Ik heb deze aflevering herbekeken en merkte hetvolgende op.

Bram slaapt in kamer
304. In Vlaanderen is het getal
301 al eens een hint geweest naar de Mol.
3=m
0=o
1=l
Aangezien Bram niet op die kamer slaapt, is hij dan niet de Mol?
Ook krijgen we bij deze opdracht beelden te zien van de Mol die de avond voordien, de geheime opdracht, naar Bram brengt. En Bram die deze op zijn kamer in ontvangst neemt.
1.

De Mol klopt bij Bram op de deur. Door de hoek van de arm lijkt het om een kleinere Mol te gaan. De arm wordt omhoog gehouden met de vuist net onder het kijkgat. Als je dit vergelijkt met de beelden van Bram in afbeelding 2 & 3, dan zie je dat Bram moet bukken om door het kijkgat te kijken en zijn arm horizontaal gepositioneerd is.
In Vlaanderen als de Mol een actie uitvoert bij zichzelf dan kruipt Gilles De Coster (de presentator) in een pak en voert dan de taken van de Mol uit bij de Mol. Zou Rik de enveloppe tot bij Bram gebracht hebben en is daarom die arm zo gepositioneerd?
2.

3.

Kortstondig krijgen we het profiel van de Mol in schaduw te zien op de muur.

Sorry, het is lastig om hier een goede screenshot van te maken en ik weet niet hoe ik een GIFje maak. Hier lijk ik wel meer Bram dan Daan in te herkenen. (Er lijkt een schaduw te zijn van een snor en iemand met langer haar dan dat van Daan. Ook se hoek van het hoofd lijkt dat van Bram te zijn, zo lichtjes naar voor en benedend wijzend.) Maar misschien heeft de Mol een masker op.
Ik vind het lastig om hieruit te concluderen of het nu Daan is of Bram. Daarom ben ik benieuwd wat jullie denken.