Auteur Topic: Aflevering 5 - Met een schuin oog kijken  (gelezen 8856 keer)

Offline _Malle_Molloot

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Doorgedraaide Molloot
Aflevering 5 - Met een schuin oog kijken
« Gepost op: 28-03-2026, 21:28:00 »
Vertel hier wat je opviel tijdens aflevering 5!
« Laatst bewerkt op: 28-03-2026, 23:52:05 door Hadewychisdemol »
Deze hobby kost me echt teveel tijd...

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Aflevering 5] Met een schuin oog kijken
« Reactie #1 Gepost op: 28-03-2026, 21:29:26 »
Ik ben best wel een beetje chagrijnig wegens geen afvaller.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 28-03-2026, 21:29:34 »
dit kan weg er is al een ander topic hierover

Leuke aflevering
Wel weer maar 2 opdrachten.
Geen afvaller, wordt het dan een finale met 5?
« Laatst bewerkt op: 28-03-2026, 21:31:55 door yfpyfke »

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 28-03-2026, 21:30:48 »
Dat geen afvaller snap ik ook niet.
Dan wordt het straks een finale met 5 of 6

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 28-03-2026, 21:35:05 »
Voor de rest vond ik het best een leuke aflevering. Wel weer maar 2 opdrachten. En die schermen was wel leuk om te zien, maar ik had dit liever in de vorm van een opdracht gezien

Wie wilde buiten Quinty en Nienke nog het scherm van een ander zien?

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #5 Gepost op: 28-03-2026, 21:35:14 »
Bespreek hier aflevering 5!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

« Reactie #6 Gepost op: 28-03-2026, 21:35:33 »
Ik vond dit niet zo'n sterke aflevering. De opdracht met die buideltjes (die eruit zagen als uitgedroogde scrotums) hebben we dit seizoen al een paar keer gehad en die set up met de laptops was gewoon vrij nutteloos. Je weet dat er €3500 uitgaat en je weet dat je er als kandidaat niks aan hebt.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #7 Gepost op: 28-03-2026, 21:36:16 »
Waarschijnlijk zoals in het onlineseizoen in Oman, zal er volgende week op 1/3 een test zijn, en aan het eind weer 1.
Wat mij echt tegenstond was wéér zo’n “je had het kunnen weten” momentje over de 26e seconde in de mollicitatievideomix. Bah! Voor de rest mooie aflevering.
« Laatst bewerkt op: 28-03-2026, 21:38:53 door Mollem »

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #8 Gepost op: 28-03-2026, 21:36:41 »
Ik was verrast dat het opeens het einde was  ::rofl:: best irritant geen afvaller. En toch geld uit de pot dus de mol heeft weinig gesaboteerd afgelopen opdrachten vermoed ik.
Meer L

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #9 Gepost op: 28-03-2026, 21:36:56 »
Een goede aflevering weer. Originele opdrachten met veel manieren om te mollen. En weer een kans om de mol te ontmaskeren met die schermen   :o Met de mogelijkheid om hun filmpje stop te zetten of terug te zetten, was dit toch wel een echte kans. Want ze waren ervan bewust dat dit een déjà vu moment was.

Maar geen test en executie is teleurstellend. Jammer... (Eveline was eerder ook al teruggekomen, dus was dit echt nodig?). Wel een hele leuke groep, waarvan ik sinds lange tijd écht het gevoel heb dat ze een hecht geheel vormen, los van BN'er-schap en PR.

« Reactie #10 Gepost op: 28-03-2026, 21:38:56 »
Waarschijnlijk zoals in het onlineseizoen in Oman, zal er volgende week op 1/3 een test zijn, en aan het eind weer 1.
Wat mij echt tegenstond was wéér zo’n “je had het kunnen weten” momentje over de 26e seconde in de mollicitatievideomix. Bah!

Klopt. Beetje onzinnig om steeds van die momenten toe te voegen. Je had het helemaal niet kunnen weten want niemand ooit gaat precies tot 26 tellen om dan de conclusie te trekken dat Nienke de Mol is.

« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2026, 21:41:27 »
Een goede aflevering weer. Originele opdrachten met veel manieren om te mollen. En weer een kans om de mol te ontmaskeren met die schermen   :o Met de mogelijkheid om hun filmpje stop te zetten of terug te zetten, was dit toch wel een echte kans. Want ze waren ervan bewust dat dit een déjà vu moment was.

Maar geen test en executie is teleurstellend. Jammer... (Eveline was eerder ook al teruggekomen, dus was dit echt nodig?). Wel een hele leuke groep, waarvan ik sinds lange tijd écht het gevoel heb dat ze een hecht geheel vormen, los van BN'er-schap en PR.

Wat vond je origineel aan de scrotumzakjes opdracht? Voor mijn gevoel is die opdracht dit seizoen al vier keer voorbijgekomen. Verder inderdaad een super leuke groep

Offline _Malle_Molloot

• Forumlid
  • Doorgedraaide Molloot
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2026, 21:41:41 »
Je had het helemaal niet kunnen weten want niemand ooit gaat precies tot 26 tellen om dan de conclusie te trekken dat Nienke de Mol is.

::rofl:: ::rofl::

Mee eens, ik vind het ook net te lastig voor de kandidaten, hoewel het wel een leuk idee is.
Wel leuk om goed te horen wie nou wie verdenkt! Milan zit op Quinty en Matteo, dat is nieuw voor mij.
Deze hobby kost me echt teveel tijd...

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #13 Gepost op: 28-03-2026, 21:42:23 »
Ik vond het een matige aflevering.
3500 euro weg wat je weet dat gaat gebeuren, hoeft een mol niks aan te doen
Had wel meteen zoiets hier gaat wat achter zitten, maar dat je daar in de adrenaline denkt o ik moet tot 26 tellen en dan zie ik de mol, dat gaat niemand doorhebben .

Verder leuke opdrachten om te doen lijkt me, maar als kijker had ik het idee dat ik noets kon zien van wie nu wat deed of wat aan geld binnenbracht en daar baal ik altijd wat van

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #14 Gepost op: 28-03-2026, 21:52:42 »
Ik was vooral naar die klok op de achtergrond aan het kijken bij de mollicitaties 🤣 Of de kleine wijzer wellicht bij 1 op 26 stond heel subtiel en de andere net niet. Misschien even terugkijken. Dacht daarom ook dat ze tussendoor beelden kregen van alle kandidaten maar dat was dus iets anders….de 26 sec regel haha
Meer L

Offline Nijntjelief

• Forumlid
  • We mogen weer!
« Reactie #15 Gepost op: 28-03-2026, 21:54:41 »
Wat vond je origineel aan de scrotumzakjes opdracht? Voor mijn gevoel is die opdracht dit seizoen al vier keer voorbijgekomen. Verder inderdaad een super leuke groep

Sterker nog: het komt zo vaak voor, dat ik denk dat er op één of andere manier een hint in zit. Bij Trust Nobody hoorde ik er ook over, dat het bijna geen toeval meer kan zijn.

Ik kijk met een aantal wat jongere kijkers en die zijn heel enthousiast over al die de-kandidaten-worden-achterna-gezeten-opdrachten. Ik vind ze zelf ook leuk, vond dit (op geen afvaller na) ook een leuke aflevering.

« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2026, 21:57:16 »
Sterker nog: het komt zo vaak voor, dat ik denk dat er op één of andere manier een hint in zit. Bij Trust Nobody hoorde ik er ook over, dat het bijna geen toeval meer kan zijn.

Ik kijk met een aantal wat jongere kijkers en die zijn heel enthousiast over al die de-kandidaten-worden-achterna-gezeten-opdrachten. Ik vind ze zelf ook leuk, vond dit (op geen afvaller na) ook een leuke aflevering.

Ik snap dat het voor jongere kijkers lekker spannend is inderdaad!

Offline mastermol

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2026, 21:57:35 »
Leuke aflevering weer, een van de betere seizoenen in jaren.
Maar wel weer geld uit de pot, dat was te verwachten. De eindpot mag volgens mij  niet boven de (ongeveer) 10.000 uitkomen als je naar de laatste 7 seizoenen kijkt?

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #18 Gepost op: 28-03-2026, 22:06:02 »

Of de inspiratie is echt op 🫤 Ik vraag me af, als er inderdaad een hint in zit, is het dat waard om zoveel soortgelijke opdrachten te hebben???
« Laatst bewerkt op: 28-03-2026, 22:07:37 door Milk »
No Milk today???

Offline Mit

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 28-03-2026, 22:10:54 »
Gekke laatste ~5 minuten. Geen spanning, geen spel, geen afvaller.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2026, 23:37:37 door Mit »