Auteur Topic: Persoverzicht 'Mol III'  (gelezen 111212 keer)

Offline imka

  • Forumlid
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #20 Gepost op: 17-01-2003, 22:15:31 »
Magda Ral, Mol 1, komt zondag in Tijdgenoten op Radio 1, tussen 11 en 13u.

Vlaanderen is helemaal klaar voor de derde reeks van De Mol. Maar herinnert u zich de allereerste mol nog? Magda Ral gaat een nieuwe uitdaging aan en durft voor het eerst op stap met een echte mollenvanger. Bij Tijdgenoten vangt de Mol de mollen.









Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #21 Gepost op: 18-01-2003, 11:57:09 »
Vandaag in 'De Morgen' (18/01/03)
Fans van De Mol hoeven niet tot zondag te wachten voordat ze op zoek kunnen naar 'de verrader'. De derde reeks van de thrillersoap gaat een dag voor de eerste aflevering in avant-première op internet. Vandaag om middernacht start op de TV 1-website (www.tv1.be) de livestream van de eerste twintig minuten van aflevering 1. Om maar te zeggen dat het niet alleen via demolIII.be wordt uitgezonden.  ;)

In De Standaard van diezelfde dag een interview met Tom Lenaerts (een van Molmakers):
-- TV1 doorbreekt zijn klassieke zondagavondopbouw en plaatst ,,De pappenheimers'' niet voor maar na het grote kijkcijferkanon ,,De mol''. Blijkbaar zijn ze er niet helemaal gerust in?

Ik ging er van uit dat De pappenheimers in de quizfrequentie op maandagavond zou uitgezonden worden. Maar om een of andere reden vinden de programmatoren van TV1 dat het op zondag moet. En dan liggen de verwachtingen van de kijkers een stuk hoger. Het zal dus wel niet uit een gebrek aan vertrouwen zijn dat het daar geplaatst wordt. Het zou ook ontzettend dom zijn, want De mol is absoluut geen garantie dat de mensen blijven zitten voor deze quiz. Kijk maar naar wat er gebeurd is met het VTM-programma De sleutel, dat nochtans na de successerie De Pfaffs werd uitgezonden.

-- Schenkt ,,De pappenheimers'' u evenveel voldoening als ,,De mol''?

Bij De mol kwam het er op aan een reeks te maken die voldoende afwijkt van de vorige twee, zonder aan de basis van het spel te raken. Maar bij een derde reeks kun je toch wel grotendeels voorzien welke obstakels je zal tegenkomen. Voor De pappenheimers daarentegen moest ik van nul vertrekken. Ik had het einddoel voor ogen, maar ik kende de weg nog niet, laat staan dat ik de obstakels wist staan. Dat is heel spannend en elk obstakel dat je overwint, schenkt veel voldoening. Die zoektocht is vaak veel interessanter dan het eindproduct.

-- Michiel Devlieger weert zich als een duivel in een wijwatervat om ,,De mol'' uit het kastje van de realityprogramma's te halen. De kijkers zien toch ook wel het verschil met programma's als ,,Big brother?''
Ook al is de controverse rond programma's als Big brother gaan liggen, toch heeft reality-tv een heel negatieve connotatie gekregen. Met De mol hebben wij heerlijke chocolade op de markt gebracht. Maar na ons zijn een aantal producten onder de naam chocolade verkocht die helemaal niet zo lekker smaken. Dan is het toch logisch dat je een andere naam gaat verzinnen, want wat velen intussen chocolade zijn gaan noemen, is niet hetgeen wij maken. Bovendien kan je De mol helemaal niet vergelijken met die andere realityprogramma's. De mol is een spel, een thriller, en dat is toch heel wat anders dan het registreren van wat mensen uitspoken die in een huis of op een eiland zijn samengebracht.
-- Ook in ,,De mol'' worden weer alle truken van de foor gebruikt om de kijker voortdurend op het verkeerde been te zetten. Waarom begeeft u zich toch zo graag op die smalle grens tussen fictie en realiteit?

Omdat het nu eenmaal het plezantste is wat er bestaat en iets wezenlijks van de mens. Je merkt dat al bij kinderen. Het allerleukste wat kinderen vinden, is papa of mama foppen. En iemand iets wijs maken is eigenlijk ook spelen met fictie en realiteit. En daarvoor is televisie het uitgelezen medium.

-- Voelt u zich er dan ook voor verantwoordelijk dat de mensen steeds minder vertrouwen hebben in het medium televisie?

Het feit dat er op televisie van alles in scène wordt gezet en dat je als kijker soms niet meer weet wat je moet geloven of niet, was destijds de drijfveer om Schalkse ruiters te maken. Het onderscheid tussen fictie en realiteit is echter alleen van belang bij informatieve programma's. En dan valt het nog redelijk goed mee met dat vertrouwen. De dingen die de mensen moeten geloven, zoals de nieuwsprogramma's, vertrouwen ze ook. Al vind ik het wel een gevaarlijke evolutie om in journalistieke programma's muziek en fictie-elementen te gebruiken ter ondersteuning of ter uitvergroting van een bepaalde emotie. Dan wordt de grens wel heel dun. Bij een programma als De mol kun je echter heel ver gaan. Dat is amusement, geen verslag over tien Vlamingen die in Italië gegijzeld zijn.
Tom Lenaerts: ,,Met 'De mol' hebben wij heerlijke chocolade op de markt gebracht. Maar na ons zijn een aantal producten onder de naam chocolade verkocht die helemaal niet zo lekker smaken.''

In 'Het Nieuwsblad' van dezelfde dag:
Samen met TV1-omroepster Katja Retsin gaan vier Nieuwsbladlezers op zoek naar de identiteit van De Mol. Acht weken lang geven ze elke maandag hun visie over wie volgens hen De Mol is.
Ook hier dus een (knappe) BV die meespeurt.  ;)

Tot zover deel 1.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #22 Gepost op: 18-01-2003, 12:03:22 »
Hier volgt deel 2.
Naast enkele ex-mollers worden ook enkele kandi's uit vorige reeksen opgevoerd, zoals in 'Het Volk' en 'Het Nieuwsblad'.

Sylvie Declercq uit Wevelgem
Sylvie Declercq (28, lerares Frans) was een van de kandidaten uit de eerste reeks van De Mol en hield het vijf afleveringen vol. Ze bekijkt het achteraf heel nuchter en is blij het eens van binnenuit meegemaakt te hebben. Ze raadt iedereen aan om ook eens deel te nemen, maar voor haar is het genoeg geweest. De magie is ontrafeld.

Waarom nam je toen deel aan De Mol? Sylvie Declercq:: ,,Ik rolde bij toeval in het programma. Ik had bij Woestijnvis gesolliciteerd, maar de programmamakers hadden blijkbaar nog een jonge vrouw uit West-Vlaanderen nodig. Ik had toen ook toevallig tijd en wou wel eens weten hoe het er allemaal aan toe gaat in televisieland. Het spel zelf is goed meegevallen, al lijkt op televisie alles veel spontaner dan het in feite is. Alles is tot in de puntjes voorbereid.'' Kijk je zelf veel televisie?
,,Eigenlijk niet. Wij vinden dat een televisie niet centraal in de huiskamer hoort en kijken eigenlijk niet zo vaak. Ik zal zondagavond hoogstwaarschijnlijk kijken, maar was er iets anders gepland, dan zou dat voorgegaan zijn. Ik ben wel benieuwd wat de reeks zal brengen.'' Was je na vijf weken een Bekende Vlaming?
,,In feite wel. Heel veel mensen keken je aan met de blik van: ik ken je. Velen klampten me ook aan alsof ze me al jaren kenden en alles van me wisten. Ik was heel even bijna publiek bezit en dat vond ik helemaal niet fijn. Ik probeerde wel vriendelijk te blijven, maar dat was niet altijd even gemakkelijk. Ik werd veel gevraagd en mensen gingen er vaak van uit dat ik overal zomaar ja op zei. Ik had daar echt geen zin in en wilde die 'bekendheid' ook niet verzilveren. Enkele keren op televisie is geen bewijs van bekwaamheid.'' Welke positieve dingen heb je onthouden?
,,Het was natuurlijk vakantie en we werden in de watten gelegd. Het verrassingseffect was volkomen omdat het de eerste reeks was. We wisten helemaal niet wat ons te wachten stond en van tactiek was er ook weinig sprake. Het ging er vaak heel gemoedelijk aan toe. Interessant is ook om mee te maken hoe alles achter de schermen van zo'n programma verloopt en het is niet al goud wat blinkt. Ik onderhield achteraf wel wat contacten met de andere kandidaten maar niet fanatiek.'' Waar ben je momenteel mee bezig?
,,Ik geef Frans in een Poperingse middelbare school, volg kooklessen en een cursus Spaans en Engels, want Italiaans is niet echt een probleem meer. Verder slorpt mijn 17 maanden oud dochtertje Esmée al mijn tijd op.''

Carine Leroy uit Lembeek
Voor Carine Leroy uit Lembeek kijkt uit naar de nieuwe reeks van het TV1-programma De Mol op zondagavond. Drie jaar geleden was ze zelf één van de kandidaten in De Mol en moest slechts op het nippertje de finale missen. Voor haar kan het nu niet snel genoeg zondagavond zijn. Ze waarschuwt dat vooral de eerste afvaller een zenuwstoot moet verwerken.
Ga je kijken? ,,Uiteraard. Ik betrapte er me zelf bij het aankondigingsfilmpje van de reeks op televisie op dat ik voortdurend zat te kijken of ik geen bekenden zag. In elk geval zal ik met andere ogen naar De Mol kijken dan de doorsnee kijker, denk ik. Ik heb er zelf middenin gestaan. Ik heb ondertussen geleerd dat bij Woestijnvis niets toevallig is. Ook toen ik na de opnames van de vorige Mol de uitzendingen op video herbekeek, ontdekte ik telkens details die me op het moment zelf volledig ontgaan waren. Met die kennis in het achterhoofd ben ik eens benieuwd of ik de Mol nu sneller zal kunnen ontmaskeren''. Heb je goede raad voor de kandidaten? ,,Geniet ervan, want het is een unieke ervaring in je leven. Let op details en vang de eerste uitvaller goed op want dat is een zeer ondankbaar iets. De eerste uitvaller voelt zich al snel buiten gesloten omdat de groepsgeest vooral groeit naarmate de groep langer samen is. Ik leef nu al mee met de executie als er weer iemand moet afvallen. Dan gieren de zenuwen je werkelijk door de keel. De emoties die je dan overvallen, die zijn echt, die kan je niet faken''. Hoe kijk je zelf terug op je Mol-ervaring drie jaar geleden? ,,Ik kan er alleen maar positief over zijn. Het klikte zeer goed in onze groep.Ook met de dames afzonderlijk gaan we nog één maal per jaar apart weg. We bellen ook nog veel met elkaar. Nicky zie ik nog zeer regelmatig. Aan haar heb ik echt een zeer goede vriendin overgehouden.''
,,Weet je dat we met een aantal kandidaten van de vorige Mol nu al een pronostiek hebben gemaakt op basis van krantenartikels wie de Mol volgens ons zou kunnen zijn? Ik zou het in elk geval zeer tof vinden om die mensen achteraf eens te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Ik denk wel dat ze het moeilijker gaan hebben dan wij. Omdat het programma goed gekend is, zal hun leven veel meer worden uitgepluisd dan bij ons het geval was''.
Tot zover dit behoorlijk lange overzicht.  :D
Greetz
ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #23 Gepost op: 18-01-2003, 13:49:51 »
In het Belang van Limburg is er op de website ook een poll terug te vinden. Dit is de stand van zaken, dus nog voor de eerste uitzending (waarin we kandi's kunnen inschatten):
 
Bruno De Roover   (6.67%)
Christophe Grosjean   (8.57%)
Corry Deltour   (7.62%)
Inge Boere   (20.95%)
Marc Simons   (9.52%)
Nicole Van Herck   (13.33%)
Sandra Welvaert   (7.62%)
Shadia Bellafkih   (11.43%)
Stijn Vandaele   (6.67%)
Walter Sap   (7.62%)

Dat Inge Boere uit Limburg komt is er misschien wel niet vreemd aan. Ik vind haar ook (op het eerste gezicht de mooiste), maar dit is uiteraard volledig off topic.  :P








« Laatst bewerkt op: 18-01-2003, 13:50:39 door ambijans »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline imka

  • Forumlid
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #24 Gepost op: 18-01-2003, 16:15:55 »
Luc over zijn deelname aan Mol2  : lees het hier







« Laatst bewerkt op: 18-01-2003, 16:18:21 door imka »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #25 Gepost op: 19-01-2003, 12:41:06 »
Twee citaten van een andere website, misschien wel interessant..


"10.000 would be-kandidaten belden de afgelopen maanden de redactie van ‘De mol’. Het was moeilijker kiezen dan bij vorige edities, want iedereen heeft het programma nu wel eens gezien. Wat is nu een goeie mol? Iemand met een dubbele agenda die een mol wil zijn, simpel. Maar stel nu dat die mol een relatie begint met één der kandidaten? Dan zal dat even besproken worden. Men kan dus enkel hopen. Een mol die meteen ook het hele programma verkloot? Dat zorgt voor een onvergetelijke vierde of vijfde aflevering; hangt er een beetje vanaf wanneer alles in de soep draait. “Mijn fout? Jouw fout!” Doen."

"Bruno stelde de vraag: "Ik weet zowieso al dat de kans groot is dat de mol een man is" Hij liet dan een "frame" van de trailer zien waarop in bovenaanzicht 7 kandidaten te zien waren + michiel).
Op het beeld waren 5 MANNEN EN SLECHTS 2 VROUWEN te zien. Waaronder dus de mol. Dus concludeerde Bruno => meer kans dat een man de mol is. Waarop Michiel heeeeel aarzelend antwoorde (hij moest volgens mij een tegenargument vinden voor de vervelende vraag): "Ja maar het kan ook zijn dat de groep gesplitst is, dat bv. 2 mensen ergens anders een opdracht uitvoeren..." Dit antwoord klopt wel maar alleen al de manier hoe michiel dat vertelde kwam raar over."









“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #26 Gepost op: 19-01-2003, 16:16:54 »
we gaan dus op zoek naar een mannelijke mol die een relatie aanknoopt, nou ik houd de keuzes allemaal open hoor







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #27 Gepost op: 19-01-2003, 23:57:57 »
Om 'm nog eens terug een kickje naar boven te geven: morgenvoormiddag komt ondergetekende met een bloemlezing van wat de Vlaamse pers heeft opgemerkt.
Denk dat de journalisten heel wat te melden hebben.
Zal mij alvast benieuwen!  :)

Cya

ambijans

PS Voor de mensen die niet naar school moeten/niet moeten gaan werken (heb zelf vrij genomen): ik vermoed dat ze de partij van Kim Clijsters tegen Amanda Coetzer vanaf 9u rechtstreeks op tv uitzenden.
Het wordt dus vast om meerdere redenen een leuke voormiddag.  :P







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #28 Gepost op: 20-01-2003, 00:09:51 »
Ja en neen, Ambijans.
De Vlaamse pers heeft enkele dagen geleden een collectieve uitnodiging gekregen om even collectief de eerste aflevering te komen bekijken op de VRT.
Daarvan zijn verschillende weerslagen en ook verslagen te vinden geweest in de nationale (nou ja) pers.
Maar je weet natuurlijk maar nooit.







Graven, broeders en zusters.

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #29 Gepost op: 20-01-2003, 00:18:08 »
De Vlaamse pers heeft enkele dagen geleden een collectieve uitnodiging gekregen om even collectief de eerste aflevering te komen bekijken op de VRT.
De executie hebben ze wel niet meegemaakt. Ze hebben enkel de afl (uitgezonderd de executie) kunnen meemaken.
Het leuke is net wat de krant in kwestie denkt aan meerwaarde mee te geven aan de lezers in de zoektocht naar de Mol.
Ben altijd benieuwd of er andere dingen zijn opgevallen dan wat forumbezoekers hier reeds hebben aangehaald.
Zoals reeds gezegd: morgen zonder twijfel meer hierover.

Droom zacht (over jouw kandidaat Mol als je wil).  :P

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #30 Gepost op: 20-01-2003, 08:53:02 »
Zeg, had ik niet ergens gelezen/vernomen/gehoord dat de afvaller de volgende maandag bij Radio Donna zou komen? Of ben ik abuis?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #31 Gepost op: 20-01-2003, 09:28:25 »
Vandaag werd in Het Volk een heus artikel gewijd aan de Kloosterorde der Promoliaten, welke hier op dit forum aan het brein van enkele prettig gestoorde mollenjagers is ontsproten!

Ik heb het hier ingescand.








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #32 Gepost op: 20-01-2003, 09:51:18 »
Goeiemorgen iedereen,

In 'De Standaard' van vanmorgen:
Ook op het Internet is de mollenkoorts weer opgeflakkerd. In het discussieforum op MSN.be zijn de eerste theorieën verkondigd en verguisd. De striptekenaar Bruno De Roover is verdacht, omdat hij al eens in het publiekspanel van Schalkse ruitersén in De laatste showheeft gezeten, allebei programma's van Woestijnvis. De verzekeraar Marc Simons komt volgens een andere mollenjager in aanmerking omdat hij ,,een eigenaardige blik'' heeft. Volgens een derde is het Nicole, maar de theorie is gestoeld op een buitenaardse logica. Als je de 'c' in haar naam vervangt door een 'm' -- waarom je dat zou doen, vertelt de mollenjager er niet bij -- krijg je: ,,ni mole''. Dat zou betekenen dat zij de mol niet is, maar omdat in dit programma niets is wat het lijkt, zou ze nét wel de mol zijn.


Wie de mol is, zal u van ons niet horen. Maar we geven u graag een paar tips. Zo moet u zich misschien afvragen waarom Michiel Devlieger aan het begin van deze reeks de mol ontmoet in een kamer waar een filmprojector staat te draaien?


In vorige reeksen bleek telkens dat de mol faalde in individuele proeven. Die waren in deze eerste aflevering heel schaars: alleen de student Stijn Van Daele slaagde er niet in een raadsel op te lossen. Maar ook de anderen wisten het antwoord niet, dus was het niet zo verdacht dat hij faalde. Of wel? En loog Walter toen hij beweerde als een roos te hebben geslapen, terwijl achteraf bleek dat hij nooit in dromenland had vertoefd? Had Corry het echt zo moeilijk om over die hindernis te geraken en die kleiduiven te schieten? Is Marc Simons verdacht omdat de eerste proef startte op het San-Marcoplein in Venetië? Gooide Nicole bewust een kompas in het water bij het begin van de eerste proef of is dat iets wat in Venetië wel meer mensen overkomt?


Iedereen is verdacht. Behalve Christophe.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #33 Gepost op: 20-01-2003, 09:54:35 »
'Belang van Limburg'

Lap, daar gaat mijn mol," zegt Hugo Daemen wanneer Christophe Grosjean in 'De Mol III' een rood scherm krijgt gepresenteerd. Zelfs een ex-mol heeft dus niet genoeg aan één aflevering om een mol te ontmaskeren. "Nee, één aflevering is niet genoeg. Trouwens, die mannen van Woestijnvis zijn wel slimmer dan dat. Ze monteren dat spel, hè," zegt Hugo, de mol uit de vorige reeks, die gisteren met ons meekeek naar de eerste aflevering. Vanaf volgende dinsdag schrijft hij wekelijks een column voor deze krant.

Hugo Daemen, ex-mol, analyseert de eerste aflevering van 'De Mol III'
Hugo over de inleiding van Michiel De Vlieger waarin hij het woord 'verrader' gebruikt.
"Een lelijk woord, hé, verrader. Kijk, de mol krijgt een informatiemap. Die heb ik nooit gekregen. Ik heb de mensen leren kennen op het ogenblik dat we mekaar ontmoetten. Ook van de opdrachten had ik geen enkel idee. Ik werd elke avond, tijdens de interviews, gebrieft over de opdrachten van de volgende dag. Ik kan me echt niet voorstellen dat deze mol alleen maar even die map vanbuiten moet blokken."

Hugo over het openingsspel in Venetië waarin Sandra, Inge en Nicole op zoek gaan naar de andere kandidaten.
"Eigenlijk zeggen ze nu dat deze drie de mol al niet kunnen zijn. Dus zit hij bij de andere zeven. Tenzij ze ons weer op een dwaalspoor willen brengen en de mol er dus wel bij zit en meteen de eerste opdracht saboteert. Want dit is relatief gemakkelijk om te laten mislukken. Wie in die centrale zit, kan alles in de war sturen of de boel vertragen. En wie in de straten rondloopt, kan doen of hij er niks van begrijpt."

Hugo over de voorstelling van de kandidaten.
"Een facteur (nvdr. Walter)? Dat kan volgens mij de mol niet zijn, ook al liegt hij over het feit dat hij geslapen heeft. Walter is er het type niet voor. Die Bruno heeft een hoge molwaarde. Als striptekenaar heeft hij veel fantasie en creativiteit. Dat hij eerst niet over het touw durfde en dan toch ging? Dat kunnen spelletjes zijn. Marc is het zeker niet want die moeite om Corry over de muur te helpen doe je niet als mol. Wat een mol wel doet ? Ik probeerde zoveel mogelijk de anderen te bekladden."

Hugo over het uitdelen van notaboekjes en kokers aan de kandidaten.
"Dat is nieuw. Er waren er wel een paar die een notaboekje bij zich hadden. Ik ook, ja. Ik speelde dat spelletje mee. Ik moest de schijn hoog houden."

Tenen

Hugo over het invullen van de vragen over de mol.
"Bij ons was één van de vragen: 'Hoeveel tenen heeft de mol ?' Daags erop zat iedereen voortdurend naar mekaars voeten te kijken. Er moest er maar eens eentje bij zijn met negen tenen. Wat je als mol invult ? Je doet zo goed mogelijk je best. Soms zijn er vragen bij die je zelf niet meer weet. Welk kamernummer de mol daags tevoren heeft gehad. In 'De Mol I' wist Hugo meer over de mol dan Magda. Hij noteerde alles."

Hugo over het verdwijnen van Christophe.
"En lap, een van mijn mogelijke mollen is al weg. Nu hou ik alleen nog Nicole en Bruno over. Het is dus echt wel moeilijk aan deze kant. Welke tactiek ik ga toepassen om de mol te vinden? Ik gebruik mijn intuïtie om drie mensen eruit te pikken en daarbij ga ik heel erg focussen op hun gelaatsuitdrukkingen. Of dat de juiste tactiek is, valt nog maar af te wachten. Die mannen van Woestijnvis zetten je voortdurend op het foute been."

Tot zover 'Het Belang van Limburg'.








Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #34 Gepost op: 20-01-2003, 10:43:21 »
Dank u Ambijans! :D

@ Tweety: Bij Donna (dat NU op tv is) tot 12:00 uur, komt Michiel Devlieger over de eerste afvaller praten.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #35 Gepost op: 20-01-2003, 10:55:49 »
Dank u Ambijans! :D

@ Tweety: Bij Donna (dat NU op tv is) tot 12:00 uur, komt Michiel Devlieger over de eerste afvaller praten.
Dank u, RA.  :P
Zal ik dan maar eens 'zondigen' en voor een keertje wel naar radio Bomma luisteren?  ;)
Het is voor de goede zaak, zal ik maar denken.

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #36 Gepost op: 20-01-2003, 11:11:25 »
Ze hebben net gezegd dat het om 11:45 komt
Grmbl, strategische zet van hen natuurlijk om het als laatste item te houden, ik zit al van 10 uur te wachten.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #37 Gepost op: 20-01-2003, 11:26:55 »
11:45, lees ik het dus voor de verandering op tijd :) even de TV aan zetten..









Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #38 Gepost op: 20-01-2003, 11:38:21 »
11:45, lees ik het dus voor de verandering op tijd :) even de TV aan zetten..
Mag RA het als beloning mooi samenvatten hier als ik weg ben, want om 13u ben ik alweer terug aan het werk!  ;)
Thanks Bob!  :P







« Laatst bewerkt op: 20-01-2003, 12:39:28 door ambijans »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #39 Gepost op: 20-01-2003, 12:11:40 »
Het was dus toch Christophe zelf die er was (Michiel misschien ook maar ik was wat laat met inschakelen?)
Een lekkere kletskous die Christoph. dat vond de presentatrice ws ook want zij kapte hem snel af toe hij begon over zijn vermoedens over wie de mol zou kunnen zijn.








A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation