Oei oei oei. Ik vind mezelf altijd echt wel kritisch en ik heb her en der echt wel wat aan te merken op dit seizoen, maar ik vind het overwegend echt top. En de mensen om me heen die ik spreek ook. Ik kom op het forum om te speuren, maar raak soms een beetje gedemotiveerd van alle ongefilterde kritiek. En ja, dat mag, en molloten van het eerste uur hebben aaaalle recht zich uit te spreken over wat hen wordt aangedaan door de regie. Maar ik zie dat het echt totaal niet zo. Het boekjes verdedigen was actie, leuk spel element. Big 5 spotten was een klassieke “terugkijk”opdracht mijn man en ik zochten wel heel erg naar het addertje onder het gras, maar die was er blijkbaar echt niet. Dat was echt jammer, maar de afvallers een podium geven was echt leuk! En die emoties waren oprecht, ook mooi met het commentaar van Daan erbij over BN gehalte.
De dobbelsteen opdracht vond ik wel prima en ook goed dat ze ons niets lieten zien want dan was het weggegeven. Ik verwacht dat er 26 paar ogen te zien waren. En ik denk dat de kandidaten daar echt wel wat aan kunnen hebben. Ik denk dat Quinty ook echt wel wat gezien heeft obv haar reactie. En Bram of Daan is de mol vermoed ik dus die zal altijd biechten dat het kansloos was. Wel heel matig dat de mol straffeloos de pot leeg kan trekken door de dobbelstenen vast te houden (had dan op z’n minst gedaan dat de tijd pas ging lopen maar de eerste keer dobbelen). Eigenlijk doet de mol het nu nooit goed: als hij daar geen misbruik van maakt is het geen goede mol en als hij dat wel doet vinden we het flauw. Ik verwacht dat hij de pot onder de 10k laat zakken en dan stopt. Dat zou ik prima vinden..