Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 62442 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #100 Gepost op: 21-01-2008, 02:04:54 »
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/Subs-Auth.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/expediti/public_html/smf/Sources/Reminder.php on line 197

Dit probleem is volgens mij nu opgelost. Dus de procedure van "wachtwoord vergeten" zou weer moeten werken. ::tandpastasmiley::
Geniet nooit met mate...

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #101 Gepost op: 11-02-2008, 21:01:00 »
Misschien zit ik in de verkeerde topic, maar hoe maak ik duidelijke screenshots uit een player van bijvoorbeeld een aflevering van WIDM? als ik print screen doe dan krijg ik een klein plaatje met de player erbij dus dat is niks waard.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #102 Gepost op: 11-02-2008, 21:17:19 »
Misschien zit ik in de verkeerde topic, maar hoe maak ik duidelijke screenshots uit een player van bijvoorbeeld een aflevering van WIDM? als ik print screen doe dan krijg ik een klein plaatje met de player erbij dus dat is niks waard.

Voor de site shotten Lise en Cynneke direct van TV. Als ikzelf een screenshot wil doe ik het op jou manier maar dan knip ik die randen gewoon weg in, het o zo standaard maar effectieve programmaatje, Paint.
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #103 Gepost op: 11-02-2008, 21:58:18 »
Voor de site shotten Lise en Cynneke direct van TV. Als ikzelf een screenshot wil doe ik het op jou manier maar dan knip ik die randen gewoon weg in, het o zo standaard maar effectieve programmaatje, Paint.

als ik een screen shot wil maken en het in paint plak, speelt het filmpje daar gewoon verder ???

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #104 Gepost op: 11-02-2008, 22:00:29 »
als ik een screen shot wil maken en het in paint plak, speelt het filmpje daar gewoon verder ???

Moet je 'm wel op pauze zetten he ;)
The sun came up and reality set in.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #105 Gepost op: 11-02-2008, 22:52:55 »
Moet je 'm wel op pauze zetten he ;)

Ja en als je dan stopt word het plaatje zwart en als je later weer op play drukt gaat het verder spelen in word  ::ohno::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #106 Gepost op: 11-02-2008, 22:55:23 »
Ja en als je dan stopt word het plaatje zwart en als je later weer op play drukt gaat het verder spelen in word  ::ohno::

Hmm wat raar. Ik prinscreen en plak dat in Paint. Bij mij is het dan gewoon zichtbaar.
The sun came up and reality set in.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #107 Gepost op: 11-02-2008, 23:37:42 »
Heeft te maken met hardware versnelling. Oplossing is het kopen van een Mac.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #108 Gepost op: 12-02-2008, 08:37:16 »
Was ook benieuwd want heb dat ook, maar als de oplossing is dat ik een mac moet kopen.. laat Maar dan :P  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #109 Gepost op: 12-02-2008, 08:41:29 »
Er is nog een andere oplossing: bij extra -> opties -> prestaties de videoversnelling op 'geen' zetten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #110 Gepost op: 12-02-2008, 15:19:01 »
Er is nog een andere oplossing: bij extra -> opties -> prestaties de videoversnelling op 'geen' zetten.
Of op de helft, dat werkt ook nog bij mij (anders heb je zoveel kwaliteitsverlies)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #111 Gepost op: 12-02-2008, 16:37:42 »
Als ik een screenshot upload dan krijg ik een witte rand eromheen kan dit anders?
Als ik gewoon een plaatje van internet wil dan lukt het wel zonder witte rand want dan gebruik ik alleen de link bij het plaatje.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #112 Gepost op: 20-02-2008, 21:46:29 »
Als ik naar Afl. 7 ga en dan naar fotovlucht. Gaat ie niet veder dan pagina 2. Kan iemand dat oplossen? Bedankt  ::bravo::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #113 Gepost op: 20-02-2008, 22:00:19 »
Als ik een screenshot upload dan krijg ik een witte rand eromheen kan dit anders?
Als ik gewoon een plaatje van internet wil dan lukt het wel zonder witte rand want dan gebruik ik alleen de link bij het plaatje.
Dat ligt eraan hoe je nu je screenshots maakt. Je zal hem waarschijnlijk moeten croppen in je fotobewerkingssoftware.
The British are not impressed.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #114 Gepost op: 20-02-2008, 22:09:33 »
Als ik naar Afl. 7 ga en dan naar fotovlucht. Gaat ie niet veder dan pagina 2. Kan iemand dat oplossen? Bedankt  ::bravo::

Is opgelost, bedankt voor het melden ::bravo:: ::ok:: !
The sun came up and reality set in.

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #115 Gepost op: 6-03-2008, 14:41:47 »
Een slotje op het topic "Aflevering 10"? We mogen nog niet reageren/speculeren....snif...  ::ohno::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #116 Gepost op: 6-03-2008, 15:54:17 »
Een slotje op het topic "Aflevering 10"? We mogen nog niet reageren/speculeren....snif...  ::ohno::

Het lijkt me dat er genoeg topics zijn om te speculeren. :P

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #117 Gepost op: 6-03-2008, 16:01:56 »
Een slotje op het topic "Aflevering 10"? We mogen nog niet reageren/speculeren....snif...  ::ohno::

gaan we nog niet open? ::oink::

zet de chips maar vast klaar.... :D

wij zijn dr heulemaal klaar veur  ::trots::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #118 Gepost op: 6-03-2008, 16:02:38 »
Het lijkt me dat er genoeg topics zijn om te speculeren. :P
Er zijn zeker genoeg topics om te speculeren, maar dit topic gaat wel over aflevering 10 he... de aflevering!
Iedere aflevering z'n eigen topic.  ::jaja::
Daarbij... een topic openen en gelijk een slotje erop... dat heeft erg veel nut... ahum.  ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #119 Gepost op: 6-03-2008, 16:03:54 »
Daarbij... een topic openen en gelijk een slotje erop... dat heeft erg veel nut... ahum.  ;D

Het slotje heeft wel veel nut voor het overzicht, anders krijgen we voor half 9 al 10 pagina's met namen die verdacht worden, en dat haalt het overzicht eruit. ;)