Ah mooi, heb dus een kwartier kunnen kijken om het vervolgens op de achtergrond aan te houden.

Daan als mol is natuurlijk gewoon prima, al is het voor mij in de categorie, wordt veels te snel door de molloten ontdekt.
(Wat in mijn optiek de ego teveel streelt.. maar dat is een heel andere discussie.)
In de geschiedenis van het programma heb ik niet vaak dat ik een mol achteraf echt niet leuk vindt. Maar ik vind Daan gewoon als persoon heel meh, dus als mol is het ook een beetje smaakloos.
Dat hij grappig overkomt en alles is helemaal aan hem, maar dat is niet direct een goede kwaliteit voor een mol.
Dit is puur een persoonlijke kwestie... ik heb verder geen problemen met de acties of zijn manier van de mol spelen.
Acties allemaal in beeld geweest en volledig duidelijk, dus niks nieuws om echt verbaasd over te zijn.
Ook qua hoeveelheid geld die uiteindelijk uit de pot is gespeeld valt het ook allemaal wel mee.
Zeker omdat er na de 3500 euro bijna het dubbele is terugverdiend.
(Niet dat ik een historisch lage pot op die manier manifisteer, maar het is opvallend hoog vergeleken bij de vorige seizoenen.)
De verborgen aanwijzingen... Man man man, Troeven en oenemeloenen zijn er niks bij.
De enige goede hint vond ik het uitbeelden van het oog...
En de presentatie-hint had ook goed geweest als ze gewoon Daan hadden gebruikt.
(So be it dat je het de week voor de ontknoping zeker weet, dit is al eens eerder geweest...)
De grootste mol blijft dus nog steeds de productie...