Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 75475 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Grappige momenten
« Reactie #280 Gepost op: 17-03-2003, 15:53:07 »
wie was cleopatra?
stijn: een egyptische koningin... met een hele mooie neus :D

ik vond vooral die selectie filmpjes hilarisch maar allez zo moeilijk waren die vragen toch niet? ik vond dit qua grappige momenten denk ik de beste aflevering :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Grappige momenten
« Reactie #281 Gepost op: 17-03-2003, 16:10:52 »
'valse' mollen  ;D








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #282 Gepost op: 17-03-2003, 22:27:10 »
vond 'ons' forum toch wel geweldig, voel me echt vereerd, alsof ik op televisie ben geweest, zoiets. Tof van ze dat ze ons lieten zien, absoluut!

me tooo !! Ik heb zo echt nog steeds zo een vereerd gevoel zo van: kijk ik zit op dat forum en die mensen duidelijk ook ! en ze lezen wat wij schrijven ! Volgens mij ook een hele eer trouwens voor Compuart en de verschillende moderators.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Grappige momenten
« Reactie #283 Gepost op: 18-03-2003, 00:42:26 »
Natuurlijk de screenrtesten in combinatie met scenes uit de serie, voor mij één van de hoogtepunten van deze uitzending:
Als eerste natuurlijk Christophe: "Ik ga m'n eigen zijn..., ik heb wel een beetje een groten mond..", vervolgens een scene tegen Corry: "'k Ga samen met u slapen, al is het de volgende nacht.." of zo iets (geen ondertiteling op mijn video helaas...)en vervolgens "'k Denk dat ik toch een speciaal iemand ben, een beetje anders" en vervolgens de scene in de auto, dat hij met Bocelli een uithaal maakt gedirigeerd door Corry...Alstublieft
Dan Nicole: "Als niemand de dingen in handen wil nemen, zal ik het in mijn handen nemen vrees ik" en vervolgens deelt zij de lakens uit bij de eerste opdracht in Venetië.. "Ik heb maar een half woord nodig en doe mee..." hetgeen dan leidt naar het glaasje whisky voor de slaapopdracht, dat zij voor Walter en haarzelf inschenkt om beter te slapen... (Shadia trouwens ook nog even grappig "Wat is da?"). Bruno zegt iemand te zijn die discussieert om te discussiëren, hetgeen hij trouwens bewijst als hij in discussie gaat met de 'Italiaanse politieagent' over 'traffic to Albania of stolen cars..'Corry zegt "hoed mee te haan werken omda dat ook belangrijk is" met daarna de scene waarin Marc en Sandra haar bijkans over de muur moeten trekken. Shadia zou dingen die niet recht gebeuren, weglachen, hetgeen zij dan doet als zij merkt, dat zij in het ootje is genomen in het politiebureau bij het foefelen met de kokers en vervolgens meldt zij hoogtevrees te hebben. Dat herhaalt zij als zij over de hangbrug heengaat, maar heeft daar wel het hoogste woord... Sandra zegt zich te gaan amuseren, hetgeen zij natuurlijk doet bij de bungi-jump.., vervolgens zegt zij het ook te zeggen als zij ergens niet mee eens is, hetgeen zij ook doet na het pokerspel in de auto terug naar het hotel.. Inge neemt het voortouw als iedereen alles maar een beetje op zijn beloop laat, hetgeen zij bewijst tijdens de Ikea-proef.
Vervolgens Stijn die tijdens de screentest zegt niet voor een vrijstelling te gaan als het een ontzettend leuke groep zou zijn en vervolgens toch een vrijstelling voor twee executies...  krijgt. Vervolgens zegt hij met oosterse krijgskunsten bezig te zijn, hetgeen hij nog herhaalt als hij uitlegt waar hij aan gedacht heeft bij het oversteken van de hangbrug. Walter zegt tot slot goed naar vrouwen te kunnen luisteren, hetgeen hij eigenlijk niet bewijst als Inge haar hart lucht over het 'conflict' dat zij had met Corry. Dat moesten de inzittenden van den anderen auto maar zelf oplossen, zo vond hij. Het laatste had eigenlijk ondertiteld moeten worden (onmogelijk met de video), maar dat werd geïllustreerd met de scene na de slaapproef, waarin hij blijk geeft zich een beetje te vervelen... Eigenlijk allemaal best wel grappig. Vlamingen onder u, kunt u mij aanvullen en verbeteren s.v.p. Ik vind het een leuke taal, maar kan niet alles van uw taal begrijpen. Alvast bedankt








« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 00:43:14 door Rocky »
Thank U

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #284 Gepost op: 18-03-2003, 09:18:32 »
Bruno zegt iemand te zijn die discussieert om te discussiëren, [size=0,5]hetgeen hij trouwens bewijst als hij in discussie gaat met de 'Italiaanse politieagent'
[/size]

Juist niet. ;)








Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Grappige momenten
« Reactie #285 Gepost op: 19-03-2003, 00:31:10 »
Ik vond mezelf wel grappig...

ik heb gisteren zowat beeldje voor beeldje het vragenparcour nagekeken, gewoon een half uur naar Marc zijn linkeroor zitten staren. Mijn familie dacht vast dat ik gek geworden was. En het allerergste... misschien, hééél misschien een kwart seconde gevonden waarin mogelijk het oortje te zien zou kunnen zijn....







de mol, of niet de mol, dat is de vraag