Voor het seizoen zijn we inderdaad denk ik te laat? We kunnen proberen te raden waarvoor ze gekozen of inderdaad inspiratie bieden voor 2028.

Ik ben het eens dat we toe zijn aan een nieuwe presentator en wat mij betreft ook een vrouw. Van mij hoeft Rik niet weg, ik vind dat hij het goed doet, maar ik denk dat het programma toe is aan vernieuwing. Misschien Rik zelf ook, of misschien kan hij in een andere rol betrokken blijven bij het programma? Heb het idee dat hij toch meer betrokken is bij de productie dan vorige presentatoren; kan me vergissen?
Qua land zou ik ook iets willen waar ze nog niet geweest zijn. Alleen het zijn zoveel seizoenen geweest: ik weet niet of ik alle landen nog weet! Mijn voorstel: België/Frankrijk, Scandinavië, Brazilië, Nieuw Zeeland, Marokko, Canada (zijn ze één keer geweest, maar is een groot land). Azië vind ik ook mooi, maar ik heb het idee dat ze daar veel vaker dan de rest geweest zijn?
Over potentiële kandidaten moest ik ook even nadenken, want eerlijk gezegd ben ik de meesten vergeten. Ik heb een scan op de wiki pagina gedaan, maar mocht ik iemand noemen die al geweest is dan kan die geschrapt worden.

- Reversal, echte naam Gio (Giovanni) Lapian. Content creator op Youtube en Twitch, internationaal vooral bekend van Pokemon Go.
- Tjip van Tjip Cast. Maakt podcasts over schoolontwikkeling, leren en ontwikkeling.
- Niels van der Laan of Jeroen Woe. Cabaretiers en presentatoren van Even tot Hier.
- Ireen Wüst. Voormalig schaatser... (Uit de categorie sport maar geen voetballer of zwemster, die hebben we recent gehad.)
- Babette van Veen. Actrice/zangeres.
- Peter Pannekoek. Cabaretier.
- Nynke Laverman. Zangeres, bekend van Friese Fado.
- Wende Snijders. Zangeres en singer-song writer.
- Humberto Tan. Presentator.
- Irene Jansen. Zangeres en zus van Floor.
- Emmely de Wit of Morad El Ouakili. Radio DJ´s.
- Rachel Rosier. (Presentatrice).
- Herman van der Zandt. (Presentator.)
- Saskia Bellemans. (Voormalig rechtbankjournalist. Of bijna voormalig?)
Voorkeur voor een gemengd gezelschap uit verschillende disciplines. Niet alleen maar acteurs en influencers, hoewel dat laatste tegenwoordig een ruim begrip is.