Auteur Topic: Molfandag  (gelezen 39624 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Molfandag
« Reactie #80 Gepost op: 25-03-2003, 19:45:55 »
Ze vond het autocrashen heel leuk, maar haar auto was heel snel kapot, dus zo spannend was t uiteindelijk toch niet..







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Molfandag
« Reactie #81 Gepost op: 25-03-2003, 20:38:19 »

Oja Knudde, auto-crashen leukste opdracht...? Sandra noemde toch ook het stuntvliegen en bungeejumpen tegen mij hoor...

Die uitspraak kwam eigenlijk van Inge. Dat Sandra er de spectaculairste uitkiest is niet verwonderlijk natuurlijk.
Inge vermeldde er wel bij dat Stijn een half uurtje na het stuntvliegen flink is beginnen kotsen!








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Molfandag
« Reactie #82 Gepost op: 25-03-2003, 21:52:08 »
O ja Vlaming, ik weet niet van wie die verjaardagskaart was, maar hij kwam in ieder geval niet van Marc!  ;) ;D

die wist nl. echt niet waar ik het over had...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag
« Reactie #83 Gepost op: 26-03-2003, 16:05:24 »
Die uitspraak kwam eigenlijk van Inge. Dat Sandra er de spectaculairste uitkiest is niet verwonderlijk natuurlijk.
Oja dat was ik nog vergeten te zeggen, de paintballopdracht met de helicopter vond Sandra de allerleukste opdracht.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Molfandag
« Reactie #84 Gepost op: 27-03-2003, 14:17:37 »
O ja Vlaming, ik weet niet van wie die verjaardagskaart was, maar hij kwam in ieder geval niet van Marc!  ;) ;D

die wist nl. echt niet waar ik het over had...

bedankt om er naar te vragen tweety ...tsja, die verjaardagskaart zal dan ook wel eeuwig mysterie blijven zeker ..... :-X of was shadia toch dé mol?   ;)

ciao
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Molfandag
« Reactie #85 Gepost op: 27-03-2003, 14:19:46 »
Mmmm, nu je 't zegt...
Waar was Vlaming die dag eigenlijk???  8)








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Lowprofile

  • Gast
Re:Molfandag
« Reactie #86 Gepost op: 27-03-2003, 14:44:59 »
Mmmm, nu je 't zegt...
Waar was Vlaming die dag eigenlijk???  8)
En dus ... waar was Shadia ?








Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Molfandag
« Reactie #87 Gepost op: 28-03-2003, 19:38:55 »
heyhey,

ik zag dat er weer een kwis is gehouden. Komen die vragen ook nog op internet te staan? Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk hoe ik het er zelf vanaf zou brengen namelijk.







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Molfandag
« Reactie #88 Gepost op: 28-03-2003, 23:22:03 »
heyhey,

ik zag dat er weer een kwis is gehouden. Komen die vragen ook nog op internet te staan? Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk hoe ik het er zelf vanaf zou brengen namelijk.

De molquiz is een werkstukje van Tante Nonneke.
Vragen en antwoorden zijn gratis en voor niks beschikbaar via een mailtje aan het huisadres van Tante Nonneke.
Ze zijn gemaakt in een Powerpoint presentatie, dus je hebt wel Powerpoint nodig om het te openen. Bij voorkeur Powerpoint voor XP, maar het gaat ook met Powerpoint 2000 of zelfs oudere versies van Powerpoint.
Alleen komen de dia's dan niet volledig goed uit en moet je ze een beetje herschikken.
Tante Nonneke kan desgewenst een beetje voor Helpdesk spelen.
Dus, als je de quiz hebben wil, gewoon een mailtje sturen naar tantenonnetje@hotmail.comen je krijgt ze per kerende post toegestuurd.







« Laatst bewerkt op: 28-03-2003, 23:26:06 door Tante Nonneke »
Fantasie opent de deuren die realisme sluit...