Auteur Topic: Uitslag: Marc is de Mol !!  (gelezen 15179 keer)

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2003, 09:41:55 »
Mijn complimenten aan Marc, Ik vind dat hij het als mol heel goed heeft gedaan. De details zien we natuurlijk pas volgende week. Hoewel ik Marc tot aflevering vijf als nummer 1 mol had, ben ik toen overgestapt op Sandra. Tot het moment dat Marc door die deur kwam gisteravond, wist ik zeker dat ik gelijk had, maar ja! Iedereen die Marc op het spoor was: gefeliciteerd! Voor iedereen die er naast zat: nieuwe ronde, nieuwe kansen vanaf deze week in de Nederlandse serie! :D







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2003, 11:59:06 »
Marc is de hele serie mijn reservemol geweest, maar ik heb niet 1 keer op hem gestemd. Dom hè :-\
Maar verbaasd ben ik dus niet dat hij het bleek te zijn. Toen hij gisteren de meetlat kwijt was en er ook nog aanplakbiljetten met 'Simonetti' in beeld kwamen dacht ik al...









Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2003, 16:37:07 »
Kon al niet kiezen tussen Stijn/Marc, maar midden in de afl. was k definitief geswitcht naar Marc toen Stijn het bedrag van de andere ver3dubbelde.. Niet zown hele grote verassing dus, jammer!!








malle pietje

  • Gast
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2003, 17:01:27 »
Kon al niet kiezen tussen Stijn/Marc, maar midden in de afl. was k definitief geswitcht naar Marc toen Stijn het bedrag van de andere ver3dubbelde.. Niet zown hele grote verassing dus, jammer!!

Beter laat dan nooit... een warm welkom bij de marcsisten!

Ps. ik neem aan dat uw onderschrift slaat op de overwinning van Stijn?  ;D








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2003, 17:15:40 »
Beter laat dan nooit... een warm welkom bij de marcsisten!
Dank u zeer..
Ps. ik neem aan dat uw onderschrift slaat op de overwinning van Stijn?  ;D

Nope.. die staat er al vanaf afl. 1, omdat k Stijn helemaal geweldig vond met zn bos krullen en brilletje.. (stijn heb tog n bril? of zie k nu spoken :|)








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Uitslag: Marc is de Mol !!
« Reactie #25 Gepost op: 15-03-2003, 09:29:17 »
Nope.. die staat er al vanaf afl. 1, omdat k Stijn helemaal geweldig vond met zn bos krullen en brilletje.. (stijn heb tog n bril? of zie k nu spoken :|)
jaja, én een sikje...







Take a glorious bite out of the whole world