Auteur Topic: Stijn is (niet) de mol!  (gelezen 113563 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Stijn is (niet) de mol!
« Gepost op: 19-01-2003, 18:01:02 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Stijn. Waarom is hij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Stijn.  :)








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 21:10:12 »
Waarom is Stijn wel de mol?

- Opdracht 2 mislukt.
- Wordt niet gevonden bij opdracht 1.
- Hartslag over 130 bij opdracht 3.

Waarom is Stijn niet de mol?

- Opdracht 3 slaagt.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 21:28:33 »
Stijn wel de Mol;

het raadsel is al heel oud en dat zou hij toch wel moeten weten.

Verder is ie erg rustig en kalm, enigszins op achtergrond.

Stijn niet de Mol:
wellicht te jong voor de zware taak








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2003, 21:29:47 »
Te jong vind ik een flutargument, persoonlijkheid gaat boven leeftijd.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2003, 21:32:18 »
over het raadsel:
ik wist het nog half door dat ze het bij ons in BB gebruikt hadden dus ik wist dat ik ergens warmte moest bijvoegen en zo kwam ik tot de oplossing maar vooraf had ik het ng nooit gehoord en zou ik het probably niet vinden... dus ik denk niet dat dat expres zou zijn







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2003, 21:32:51 »
Er zijn al meer jonge mollen geweest in de wereld, dus dat is gen argument.
Was het raadsel echt zo oud? Ik kende het ook niet, en zou er ook niet in geslaagd zijn, en ik ben De Mol ook niet.








Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2003, 21:47:55 »
Ik kende het raadsel wel, maar is heel moeilijk als je t niet weet! Je moet er maar op komen, hij had toch mar vijf minuten of heb ik dat verkeerd gehoord?

Stijn vond Shadia trouwens verdacht. ( misschien nog handig in de latere afleveringen )







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

aggie

  • Gast
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2003, 22:26:11 »
De opdracht van Stijn had ik ook niet door. Ik had die nog nooit eerder gezien. Ik kan me voorstellen dat je te moeilijk gaat nadenken.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2003, 22:56:11 »
Stijn is niet de Mol.

Stijn is de enige die een opdracht alleen mag doen het raadsel, en kan dus lekker daar doen wat ie wil, dat anderen het raadsel wel raden, goed voor hen, maar stijn wist het echt niet.

Als ik dan de Mol was, gaf ik mezelf veel punten en deed geen bal voor dat raadsel, stijn krijgt echter maar 2 punten.

Voorlopig ff een onmolse actie voor stijn.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2003, 12:29:06 »
Stijn zou de Mol kunnen zijn, hij voer rond in een motorboot en was daardoor veel te snel om gevonden te worden







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2003, 18:09:45 »
Stijn gaf aan dat de anderen vonden dat hij het raadsel moest doen, omdat 'hij slim was omdat hij op de universiteit zat'. Dit kan zowel mols als onmols zijn. Hij had het natuurlijk kunnen ontkennen en iemand anders de opdracht laten doen, maar dat deed ie niet. Nu deed hij of gewwon zijn best (niemand anders wilde, dus probeerde hij het maar) of hij saboteerde de opdracht en gaf daar ook nog eens de anderen de schuld van...

toch meer mols dan onmols  :-\







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2003, 18:48:37 »
Stijn gaf aan dat de anderen vonden dat hij het raadsel moest doen, omdat 'hij slim was omdat hij op de universiteit zat'.
Ik kan met de beste wil van de wereld niet oordelen of je nu per se slim moet worden gevonden als je aan de unief zit. Dat is zo'n vooroordeel van mensen. Het is niet omdat je aan de unief zit dat je meteen 'logisch kan nadenken'. Ik denk niet dat er in de richting sinologie veel raadsels moeten worden opgelost. Als dat wel zo is dan hoor ik dat graag.  ;)
Ik heb zelf Germaanse Filologie gestudeerd en daar heb ik nooit raadsels moeten oplossen, alleen bij examens al eens moeten raden naar het juiste antwoord, maar da's weer een andere zaak.  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2003, 18:59:00 »
Precies, ik dank u Ambijans!!!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2003, 19:23:55 »
Als Stijn de mol was, had ie zichzelf wel wat meer punten gegeven bij het raadsel den ik  ::)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2003, 19:26:36 »
dan had hij zichzelf behoorlijk verdacht gemaakt denk ik... bovendien, ik denk niet dat de rest van de groep voor niets mee zat te kijken. misschien kon stijn ze wel zien en zo kijken of het op zou vallen als hij het raadsel niet kon oplossen. het is nl. helemaal niet raar dat hij het niet weet wanneer niemand het weet, het zou eerder opvallen als hij het wel wist. zie hier, een goed excuus voor de mol denk ik...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2003, 19:30:53 »
Oké, de mol zal zich nooit 10 punten geven (denk ik), maar als Stijn de mol was, had ik op zijn minst 5 of 6 punten verwacht. Nee, ik denk dat de Mol in Stijn een slimmerik zag en hem daarom weinig punten gaf.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2003, 19:32:22 »
ja, dat is wel logisch ja... maar heeft iemand een verklaring voor het beeldscherm bij de andere kandidaten? via dat beeldscherm volgden ze volgens mij ook het tekenen, maar waarom zouden ze er dan ook stijn nog eens mee volgen?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Lowprofile

  • Gast
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2003, 00:44:59 »
Stijn is geen mol voor mij.
Typische dromer vol idealen (lees zijn profiel maar na). Wel een slimme gast natuurlijk die een stevige IQ zal hebben, maar hier zoeken we een mol met een hoog EQ (emotioneel quotient)en dat wil ik nog bewezen zien bij Stijn.
Eerste proef: stijn in speedboot die niet gevonden wordt. Bewijst niets, want volgens mij hadden ze idd een opgelegde route (haas of hier bootbestuurder).
Tweede proef: De Mol vergist zich in hem: hij is er zeker van dat Stijn de opdracht zal winnen, dus geeft hij 2 punten. Als hij de mol zou zijn, zou die zich toch meer punten gunnen: 5 of 6 om dan te falen (of te slagen)
Overigens: ik kende het raadsel ook niet.
En waarom keken de anderen er naar via het beeldscherm ? Waarom niet ? Het spel is elkaar leren kennen en de mol vinden. Het zijn eigenlijk de kandi's die het spel spelen en niet wij, jammer genoeg.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Stijn is (niet) de Mol
« Reactie #18 Gepost op: 23-01-2003, 12:02:50 »
door onvoorziene omstandigheden is dit topic weggevallen;

We zijn druk doende om de backup terug te zetten, maar we zullen dan wel een aantal berichten kwijt zijn. Mijn excuses voor het ongemak.

Dit topic is dus bedoeld voor alle verdenkingen omtrent Stijn of juist voor zaken die Stijn vrij pleiten.








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline bas premium

  • Forumlid
  • * dierenarts Boere: kleine huisdierenpraktijk *
stijn is mol (niet)
« Reactie #19 Gepost op: 23-01-2003, 13:14:58 »
In het kader van onze actie "lanceer eens een theorie die nergens op slaat maar wel goed is voor drie dagen gelul" bieden wij u graag dit aan:









Wie draagt beter zorg voor de mol, dan een gediplomeerde dierenarts?