Auteur Topic: DE hint...  (gelezen 6225 keer)

Offline basw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
DE hint...
« Gepost op: 9-03-2003, 20:54:19 »
heb ik gewoon gemist!!!!  :'(

hij was toch de SUPERkandidaat. Dat ging dus helemaal niet om IQ/EQ etc, maar gewoon een synoniem voor 'de mol'!!!!!  :o
En dat mis ik gewoon!








Offline ThE_FoRcE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • May ThE_FoRcE be with you !
Re:DE hint...
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2003, 21:24:16 »
?







Het leven is een seksueel overdraagbare ziekte.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:DE hint...
« Reactie #2 Gepost op: 9-03-2003, 21:37:57 »
Tuurlijk, dat we daar niet aan gedacht hadden. ;)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:DE hint...
« Reactie #3 Gepost op: 9-03-2003, 21:53:18 »
Ben heel erg benieuwd naar de uitzending van volgende week. Dan worden alle hints bekend gemaakt. Het is natuurlijk niet zo dat alle hints die hier op forum werden genoemd en die naar Marc wezen ook juist waren.
Superkandidaat lijkt me wel juist. En de superkandidaattheorie ook. Dan het woord mol dat gelijktijdig en met gelijke snelheid met marc door het beeld schoof.

Maar wat betekenden de lettertjes en cijfertjes die langer in beeld bleven? Was de Romeinse theorie van malle pietje juist,het anagram , de valkuil,etc , etc.  







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:DE hint...
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2003, 22:16:14 »
Ik vraag me af of ze ook nog uit de doeken gaan doen waarom er 2 bijna gelijke postcodevragen waren en waarom ze 2x het 'magisch vierkant' raadsel aan de kandidaten voorschotelden. Zou daar een hint richting Marc ingezeten hebben of zo? Kan me bijna niet voorstellen, al heeft hij er wel mee kunnen mollen natuurlijk.

Ik moet trouwens zeggen dat, alhoewel ik dacht dat Marc de mol was, ik nooit echt veel gezien heb in die lettertjes-theorie. Of nooit helemaal gesnapt heb, natuurlijk. ;)







« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 22:17:44 door Jayne »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:DE hint...
« Reactie #5 Gepost op: 9-03-2003, 22:31:11 »
ja, alles zat dus echt wel verstopt in die superkandidaat-theorie.....d'er waren natuurlijk wel verschillende interpretaties mogelijk ....maar aangezien de tip verstopt zat in de superkandidaattheorie is het ergens wel logisch dat de superkandidaat niet afvalt

je kon dus ook weten dat stijn zou winnen









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Lowprofile

  • Gast
Re:DE hint...
« Reactie #6 Gepost op: 10-03-2003, 09:56:53 »
Ja de meest onwaarschijnlijke uitleg van de SK-theorie (zie bovenstaand schema van Vlaming) bleek de juiste.

Ik begin nu te vermoeden dat er in de spelen met een reeks vragen telkens hints naar een andere deelnemer zat verscholen.
Zo in het splitsingenspel naar Stijn
Maar bijvoorbeeld in de plofkofferproef met de postcodevragen naar Walter.
De duelvragen zouden naar Corry kunnen wijzen (5 Belgische plaatsen met een K
Enz. enz.
Aangezien Walter en Corry geen serieuse molkandidaten waren zijn we hun profielen niet gaan uitpluizen zoals we dat met Marc en Stijn deden.









Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:DE hint...
« Reactie #7 Gepost op: 10-03-2003, 13:28:00 »
Nou ja, je kunt ook zeggen dat de SK-theorie gewoon precies de volgorde van 'afvallen' heeft voorspeld, met uitzondering van de superkandidaat zelf, want die werd overgeslagen. Zo heb ik ook geredeneerd toen ik de pool moest invullen de week dat Marc op de nominatie stond te verdwijnen, en ik vind dat niet zo'n onwaarschijnlijke uitleg. Maar ja, Marc was ook mijn mol natuurlijk. ;)