Auteur Topic: Sandra is (niet) de mol!  (gelezen 77080 keer)

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 6-03-2003, 18:33:46 »
maar zeker weten doen we dat niet.....die dagboekjes moeten die in alle eerlijkheid worden ingevuld??

Dat is hun keuze. Normaalgezien zullen wel niet inschrijven wie hun mol is, enkel de gegevens per kandidaat (schoenmaat, naam van de kinderen....) en misschien ook wel wie wat misdaan heeft.








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #201 Gepost op: 8-03-2003, 18:12:19 »
Bij de opdr8 van de uitverkorene riep michiel: Shadia! Sandra keek meteen op, terwijl ze de koptelefoon ophad. Is zij de mol en hoorde ze dat michiel shadia riep en keek ze omdat dat een beetje op haar naam lijkt?? Of is dit weer typisch woestijnvisserig ingemonteerd zodat wij op een dwaalspoor geraken??







Koekoek!

Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 8-03-2003, 23:59:31 »
De dagboekproef. Daarin zit een element dat we wellicht over het hoofd hebben gezien.
Sandra heeft opeens vijf boekjes, terwijl iedereen dacht dat ze er maar vier had weggenomen. Maar: even voordien horen we Sandra zeggen: Als ik slim ben dan neem ik dit boekje al. Welk boekje? Het boekje waarvan ze weet dat de Mol die in het vizier houdt. Want de Mol zal niet alarmeren als dat boekje weg is. Dus heeft ze
- een boekje voorsprong
- extra tijd om de andere boekjes te bemachtigen, want Inge kan nog niet vertrekken (ze denken dat er nog geen boekje weg is).
We weten dat Marc en Shadia één kant van de toren bewaken, en Stijn op zijn eentje de andere kant.
Mogelijk?







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 9-03-2003, 00:18:27 »
Op de site van radio 1 wordt een interview met de Mol aangekondigd, maandag in de Nieuwe Wereld.
Kijk even hoe ze het aankondigen:
10-3-2003
7 weken lang leefde driekwart van televisiekijkend Vlaanderen in spanning met de vraag 'Wie is de mol?'. Sinds gisteravond kennen we de naam van de mol, maar wie die mol écht is vertelt hij vandaag zelf in De nieuwe wereld.

De Mol is een HIJ.







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #204 Gepost op: 9-03-2003, 08:15:07 »
Dat weten zij nog helemaal niet.... ::)







Take a glorious bite out of the whole world

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #205 Gepost op: 9-03-2003, 09:40:33 »
Het is vaak zo dat als je het geslacht niet weet dat je het een Hij noemt







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Lowprofile

  • Gast
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #206 Gepost op: 9-03-2003, 10:35:41 »
De dagboekproef. Daarin zit een element dat we wellicht over het hoofd hebben gezien.
Sandra heeft opeens vijf boekjes, terwijl iedereen dacht dat ze er maar vier had weggenomen. Maar: even voordien horen we Sandra zeggen: Als ik slim ben dan neem ik dit boekje al. Welk boekje? Het boekje waarvan ze weet dat de Mol die in het vizier houdt. Want de Mol zal niet alarmeren als dat boekje weg is. Dus heeft ze
- een boekje voorsprong
- extra tijd om de andere boekjes te bemachtigen, want Inge kan nog niet vertrekken (ze denken dat er nog geen boekje weg is).
We weten dat Marc en Shadia één kant van de toren bewaken, en Stijn op zijn eentje de andere kant.
Mogelijk?
Ik vind dit zeer wel mogelijk ! Als je als startoptie neemt dat Sandra vanaf de 5de aflevering Stijn in het vizier heeft, en dat Stijn dit weet, dan vind ik dat bijna alles vrij logisch in elkaar begin te klikken.
Bij de duels heeft Stijn nog een poging gedaan (door te winnen van Sandra) om haar van het tegendeel te overtuigen, maar daarna wijst alles er op dat ze Stijn als mol heeft gekozen.
Jammer dat ze vanavond slechts tweede wordt.








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #207 Gepost op: 9-03-2003, 15:32:09 »
Dat weten zij nog helemaal niet.... ::)
Nee. Ze plannen een programma de maandagvoormiddag, en ze weten nog niet wie ze als gast zullen moeten bellen. Maar ze zetten het al wel op de website. De kans dat die gast dan even gaan skieën is (bijvoorbeeld), nemen ze er maar bij...??
Natuurlijk weten ze het al wel. Ze hebben al lang van tevoren afgesproken om dit gesprek te doen. Evenals het al lang van tevoren is afgesproken dat de Mol, en de winnaar in DLS zullen zitten maandagavond.







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #208 Gepost op: 9-03-2003, 16:01:38 »
Dragonius,

Dit staat er letterlijk op de site van radio 1:

10-3-2003
7 weken lang leefde driekwart van televisiekijkend Vlaanderen in spanning met de vraag 'Wie is de mol?'. Sinds gisteravond kennen we de naam van de mol, maar wie die mol écht is vertelt hij vandaag zelf in De nieuwe wereld.

Het gaat over 10/3 dus dat is maandag , dan klopt het dat gisteravond = vanavond , de naam v/d mol bekend is. Het is volgens mij niet relevant wie het is , de persoon in kwestie komt toch wel voor dat intervieuw, die gaat echt niet opeens skieen. En het is niet zeker dat het een hij is omdat hij op de mol slaat en niet op een persoon.


 








Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Tom_Tom-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #209 Gepost op: 9-03-2003, 17:10:45 »
Ik ga nu voor de volle 100% voor Sandra als mol. Alles of niets....







en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #210 Gepost op: 9-03-2003, 22:06:47 »
Ik ga nu voor de volle 100% voor Sandra als mol. Alles of niets....

Niets dus  ::)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #211 Gepost op: 9-03-2003, 22:24:15 »
sandra was nooit mol voor mij, dat kon echt niet







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #212 Gepost op: 9-03-2003, 22:26:59 »
Sandra was wel een hele toffe kandidaat. Jammer dat ze op het laatst nog op de verkeerde mol zat. Zij is dus (heel waarschijnlijk) degene geweest die geprofiteerd heeft van de finale met z'n vieren.

En zo zie je maar dat het niet altijd een voordeel hoeft te zijn om dichtbij de Mol te zijn. Natuurlijk is het wel belangrijk om hem aan het werk te zien, maar ze was bij die laatste opdracht de hele tijd samen met Marc en ze had niets door. Staarde zich waarschijnlijk toch ook blind op Stijn, zodat ze niets gemerkt heeft van het verliezen van de meetlat en eventueel andere vertragende acties van Marc.







« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 22:56:09 door Jayne »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #213 Gepost op: 9-03-2003, 22:45:06 »
Sandra, de tofste!!! Geen Mol, maar wel een SUPERKANDIDAAT!!!  :-*  :-*  :-*








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #214 Gepost op: 9-03-2003, 22:50:45 »
leuke kandidaat die sandra....maar ik denk dat ze iets minder fanatiek bezig was met het mol-spel dan de rest....inge begon werkelijk overal op te letten, best wel verrassend dat stijn nog beter deed in de test!







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #215 Gepost op: 9-03-2003, 22:59:18 »
best wel verrassend dat stijn nog beter deed in de test!
Ja, was ik ook wel verbaasd over, eigenlijk. Ondanks dat ik hem zelf als winnaar had ingevuld. :P
Eigenlijk had je geen enkel moment het idee dat hij op het goede spoor zat of heef fanatiek bezig was de Mol te zoeken. Misschien dat dat ook hetgeen is geweest waarom zovelen, inclusief Sandra, dachten dat hij de mol was.
Of zoals Inge zei: "De wereld kan bezig zijn te vergaan en Stijn heeft het niet door". Nee, maar wel wie de mol is! ;D








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #216 Gepost op: 9-03-2003, 23:00:55 »
Op de site van radio 1 wordt een interview met de Mol aangekondigd, maandag in de Nieuwe Wereld.
Kijk even hoe ze het aankondigen:
10-3-2003
7 weken lang leefde driekwart van televisiekijkend Vlaanderen in spanning met de vraag 'Wie is de mol?'. Sinds gisteravond kennen we de naam van de mol, maar wie die mol écht is vertelt hij vandaag zelf in De nieuwe wereld.

De Mol is een HIJ.
Daar was ik toch juist. Foei Radio 1...







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #217 Gepost op: 10-03-2003, 15:16:42 »
dat kan nog steeds toeval zijn.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #218 Gepost op: 26-04-2003, 19:12:49 »
en toch....  ;)








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #219 Gepost op: 11-01-2004, 22:11:50 »
...is Sandra mijn Mol!!!
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...