Auteur Topic: [KANDIDAAT] Stijn  (gelezen 73356 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #80 Gepost op: 14-03-2016, 22:10:36 »
De liefste en aardigste kandidaat ooit in de mol ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #81 Gepost op: 14-03-2016, 22:12:33 »
De liefste en aardigste kandidaat ooit in de mol ?

Sowieso mijn favoriet van de 20 kandidaten uit 2016. Vergelijken met eerdere jaren wordt moeilijker zo kort na een uitzending.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #82 Gepost op: 14-03-2016, 22:17:53 »
Ik had hem zo de overwinning gegund.
klaar voor de strijd

Offline Star

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #83 Gepost op: 14-03-2016, 22:19:10 »
Ik had hem zo de overwinning gegund.

+1

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #84 Gepost op: 14-03-2016, 23:01:47 »
Ik had hem zo de overwinning gegund.
Inderdaad. ::hug::

Hanne gunde het hem ook. Ze zag het aankomen en kon er niks aan doen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #85 Gepost op: 14-03-2016, 23:03:56 »
Ah die arme Stijn.. wat een lieve fanatieke jongen, het is jammer dat hij zo vlak voor de finale afvalt! Maar misschien was hij iets te goed van vertrouwen wat betreft Hanne? ::regenboog::
Tell me what your telescope says

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #86 Gepost op: 14-03-2016, 23:06:04 »
Ah die arme Stijn.. wat een lieve fanatieke jongen, het is jammer dat hij zo vlak voor de finale afvalt! Maar misschien was hij iets te goed van vertrouwen wat betreft Hanne? ::regenboog::
Ik vrees dat Stijn z'n schoen moet opeten, ja. ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #87 Gepost op: 14-03-2016, 23:11:15 »
Zo jammer! Vond hem inderdaad ook een hele lieve en leuke kandidaat. Eentje die je bij blijft

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #88 Gepost op: 14-03-2016, 23:17:46 »
Extra beelden van Stijn in de taxi:



Leuke kandidaat! ::zwaai::

Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #89 Gepost op: 14-03-2016, 23:24:01 »
Hanne en Stijn waren zo leuk samen   ::zwaaisip::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #90 Gepost op: 14-03-2016, 23:28:35 »
Een heel sympathieke en slimme kerel! Hij is de gedroomde kandidaat voor De Mol, iemand die iedere keer gedreven probeerde de proeven te doen slagen.

Ik had hem de overwinning zeker ook gegund. ::ok::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #91 Gepost op: 14-03-2016, 23:30:20 »
iemand die iedere keer gedreven probeerde de proeven te doen slagen.

Nou, die pizzaproef vorige week niet hoor.
Daar ging hij m.i. bewust mee met Gilles' verkeerde suggestie. Waarschijnlijk om hem uit te testen. En misschien heeft dat hem ook wel de das omgedaan.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #92 Gepost op: 14-03-2016, 23:39:24 »
Hele leuke jongen, vond hem als kandidaat wel veruit de saaiste van het overgebleven stel en als enige ook universeel onverdacht hier. Dus wat dat betreft blij dat hij het was, maar wel zielig ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loopje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #93 Gepost op: 15-03-2016, 09:35:34 »
Op wie zat Stijn volgens jullie?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #94 Gepost op: 15-03-2016, 10:04:34 »
Het was duidelijk dat Stijn eerst op Gilles en Cathy stemde. Gisteren heeft hij op 1 van de 2 gegokt, maar ik vind het heel moeilijk te beoordelen wie dat moet zijn geweest. Bij het "spreken met de mol" probeert hij wel heel erg een reactie bij Cathy uit te lokken en hij is waarschijnlijk ook wel afgestapt van Gilles in de eend opdracht dus mijn idee is Cathy

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #95 Gepost op: 15-03-2016, 14:27:43 »
Hanne en Stijn waren zo leuk samen   ::zwaaisip::

Jaaaa dat.

Denk dat de huidige finale de spannendste is, dus speltechnisch vind ik het prima, en vooral omdat de andere kandidaten gewoon ook echt heel tof zijn.. maar wat waren Stijn en Hanne een dottig duo ::love:: ::love:: ::love::

Op wie zat Stijn volgens jullie?

Moeilijk, omdat er aannames moeten worden gedaan die beïnvloed worden door het perspectief van de aannemer ;)

Zag zo-net dat er meerderen zijn die Cathy vermoeden - maar leek me deels door Gillesverdenkers.
Ik, als Cathy-verdenker, ging tijdens de uitzending er eigenlijk van uit dat hij op Gilles zat. Want Hanne en hij zaten anders; en ik zou verwachten dat Hanne op Cathy zit na gevolg van Cathy's reactie bij de spreek-de-mol opdracht.

Dus denk dat we dat pas in de ontknopingsaflevering gaan leren ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #96 Gepost op: 15-03-2016, 19:49:30 »
Jammer dat Stijn er uit is. Mijn favoriete kandidaat samen met Hanne. Het leek wel een verliefd stelletje  ::bravo:: zo met dat handje vast houden bij de test.

Zou hij op het laatst toch geswitched zijn naar een andere mol?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #97 Gepost op: 15-03-2016, 20:06:02 »
Na het penalty schieten was voor mij Stijn bevestigd als kandidaat. Hij en Hanne waren idd een dottig duo, ik denk dan ook dat Hanne alvast zij hand vastpakte toen ze door kreeg dat Gilles een groen scherm kreeg. Zeker gezien ze door had dat hij op een andere mol heeft gestemd dan zij. Toch jammer hoe de rasechte kandidaten als Thibaud, Bruno en Stijn achter elkaar afvallen. Speltechnisch is het wel de spannendste finale, want mocht Stijn de finale gehaald hebben was hij hoe dan ook de kandidaat bij uitstek voor het winnaarschap. Verwacht nu dat zijn partner in crime: Hanne met de pot gaat zeulen  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #98 Gepost op: 15-03-2016, 22:24:43 »
Stijn, mijn allereerste verdachte. ::trots:: Ik vond het verdacht dat hij twee lama's in één keer ving ;D ... ook nog een bruine én witte! Stijn bleek simpelweg een natuurtalent, sjiek gedaan achteraf gezien en hij bleef ook nog eens het langst hangen aan de brug. De Mol gaat als laatste leek wel het perfecte motto voor aflevering 1 ... en toen het welbekende verhaal van de penalty's.

Spijtig dat hij de finale niet heeft gehaald. Van het begin tot het einde hoorde hij bij mijn favoriete kandidaten. Helaas niet het grootste eergevoel voor Stijn door die Mol te ontmaskeren, hij heeft toch op de verkeerde gegokt. Had hem de pot wel gegund. De uiteindelijke winnaar mag hem dankbaar zijn.

Was ook een goeie mol geweest vermoed ik. Hij wou het althans zeer graag, nog steeds zo blijkt uit zijn interviews. Denk dat zijn rustige aard net een goeie kwaliteit was geweest voor een Mol. Een perfecte dekmantel, hij hoefde er niks voor te doen want het ligt in zijn karakter. Vond hem allesbehalve saai, in een groep van tien heb je ook rustige mensen nodig voor de groepsdynamiek. Je kan niet vertrekken met tien Hanne-types. Als je het zo zou bekijken zou je nu kunnen zeggen dat ze hebben gekozen voor een Mol die het tegenovergestelde is van Stijn. Maar daar kom je niet ver mee want de drie finalisten zijn alledrie wel wat heviger dan Stijn in zowat alles.

Denk wel dat hij in Hanne een vriendin voor het leven heeft gevonden. Echte maatjes. ::hug:: Grappig wel, want het zijn twee uitersten, zelfs geografisch gezien. Opposites attract ... Ergens zou het plaatje compleet zijn als Hanne nu de pot wint.
Mooi ook hoe hij het in zijn afscheid heeft over negen vrienden die hij erbij heeft. Zo ging hij geloof ik ook het spel in, om nieuwe vrienden te maken. Het blijft ook iets dat je enkel met die negen andere personen kan delen. Dat de reacties wat gelatener zijn bij Cathy en Gilles is denk ik omdat hij de laatste afvaller is. Als hij vroeger was afgevallen, dan zat waarschijnlijk iedereen te wenen. :P Leek het maar zo of baalde presentator Gilles ook megahard dat Stijn moest vertrekken?

Gewoon een goeie gast, die Stijn. We moeten hem niet lang missen want straks is hij er alweer terug. Hij is wel de enige van de afgevallen kandidaten die zo goed als weet wie de Mol is. Tenzij het Hanne is natuurlijk. Dan zou ik zijn gezicht wel eens willen zien! En dat van de rest. Collectieve verbazing als dat gebeurt. Die zouden allemaal uit de lucht vallen. Was net zo geweest als het Stijn was geweest. Maar hij kan écht wel goed penalty's trappen. Was gelukkig geen matchfixing mee gemoeid. ;)

Durf het nu al zeggen, van alle vier jaargangen was hij echt wel één van de topkandidaten! Als er nog seizoenen volgen wordt het moeilijk om een nog betere Limburgse vertegenwoordiger te vinden. Of er moet zich nog een Limburgse Hanne aandienen. En dan de Mol zijn.

Stekke ge hebt da goed gedaan! Het Limburggevoel krijgt ge toch nooit kapot hè. Eén voor allen, allen voor één. ::trots::

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #99 Gepost op: 19-03-2016, 20:30:50 »
Stijn, mijn favoriete kandidaat, ik gunde hem de pot: hij heeft ook een heleboel bijeengezameld voor de pot, hé! Moldedju, ik dacht ook écht dat hij ging winnen, hij was hélémaal niet saai, hij was buitengewoon mysterieus, knap én grappig. Oh, moest ik meedoen met de mol en een traan moeten laten voor 1500 euro, denk ik even aan de eliminatie waarbij Stijn eruit ging. Tranen zullen wel vloeien tot voorbij mijn neus.
Oh, Stijn, wat was je fantastisch. Maar het heeft niet mogen zijn... Still love you, my baby ::love::
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!