Auteur Topic: Persoverzicht 'Mol III'  (gelezen 111000 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Persoverzicht 'Mol III'
« Gepost op: 15-01-2003, 12:42:02 »
Geachte medemollers,

Ik ga trachten om middels dit onderwerp weer te geven wat er zo al in de Vlaamse dagbladen staat over de derde Molreeks op de VRT.
Natuurlijk is het niet verboden om aanvullingen te doen of om te reageren.

We gaan al kort beginnen met wat er in 'Het Belang van Limburg' van vandaag staat.
Ze vertellen kort hoe het de deelnemers van de vorige reeks in 2000 is vergaan.
Bart Debbaut, Limburgse kandidaat die het eerst afviel is ondertussen bestuurder-vennoot van Dexia Bank regio Tienen. Hij heeft een boek geschreven samen met ex-VRT directeur Jan Ceuleers: 'Hoe word ik een winnaar en hoe blijf ik het?'
Dominique Roosen zit nu op Liberty TV en zal ook opduiken in 'De keuze van de kijker', een nieuw VTM-programma van Ingeborg.
Marianne Dupon (winnares van de vorige reeks) is nu manager van een fitnessketen in Antwerpen en woont nog steeds samen met Yasmine.
Hugo Daemen (DE MOL) speelt nog steeds Mol op jeugdkampen en zal een wekelijkse column voor de krant gaan schrijven waarin hij zijn bevindingen neerpent.
Niki De Boeck (verliezend finaliste) was gemeenteraadslid voor CD&V in Aalst maar heeft ondertussen een overstapje gemaakt naar de VLD.
David Devogele is marketeer en projectverantwoordelijke van een call center. Na zijn uren heeft hij een reclamebureau met iemand die hij via een Molforum heeft leren kennen. Volgende maand gaat hij alleen wonen in Gent.
Luc Schelfaut is (zoals reeds werd verteld op dit forum) cafébaas in Oostakker.
Marie-Rose Mels is nog altijd slagersvrouw, net als Carine Leroy die bij Colruyt werkt. Zij organiseert jaarlijks de Molreünies met alle kandidaten. Dit jaar hebben ze afgesproken in Durbuy.
Eefje Mahauden tot slot heeft haar studies archeologie nooit afgemaakt maar combineert werken met reizen.
Op dit ogenblik verblijft ze in India en ze wil nog graag gaan raften in Tibet! Vree wijs! ;D

Meer nieuws volgt!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2003, 20:32:58 »
In de Story van vandaag 16/01 , staat nog een interview met Michiel en eentje met Belle Seurs van Mol 1.
Leuk om Belle nog eens te zien en Michiel had niks speciaal te melden.







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #2 Gepost op: 16-01-2003, 20:36:09 »
Nu weten we dus meteen dat we ook de Story af en toe eens moeten kopen. Denk dat er vooral maandag en dinsdag nieuws te rapen valt in de pers.
In ieder geval bedankt voor de tip, Tante Nonneke!







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #3 Gepost op: 16-01-2003, 20:42:06 »
Op www.wieisdemol.be (sorry voor de concurrent hierheen te zetten maar ik moet toch bronvermelding doen?  :-X) staat dat de afvaller die week op radio 2 bij 'De Vliegende Vlaming' om 13:00 uur zal zijn.

MORGEN komen Magda Ral en Hugo Daemen (de exmollen) op Radio 1 om 11:00 uur. EN op Radio 2 komt Michiel om 13:00 uur!!! Allemaal radio luisteren morgen dus. :)









Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #4 Gepost op: 16-01-2003, 20:45:53 »
Op www.wieisdemol.be (sorry voor de concurrent hierheen te zetten maar ik moet toch bronvermelding doen?  :-X)

miljaar, ze zijn hier streng.  :'( slotjes, concurrentie,.. 't gaat toch gewoon om samen gezellig te zoeken naar die mol?  ???








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #5 Gepost op: 16-01-2003, 20:46:29 »
Zijn er mensen met apparatuur om het te tapen, want ondergetekende moet weer werken. Ik weet wel dat je van radio 1 audiostreams kan beluisteren in het archief. Vorige editie van WIDM wist Vlaming bijna alles online te krijgen van de radio herinner ik me.
Mijn excuses als ik andere mensen vergeet voor hun nuttige bijdrages in het verleden.  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #6 Gepost op: 16-01-2003, 20:47:11 »
MORGEN komen Magda Ral en Hugo Daemen (de exmollen) op Radio 1 om 11:00 uur. EN op Radio 2 komt Michiel om 13:00 uur!!! Allemaal radio luisteren morgen dus. :)

komt het terug on line? ik heb school en nog wat anderen ook/moeten werken vermoed ik







banaan begint met een b, soms met een s

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #7 Gepost op: 17-01-2003, 00:22:23 »
Zijn er mensen met apparatuur om het te tapen, want ondergetekende moet weer werken. Ik weet wel dat je van radio 1 audiostreams kan beluisteren in het archief. Vorige editie van WIDM wist Vlaming bijna alles online te krijgen van de radio herinner ik me.

als ik weet wanneer het uitgezonden wordt & als ik op dat moment thuis/wakker ben dan moet dat lukken. maar daarom moeten ze nog geen programma naar mij vernoemen ;)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #8 Gepost op: 17-01-2003, 00:45:40 »
MORGEN komen Magda Ral en Hugo Daemen (de exmollen) op Radio 1 om 11:00 uur. EN op Radio 2 komt Michiel om 13:00 uur!!! Allemaal radio luisteren morgen dus. :)

Hmmm; dat is de radio van de Belg neem ik aan? ;) Dan zou online zetten wel mooi zijn. :)

miljaar, ze zijn hier streng.  :'( slotjes, concurrentie,.. 't gaat toch gewoon om samen gezellig te zoeken naar die mol?  ???

Idd; valt best mee hoor, zulke links mogen heus wel geplaatst worden. Slotjes zijn soms noodzakelijk, maar zoveel heb ik ze nog niet gezien. :)

als ik weet wanneer het uitgezonden wordt & als ik op dat moment thuis/wakker ben dan moet dat lukken. maar daarom moeten ze nog geen programma naar mij vernoemen ;)

Ik wist niet dat jij kon vliegen!!  :o

Gr. B.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #9 Gepost op: 17-01-2003, 01:59:21 »
Hmmm; dat is de radio van de Belg neem ik aan? ;)

yup, maar die zijn ook online te beluisteren :

www.radio1.be
www.radio2.be

andere zenders die af en toe wel aandacht zullen besteden aan de mol zijn :
www.donna.be
www.stubru.be

ongelooflijk hoeveel aandacht deze nieuwe mol hier krijgt in de media....







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #10 Gepost op: 17-01-2003, 15:28:29 »
Gaat iemand em online smit'n? Want ik heb het op cassette en wil het wel zo'n beetje overtypen, maar als iemand hem online zet bespaar ik mezelf de moeite.
Er zijn geen hints gegeven naar deze mol ofzo. Eigenlijk niks gezegd over deze mol, maar wel leuke weetjes over de vorige 2 reeksen!








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #11 Gepost op: 17-01-2003, 15:31:53 »
het interview met Magda en Hugo van deze voormiddag staat hier online: http://users.pandora.be/ksjxwoodvids/interview%20mollen%20radio%201.wav

Het interview duurt 16 minuten.

(Je kan het streamen maar best sla je het eerst op je harde schijf op.)

met dank aan bieps!!  :D








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #12 Gepost op: 17-01-2003, 15:33:07 »
Voor wie het interview met Magda en Hugo deze voormiddag gemist heeft is het hier te beluisteren. Het interview duurt 16 minuten.

http://users.pandora.be/ksjxwoodvids/interview%20mollen%20radio%201.wav


met dank aan Biebs.... ;D







When God created man, she was only joking!

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #13 Gepost op: 17-01-2003, 15:34:12 »
hihi jet. wij hebben precies dezelfde bronnen!  :D ;D 8)








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #14 Gepost op: 17-01-2003, 15:39:47 »
Hoe zou t toch komen he wolfje??? ;) ;D







When God created man, she was only joking!

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #15 Gepost op: 17-01-2003, 15:41:24 »
goh.. *diepe peins*  ;D








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #16 Gepost op: 17-01-2003, 18:58:27 »
ondertussen staat het ook gewoon op de site van radio 1!  :D http://www.radio1.be/R1nwereld1.ram








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #17 Gepost op: 17-01-2003, 20:10:26 »
Dit topic is door ambijans geopend om weer te geven wat er in de media over de Vlaamse serie wordt bericht. Links naar interviews met oude kandi's mogen hier dus best geplaatst worden, maar overleg over 't omzetten van bestanden e.d. kan misschien beter in de huiskamer plaatsvinden of via personal messages.

Ik heb de posts hierover verplaatst naar dit topic in de huiskamer, zodat 't persoverzicht weer wat overzichtelijker wordt.  ;)








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #18 Gepost op: 17-01-2003, 20:54:16 »
Ik ga geen heel interview kopiëren als er geen nieuwe elementen inzitten, maar dit stond o.a. in Gazet van Antwerpen van vandaag:

Op een bepaald moment is er gesproken over Canada," vertelt Michiel, "maar van dat idee zijn we snel afgestapt. De voorbereidende fase wordt dan heel ingewikkeld. Daarom hebben we gekozen voor Italië, dat niet te ver ligt en toch mooi weer kan opleveren. Al was dat deze keer niet echt het geval (lacht). Maar de plaats doet er eigenlijk niet toe."


"Als ik nu terugkijk op de drie reeksen, dan is het stierengevecht uit de tweede reeks de enige opdracht die we in geen enkel ander land hadden kunnen doen. We zijn een paar keer op zoek gegaan naar locaties om daarop de opdrachten te baseren, maar zo werkt het niet. We verzinnen gewoon een opdracht en dan zeggen we: 'We hebben een kasteel nodig, liefst eentje met een eiland in de buurt'. En dan gaan we op zoek."
Slimmeriken kennen saboteur al


BRUSSEL - De eerste aflevering wordt pas zondag uitgezonden en nu al wordt gestemd over de identiteit van de mysterieuze saboteur.


In de poll van de internetsite www.wieisdemol.be staat Bruno aan de leiding met 40 procent van de stemmen, op afstand gevolgd door Inge en Marc. Er zijn ook al slimmeriken die de naam van de mol hebben bijeengepuzzeld uit de letters van de namen van de tien deelnemers.


Als je die in een bepaalde volgorde onder elkaar plaatst en je schuift de namen links of rechts wat op, krijg je een boodschap van tien letters die luidt: Het is Corry. Met negen namen kun je andere boodschappen vormen, zoals Het is Marc en Inge is Mol. Kortom, het spel is al bezig voor het begonnen is.


Morgen allicht veel meer in de weekendedities van de kranten!  ;)

ambijans












Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #19 Gepost op: 17-01-2003, 21:19:13 »
In een plaatselijk krantje stonden intervieuws met Dimitri, Magda, Guy en Sylvie (Mol I). Dimitri werkt in een psychiatrische instelling (werkt!), Sylvie staat in het onderwijs, Magda is sindskort terugbegonnen met reisleiden, Guy verkoop nog altijd hespen.
Hoewel het intervieuw verspreid was op twee bladzijden staat er neits spectaculairs te lezen, op één ding na. Magda en Guy wistten al bij de eerste aflevering van Mol II dat Hugo de mol was. Magda dank zij haar vrouwelijke intuïtie, maar Guy had hem doorzien dankzij de manier van monteren. "Ze probeerden Hugo veel te veel op de achtergrond te houden."
Gouden tip.