgende week is mét afvaller, theorieën en oud-kandidaten. Rik die de kandidaten voorstelt, is inderdaad gewoon 1 op 1 zoals Gilles. En Thomas van Luyn met de muzikale ode ook.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 1-03-2026, 00:27:25 »
Het kwam allemaal veel rustiger over, wel beetje veel copy paste van Café De Mol. Maar beter goed gejat dan ...... .......

Ben benieuwd naar de komende weken.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #17 Gepost op: 1-03-2026, 00:37:36 »
Was historisch gezien, Moltalk niet eerder op de buis dan Cafe de Mol..? Zou volgend seizoen Moltalk ook om widm heen geprogrammeerd worden? Ben heel benieuwd naar Thomas zijn muzikale strapatsen :-) Jammer dat Mike Bodé nooit kandidaat is geweest  ::tandpastasmiley::

Offline MollenvangR

• Actief Lid
« Reactie #18 Gepost op: 1-03-2026, 00:42:59 »
Was historisch gezien, Moltalk niet eerder op de buis dan Cafe de Mol..? Zou volgend seizoen Moltalk ook om widm heen geprogrammeerd worden? Ben heel benieuwd naar Thomas zijn muzikale strapatsen :-) Jammer dat Mike Bodé nooit kandidaat is geweest  ::tandpastasmiley::
Off-topic: de Mike en Thomas show was zo geweldig. Anders hadden ze het idd nu samen kunnen doen ;D

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #19 Gepost op: 1-03-2026, 01:16:41 »
Weer zo typisch zoals ze de poll presenteren.... Delilah van de 10 als laatste verdachte, terwijl ze hier bij ons in de poll dik eerste staat.

Verder wel grappig die voorstelfilmpjes waarbij je de mollicitaties zag met de klok telkens op 0.26 uur.
:)