Auteur Topic: [KANDIDAAT] Stijn  (gelezen 73235 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #20 Gepost op: 8-02-2016, 23:26:47 »
Zullen we hem maar afstrepen ?
€6000,-  is wel een beetje heel veel.

 ::jaja::

En hij schrok er zelf ook van. Al zou dat dan wel weer heel grappig (want heel onwaarschijnlijk) zijn: de Mol die een afspraak maakt dat ie verdacht wordt neergezet door zijn medekandidaten.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #21 Gepost op: 8-02-2016, 23:42:55 »
::jaja::

En hij schrok er zelf ook van. Al zou dat dan wel weer heel grappig (want heel onwaarschijnlijk) zijn: de Mol die een afspraak maakt dat ie verdacht wordt neergezet door zijn medekandidaten.

juist daarom verdenk ik eerder de medekandidaten Issabel en Hanne. Wel handig voor de mol zelf.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2016, 01:08:01 »
Wat als de mol weet dat er nog veiling/jokerwinkel komt. Dan mag er tot dan money in THE bank hebben we geleerd ::ohno::

Offline Navadni

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #23 Gepost op: 9-02-2016, 02:58:05 »
Dat hele argument dat er nog geld uit de pot kan, vind ik altijd wat zwak. Dat je het als Mol doet om vertrouwen te winnen, ook daar kan ik nog bij komen, maar niet als je er eigenhandig voor kan zorgen dat de pot vrijwel verdubbelt.
Bovendien gebruikt Stijn het inderdaad niet om onverdacht te worden bij de groep: als kandidaat weet hij duidelijk dat je verdacht moet blijven opdat de anderen je niet 100% kunnen uitsluiten, en daarom wil hij Issa en Hanne (de twee meest "eerlijke" personen in de groep) gebruiken om zichzelf weer verdacht te maken. Als Mol zou het wel een heel vergezochte bizarre tactiek zijn - hij maakt er enkel Issa en Hanne iets mee wijs. Lijkt me dus inderdaad vrijwel zeker een kandidaat die gewoon niet ontmaskerd wil worden als kandidaat.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #24 Gepost op: 9-02-2016, 08:02:00 »
Anderlecht zou Stijn moeten aankopen. Dan hebben ze iemand die de penalty's kan binnentrappen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #25 Gepost op: 9-02-2016, 15:18:43 »
Wat als de mol weet dat er nog veiling/jokerwinkel komt. Dan mag er tot dan money in THE bank hebben we geleerd ::ohno::

Dat lijkt me zuiver een van de gedrochten van WIDM - zie De Mol er niet voor aan om een dergelijk spel te doen.
Hoogstens wanneer een meerderheid voor iets zou zijn, niet dat een enkele mol de pot leeg kan trekken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #26 Gepost op: 9-02-2016, 15:51:53 »
En dan nog, zelfs al komt er zo'n opdracht, een Mol zou nooit anderen vragen hem verdacht te maken, toch?
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Moliarty

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #27 Gepost op: 9-02-2016, 16:14:30 »
En dan nog, zelfs al komt er zo'n opdracht, een Mol zou nooit anderen vragen hem verdacht te maken, toch?
Hij maakt er natuurlijk zichzelf erg ONverdacht door bij Hanne en Issabel, en misschien komt de waarheid toch nog aan het licht, waarna niemand hem meer zou verdenken.
Al bij al zou het wel een erg vergezochte tactiek zijn.

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #28 Gepost op: 9-02-2016, 17:16:57 »
En dan nog, zelfs al komt er zo'n opdracht, een Mol zou nooit anderen vragen hem verdacht te maken, toch?

Exactly. Een mol wil de verdenking op zichzelf niet groter maken, maar of legt de verdachtmaking op anderen of laat anderen zich verdacht maken. Alleen een kandidaat heeft er baat bij dat mensen op hem of haar gokken als de mol zodat ze fouten maken en afvallen.

Issa begint nog te zeggen - als jij de mol ben he, maat... En Hanne gaat daar volledig op in, hoe smerig dat zou zijn, etc, en je ziet Stijn en Lissa elkaar een veelzeggende blik geven: of ze denken ze snapt er niks van, of ze verdenken haar.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #29 Gepost op: 10-02-2016, 22:26:44 »
Stijn mol af. Sommige dingen zijn gewoon wat het lijkt, hoor. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #30 Gepost op: 10-02-2016, 23:20:12 »
Toen hij nee stemde, had ik hem nog in de smiezen.

Maar zoveel raadsels goed, en dan zelf alles scoren. Geen mol.
klaar voor de strijd

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #31 Gepost op: 15-02-2016, 22:00:28 »
Enige die ik weg streep als Mol. Al had hij in opdracht 1 op het einde wel gewoon mogen lopen voor zijn leven. Het was toch alles of niets.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #32 Gepost op: 15-02-2016, 23:16:14 »
Zou Stijn expres zo getreuzeld hebben met het vinden van de laatste schakelaar omdat hij zich anders écht totaal onverdacht had gemaakt voor zijn medekandidaten?

Ik denk eigenlijk van niet. Want als het Stijn er om gegaan was om meer verdacht te worden dan had hij de vrijstelling wel gepakt in het slachthuis.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #33 Gepost op: 15-02-2016, 23:19:52 »
Zou Stijn expres zo getreuzeld hebben met het vinden van de laatste schakelaar omdat hij zich anders écht totaal onverdacht had gemaakt voor zijn medekandidaten?

Ik denk eigenlijk van niet. Want als het Stijn er om gegaan was om meer verdacht te worden dan had hij de vrijstelling wel gepakt in het slachthuis.

Eerlijk gezegd had ik dit van Stijn wel verwacht. Het was een goede manier geweest om zichzelf terug in het spel te plaatsen als mogelijk verdachte. Helaas liet hij de kans liggen. Gezien hoe Hanne de boel al wat huiselijker maakte, vrolijk ging koken.... kwam op mij over dat ze niet echt een probleem zou hebben om te moeten overnachten. Dus Stijn, gemiste kans.


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #34 Gepost op: 15-02-2016, 23:28:20 »
Zou Stijn expres zo getreuzeld hebben met het vinden van de laatste schakelaar omdat hij zich anders écht totaal onverdacht had gemaakt voor zijn medekandidaten?

Ik denk eigenlijk van niet. Want als het Stijn er om gegaan was om meer verdacht te worden dan had hij de vrijstelling wel gepakt in het slachthuis.

Tja, maar waarom stond hij daar dan maar wat te niksen? Hij wist dat hij nog maar een minuut had. Ik zat echt te denken komop komop rennen!

Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #35 Gepost op: 15-02-2016, 23:30:27 »
Tja, maar waarom stond hij daar dan maar wat te niksen? Hij wist dat hij nog maar een minuut had. Ik zat echt te denken komop komop rennen!
Kan ook zo gemonteerd zijn, was beetje onduidelijk toch. Ook een vraag die ik me stel: wist hij dat er nog maar 10 seconden waren?

Ik vond het ook vreemd hoor, absoluut. Maar ik weiger er conclusies aan vast te knopen  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #36 Gepost op: 15-02-2016, 23:32:37 »
Eerlijk gezegd had ik dit van Stijn wel verwacht. Het was een goede manier geweest om zichzelf terug in het spel te plaatsen als mogelijk verdachte. Helaas liet hij de kans liggen. Gezien hoe Hanne de boel al wat huiselijker maakte, vrolijk ging koken.... kwam op mij over dat ze niet echt een probleem zou hebben om te moeten overnachten. Dus Stijn, gemiste kans.

Als ik kandidaat was en in zijn positie had ik Hanne ook niet alleen achtergelaten. Zou de vrijstelling pakken betekend hebben dat ik daar ook achter moest blijven dan weer wel. Zou vast beire gezellig zijn geworden. ;)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #37 Gepost op: 16-02-2016, 00:10:04 »
Hanne gelooft in de onschuld van Stijn na de voetbal proef, zeker na het toneel stukje erna. Hanne geeft in woord en gebaar aan t niet erg te vinden om in het slachthuis te moeten slapen.

Waarom helpt Stijn zichzelf niet naar ronde 4 en maakt zich tegelijkertijd stukje verdachter?
Rare move.

Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #38 Gepost op: 16-02-2016, 00:23:13 »
Hanne gelooft in de onschuld van Stijn na de voetbal proef, zeker na het toneel stukje erna. Hanne geeft in woord en gebaar aan t niet erg te vinden om in het slachthuis te moeten slapen.

Waarom helpt Stijn zichzelf niet naar ronde 4 en maakt zich tegelijkertijd stukje verdachter?
Rare move.
Groepsdruk. Het oprecht erg vinden dat Hanne alleen achterblijft de hele nacht.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #39 Gepost op: 16-02-2016, 00:27:39 »
Als ik kandidaat was en in zijn positie had ik Hanne ook niet alleen achtergelaten. Zou de vrijstelling pakken betekend hebben dat ik daar ook achter moest blijven dan weer wel. Zou vast beire gezellig zijn geworden. ;)

Watjes, (sommige) mannen... En Stijn zeker.
En wellicht de rest vd Vlaamse mannen in het spel ook wel. Vertederend, maar "een beetje dom". Die dames zijn zelfredzaam genoeg.