Auteur Topic: Uitslag: Marc is de Mol !!  (gelezen 15198 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Uitslag: Marc is de Mol !!
« Gepost op: 9-03-2003, 20:44:06 »
Marc = Mol
Stein = Winaar (1ste plaats)
1ste verliezer = Sandra (3de plaats)
2de Verliezer = Inge (2de plaats)







« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 20:47:29 door Pierce Brosnan »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2003, 20:58:01 »
Goed gedaan Marc! Ik had je niet door! 8)

(Grmbl >:( ;))








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #2 Gepost op: 9-03-2003, 21:00:26 »
COLLEGA'S MARCISTEN PROFICIAT!!!!

Wat wij altijd al wisten weet nu iedereen.Tis MARC  8)

  ;)

Zo laat nu de nederlandse mol maar beginnen! :D







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #3 Gepost op: 9-03-2003, 21:04:39 »
Bij deze proficiat voor alle forummers die goed zaten met Marc als mol, maar vooral aan Jayne: gefeliciteerd met 't winnen van de pool!  :)

I.p.v 13de bij de vorige Nederlandse reeks ben ik deze keer 140ste geworden bij de pool.  ::)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2003, 21:51:19 »
ik tweede  ;D (trots)
ook al sla ik mezelf nog steeds voor het hoofd dat ik gewisseld ben







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #5 Gepost op: 9-03-2003, 22:00:45 »
Echt jammer, dat Marc de mol was.... Bah  >:( Geen leuke mol dit jaar , jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Hopelijk is de nederlandse leuker!







Koekoek!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2003, 22:03:37 »
Echt jammer, dat Marc de mol was.... Bah  >:( Geen leuke mol dit jaar , jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Hopelijk is de nederlandse leuker!


Waarom geen leuke mol? Hij was juist hartstikke leuk!







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2003, 22:16:39 »
toink? die reactie snap ik ook niet goed vrees ik  :-\







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2003, 22:20:15 »
COLLEGA'S MARCISTEN PROFICIAT!!!!

En jij ook gefeliciteerd! ;)

Ik vond Marc ook een erge goede en leuke mol. Hij was bij vlagen erg grappig en belangrijker: hij heeft subtiel gemold! Bedankt Marc! :D








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #9 Gepost op: 9-03-2003, 22:23:21 »
Gefeliciteerd Jayne!!

Gefeliciteerd Stijn!!

Marc ook een beetje proficiat....



.....











A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #10 Gepost op: 9-03-2003, 22:43:23 »
 >:(  >:(  >:(

Ik ben er weer eens ingestonken. CALIMERO en consorten gefeliciteerd.

Maar ja? Marc een sterke Mol? Ik verwacht toch wel heel veel van volgende week, want ik heb hem nauwelijks zien mollen. Ik heb wel goed de hintjes van CALIMERO, wolfje en malle pietje in de gaten gehouden, maar altijd bij mijzelf gedacht, maar ja hij molt niet. Zeg me eens wat heeft ie de afgelopen 2 weken gedaan om geld uit de pot te houden?








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #11 Gepost op: 9-03-2003, 22:50:59 »
Hij raakte het meetlat kwijt en volgens mij zei hij ook heel zeker te weten wat het plaatsje was waar Nicole was afgevallen en dat bleek later verkeerd te zijn. Dat de opdracht van vandaag slaagde was zeker niet aan Marc te danken, maar eerder aan Sandra (en Stijn natuurlijk).








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #12 Gepost op: 9-03-2003, 22:58:14 »
He check out je onderschift, onder je naam  ;D

Maar ja, dan nog afgelopen 2 weken niks niet uit de pot gehouden he en zo kan ik nog wel meer opdrachten verzinnen, waarin ik echt niet weet hoe hij ze gemold zou kunnen hebben. StockCarRace, Venetië-opdracht, hangbrug-opdracht, wandelopdracht. Allemaal kan ik daar geen Molacties in terug vinden.

Molacties die ik wel kon vinden:











Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #13 Gepost op: 9-03-2003, 23:06:57 »
He check out je onderschift, onder je naam  ;D
LOL! :D Ik zie het nu ook!

BTW, de 'echte' molacties van Marc die ik heb kunnen ontdekken zijn:

Waarom is Marc de mol?
- Gaat schieten voordat Corry over de muur is en overtuigt Corry dat ze (nadat hij haar over de muur geholpen had) vooral alvast moet gaan schieten en niet moet wachten t.b.v. de slapers (zoals ze zelf voorstelde)
- Hij zaait verwarring over de leeftijd van Walter bij de bomopdracht
- Hij wordt afgeschoten tijdens de helikopteropdracht (en hij had nog wel het paintballgeweer) en kan op die manier meebeslissen over het afkopen van de vrijstelling, waar hij geen moment over twijfelt
- Hij heeft bij het proefklimmen enorme moeite op de paal te komen, terwijl de drie anderen er naderhand binnen een zucht op stonden
- Hij is de bestuurder van de aangereden auto en heeft zijn koker niet geopend zodat hij wederom kan beslissen over het afkopen, dit maal van de foute raadsels
- Zit achter de beslissing om de groep bij de raadseltocht in 2 groepen op te splitsen waardoor er sowieso al iemand bij de eerste vraag opgeofferd moest worden
- Kiest niet voor de dubbele vrijstelling
- Stuurt Walter weg, vlak voor de vraag over de postcodes
- Zijn horloge houdt er wonderlijk genoeg 5 minuten voor het verstrijken van de tijd bij het vuur verplaatsen mee op, zodat Sandra en hij denken dat ze op tijd zijn, maar achteraf toch te laat zijn
- Wint zijn duel van Shadia (echter, omdat ze er geen geld op gezet had gaat er geen geld verloren)
- Zwiept de bordjes van de stokjes en kan het 'magisch vierkant'-raadsel niet oplossen.
- Is 'heel zeker' van de plaats waar Nicole afviel, maar dat is fout
- Raakt meetlat kwijt

Ik heb dat duel met Shadia er maar bij gezet, al werd daar geen geld verloren door Marc's toedoen. Maar ik vroeg me nog wel wat af... Door deze opdracht (doordat Shadia geen geld zette op haar duel met Marc) dacht ik achteraf dat zij dacht dat Marc de Mol was. Wat denken jullie? Zou ze toch van mening veranderd zijn of zou ze gewoon niet genoeg geweten hebben?








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #14 Gepost op: 9-03-2003, 23:14:18 »
>:(  >:(  >:(

Ik ben er weer eens ingestonken. CALIMERO en consorten gefeliciteerd.

Maar ja? Marc een sterke Mol? Ik verwacht toch wel heel veel van volgende week, want ik heb hem nauwelijks zien mollen. Ik heb wel goed de hintjes van CALIMERO, wolfje en malle pietje in de gaten gehouden, maar altijd bij mijzelf gedacht, maar ja hij molt niet. Zeg me eens wat heeft ie de afgelopen 2 weken gedaan om geld uit de pot te houden?
Right!!! Ik zag hem ook niet echt mollen...Ik ga dus helemaal af als mollenvanger...Vorig jaar begon mijn "carierre" en had ik ook de winnaar als mol...Dit jaar dus weer.....Maar voor alle mollenvangers die Marc hadden als mol,hulde en chapeau..!!!!  :-*







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #15 Gepost op: 9-03-2003, 23:19:59 »
Nou, op het interview met Michiel, weergegeven op teletekst, vertelde hij dat Shadia inderdaad een tijd lang gedacht heeft dat Marc de Mol was. Alleen maakte zij een inschattingsfout, toen Stijn niet meelootte om daarmee als jager te worden aangewezen en daarmee kans te maken op de vrijstelling. Toen dacht zij dat Stijn de Mol was... En vlak daarna was de executie. En aangezien Inge en Stijn toen wel al Marc verdachten en Sandra vrijgesteld was, vloog zij er toen uit...







Thank U

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #16 Gepost op: 9-03-2003, 23:20:54 »
- Wint zijn duel van Shadia (echter, omdat ze er geen geld op gezet had gaat er geen geld verloren)

en hierdoor dacht ik dus dat shadia marc verdacht.....maar ze moet blijkbaar nog geswitcht zijn naar stijn - waarschijnlijk omdat die in het torenspel niet wou jagen???? stijn moet wél heel zeker geweest zijn van z'n stuk, waarschijnlijk heeft de denker/doener opdracht daar wel iets mee te maken







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2003, 23:23:41 »
Vorig jaar begon mijn "carierre" en had ik ook de winnaar als mol...Dit jaar dus weer.....
Troost je, er is hoop! Vorig jaar dacht ik ook tot op het laatst dat John de mol was.  :-X








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #18 Gepost op: 9-03-2003, 23:43:26 »
Troost je, er is hoop! Vorig jaar dacht ik ook tot op het laatst dat John de mol was.  :-X
Thx Jayne...*ik voel me zo'n slechte mollenvanger







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #19 Gepost op: 10-03-2003, 00:57:53 »

- Wint zijn duel van Shadia (echter, omdat ze er geen geld op gezet had gaat er geen geld verloren)
weten hebben?

Hij of Shadia konden 3 pasvragen verdienen,als hij zou winnen gaan ze verloren (dat wisten we toen nog niet)en dat is ook gelukt.
2de: Mark wist natuurlijk alle andwoorden al lijkt mij ..
Als Shadia wel geld ingezet had,had hij ook moeten winnen om er voor tezorgen dat die € 1000 niet in de Pot zou komen.
De pas vragen hadden dan niet door gegaan geloof ik.
Het was het een of het ander.







« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 01:08:33 door Pierce Brosnan »