Mee eens, ik vind het ook net te lastig voor de kandidaten, hoewel het wel een leuk idee is.
Wel leuk om goed te horen wie nou wie verdenkt! Milan zit op Quinty en Matteo, dat is nieuw voor mij.
Het was een heel klein risico voor de makers, maar toch zeker een groter risico dan de tafelopstelling hij de 1e aflevering (toen was het echt volledig te verwachten dat de nieuwbakken deelnemers bij hun eigen tafeltje en scherm gingen zitten).
-Het viel tenminste 1 iemand op dat de beelden van de anderen voorbij tikten en dat daar iets mee kon zijn
-Iedereen was er deze keer op beducht dat de mol mogelijk te zien zou zijn of ontdekt kon worden weer
-Het belang van het getal 26 kwam tot treurens toe terug dit seizoen
-De tablets hadden een pauze en terugspoel optie
Dus hier zal de mol toch wel even zenuwachtig zijn geweest denk ik.
Wat vond je origineel aan de scrotumzakjes opdracht? Voor mijn gevoel is die opdracht dit seizoen al vier keer voorbijgekomen. Verder inderdaad een super leuke groep
Hehe scrotumzakjes. Ja het was een treurig gezicht, die eindshots met die gemiste verfrommelde zakjes in het gras. Tsja, in deze categorie hebben we inderdaad al veel vaker opdrachten gezien, maar ik vond het zelf leuk op hoeveel manieren er hier gemold kon worden - op het platform, in het veld door je te laten afschieten, door zakjes weg te moffelen of door geld uit de zakjes te laten verdwijnen. Dus er was een hoop om op te letten en doolhoven met jagers zijn sowieso spannend. En de koffiebonen opdracht had ook veel manieren om te mollen, dus ook leuk kijken - de Swahili zinnen verhaspelen en de verkeerde tekst doorgeven, de tekst aan de verkeerde deelnemer verbinden, de juiste zak op de verkeerde tafel en bij de verkeerde persoon neerleggen, tijdrekken door naar jokers te zoeken. Plus de humor en de banter tussen Daan, Bram en Matteo en Milan maakten het ook vermakelijk.
Dat er geen executie is is een dikke tegenvaller. Maar wat een verschil in kwaliteit en gelaagdheid vergeleken met de seizoenen van voor het jubileumseizoen.