Auteur Topic: Gezocht: organisatoren voor WIDM kroegenversie  (gelezen 3282 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Gezocht: organisatoren voor WIDM kroegenversie
« Gepost op: 24-10-2008, 12:07:21 »
Al een tijdje loop ik met dit idee rond, en ik zou het graag met een aantal anderen willen organiseren: een WIDM kroegenversie. Op een aantal avonden komen kandidaten in een cafeetje bij elkaar om opdrachten uit te voeren voor geld in de pot, maar 1 van hen probeert het geld uit de pot te houden. In tegenstelling tot de extreme opdrachten van de TV versies houden we het bij leuke maar toch uitdagende spelletjes die in een of meerdere cafeetjes gespeeld worden.

Ik zoek een man of twee om samen de opdrachten te verzinnen en goed uit te denken, en te kijken waar we de opdrachten houden, wat er geregeld moet worden en hoe het zit met geld. Als we een goed idee hebben kunnen we kandidaten gaan screenen en e.e.a. organiseren. Het zou erg gaaf zijn als een aantal 'die-hard' forummers mee zouden willen helpen met organiseren.

Als je wilt mee-organiseren, stuur me dan een prive berichtje!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!