Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 4895 keer)

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #40 Gepost op: 29-03-2026, 14:14:08 »
Ik heb de nieuwe versie wel nog steeds gezien, maar ik vraag me af waarom ik daar nog naar kijk. Ik word daar niet echt wijzer van. Dat liedje van Thomas is aardig, maar haalt het bij lange na niet bij dat van Café De Mol waar ze dit van hebben afgekeken. En dat bezoekje van Stijn aan weer een studentenhuis boeit al helemaal niet, zeker als hij weer eens moet benadrukken hoe aantrekkelijk hij deze of gene (mannelijke) kandidaat vindt.

Offline Delightz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2026, 14:47:47 »
Het viel me op dat gisteren een soort verbod bleek te bestaan op de naam ‘Daan’, hij is geen een keer genoemd. In het studentenhuis mocht alleen degene wat zeggen die Milan verdacht, daarna werd er snel overgeschakeld.
De kikkerhint naar Bram werd daarentegen wel genoemd. Zou dit betekenen dat het geen officiële aanwijzing is?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #42 Gepost op: 5-04-2026, 12:36:52 »
Ze lieten nog eens zien dat iedereen verwoed op jokerjacht was maar Matteo tot de orde riep. "Eveline, ga je nog wat doen?" Als mol wil je toch juist het tegenovergestelde doen, namelijk wat Daan deed door iedereen juist op het pad van de jokerjacht te zetten.

En Matteo heeft ook nooit boven met de porto gestaan en kon dus niet met een schuin oog uitkijken over de plantage.

Nog twee redenen om hem te schrappen als mol.
:)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 5-04-2026, 14:17:34 »
Daan wordt verdacht door Ellie Lust! Zal Ellie het dit keer eindelijk goed hebben? :D

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: 5-04-2026, 14:19:55 »
Dat geeft maar weer eens aan hoe makkelijk het is dit jaar

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #45 Gepost op: 6-04-2026, 00:31:05 »
Dat geeft maar weer eens aan hoe makkelijk het is dit jaar

::rofl::

Of Elly heeft het weer mis, en Daan is niet de mol. En Elly blijft het moeilijker vinden dan een Horace, euh, een gewone kandidaat.  ;)

Offline Kristel1976

• Forumlid
  • Oppermolloot
« Reactie #46 Gepost op: 10-04-2026, 19:33:45 »
Ik heb nog twee kaarten voor Moltalk in de verkoop. Ik ben er zelf morgen ook, maar twee mensen konden niet. Interesse? Ik hoor het graag!

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
« Reactie #47 Gepost op: 11-04-2026, 19:57:59 »
En Matteo heeft ook nooit boven met de porto gestaan en kon dus niet met een schuin oog uitkijken over de plantage.

Matteo heeft wel degelijk boven met de porto gestaan.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.