Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 8  (gelezen 67750 keer)

Offline MarieS

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 22-03-2016, 08:36:57 »
Tsja, nou ja.. Wat in het NL niet klopt klopt wel vaker in het Vlaams wel of andersom. Al heb ik het nu niet over lidwoorden.

Beetje genant, maar duidelijk voorbeeld: poepen in NL is niet hetzelfde als poepen in het Vlaams  ::rofl:: ;)
;D

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #81 Gepost op: 22-03-2016, 09:55:06 »
Geweldige aflevering met een geweldige Mol ;D.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #82 Gepost op: 22-03-2016, 12:32:02 »
Cathy heeft op tijd gewonnen ::oink::
http://newsmonkey.be/article/64927

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #83 Gepost op: 22-03-2016, 12:46:48 »
Geweldige finale van een geweldig seizoen met een geweldige mol ::bravo:: ::bravo:: (die ik eindelijk weer eens vanaf aflevering 2 goed had ::ok::).

En ook een verdiende winnaar, hoewel ik het Hanne absoluut ook wel had gegund.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #84 Gepost op: 22-03-2016, 13:22:07 »
Wat een fantastische finale; echt een kroon op dit geweldige seizoen! Ik heb er echt super van genoten: van de mooie beelden, de saamhorigheid van de kandidaten (Cathy en Gilles gunden Hanne echt die paraglidevlucht) en de epische ontknoping met Gilles in de mist. Zo hoort een goede finale te zijn!

Ik ben ongelofelijk benieuwd naar de mollenstreken van Gilles. Al vrij vroeg zat ik op Gilles als hoofdverdachte; erg leuk om het een keertje goed te hebben (zonder hints, maar puur op gevoel).

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #85 Gepost op: 22-03-2016, 15:19:24 »
Ik moet zeggen dat ik meer heb met een anticlimaxuitzending :-[

Nu is het bekend, en moeten we een week wachten op de molacties... Het geeft mij een beetje een onaf gevoel. Na de bekendmaking van Klaas had ik echt een euforisch gevoel bijvoorbeeld, omdat er nog zoveel leuke verassingen kwamen. Nu heb ik wel een 'yes!'-momentje gehad, maar daarna was de uitzending ook gelijk afgelopen...

Misschien is het beste systeem nog wel zoals ze in Frankrijk hebben gedaan: De finale-uitzending met ontknoping direct gevolgd door een uitzending waar alle Molacties worden worden behandeld. ('Je suis la Taupe')
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #86 Gepost op: 22-03-2016, 15:23:53 »
Ik vind het juist heerlijk dat we nog een week kunnen uitkijken naar een aflevering bomvol met molacties, weetjes en grappige momenten. Het zijn altijd topafleveringen geweest bij de Vlaamse Mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #87 Gepost op: 22-03-2016, 15:28:35 »
Ik vind het juist heerlijk dat we nog een week kunnen uitkijken naar een aflevering bomvol met molacties, weetjes en grappige momenten. Het zijn altijd topafleveringen geweest bij de Vlaamse Mol.
Och, als ik het zo inschat kan ik er prima naar uitkijken als ik de Mol nog niet ken. Maar ik ben dan ook opgegroeid met de zin 'dat ziet u volgende week'...
...óf niet!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #88 Gepost op: 22-03-2016, 21:18:18 »
Wat was het geweldig!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #89 Gepost op: 22-03-2016, 22:19:01 »
Ik moet zeggen dat ik meer heb met een anticlimaxuitzending :-[

Nu is het bekend, en moeten we een week wachten op de molacties... Het geeft mij een beetje een onaf gevoel. Na de bekendmaking van Klaas had ik echt een euforisch gevoel bijvoorbeeld, omdat er nog zoveel leuke verassingen kwamen. Nu heb ik wel een 'yes!'-momentje gehad, maar daarna was de uitzending ook gelijk afgelopen...

Misschien is het beste systeem nog wel zoals ze in Frankrijk hebben gedaan: De finale-uitzending met ontknoping direct gevolgd door een uitzending waar alle Molacties worden worden behandeld. ('Je suis la Taupe')

Ik heb precies het omgekeerde. In Nederland moeten we het al tien jaar doen met zo'n quasidramatische zwenking van de camera en een presentator (of welke Kuifje daar ook voor moet doorgaan) die tenenkrommend slecht geacteerd zegt: '...en dat hoort u volgende week'.
Vervolgens krijgen we dan een halve aflevering hysterisch geginnegap en inside jokes waar we als kijker niets aan hebben, gevolgd door een handvol molacties waarna we de rest op internet kunnen bekijken. Sinds ze iemand het onzalige idee heeft gekregen om de finale live uit te zenden is het zo mogelijk nog rommeliger geworden.

Nu weten we gewoon wie de Mol is, na een volle aflevering met nog twee aardige opdrachten en een dito opgebouwde ontknoping, zodat volgende week alle molacties uitgebreid aan de orde kunnen komen. En stel je voor: een finale met zowaar meer mollenstreken dan hints!

Woosie down?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #90 Gepost op: 22-03-2016, 22:42:01 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Nog weer een mooie aflevering! Ik zat ernaast, al ben ik ook niet helemaal verrast dat Gilles de mol is... Maar ik zou bij geen van de kandidaten verrast zijn geweest. Kort om ik had geen flauw benul. Een seizoen lang heerlijk kunnen twijfelen. Een heel seizoen kunnen genieten van prachtige gelaagde opdrachten, een leuke kandidatengroep en mooie afwisseling tussen keihard strategisch spel, humor en relaxte intermezzo's.

Op naar seizoen 5!

anoniem 17618

  • Gast
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #91 Gepost op: 23-03-2016, 11:30:50 »
::bravo:: Chapeau aan de makers ::bravo::

::bravo:: Chapeau aan de Mol ::bravo::

::bravo:: Chapeau aan de verliezend finalist(e) ::bravo::

Wat een fantastisch seizoen van De Mol!  ::ok::


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #92 Gepost op: 23-03-2016, 11:33:55 »
Gisteravond de aflevering gezien. De Virtual Reality achtige opdracht was echt leuk. Maar nog leuker, en ik persoonlijk vind het een van de vele hoogtepuntjes in de serie is het Quien es el topo liedje. Hoe de kandidaten daarvan genoten, maar uberhaupt gewoon dat liedje :)  ::ok::

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #93 Gepost op: 23-03-2016, 12:50:10 »
::bravo:: Chapeau aan de makers ::bravo::

::bravo:: Chapeau aan de Mol ::bravo::

::bravo:: Chapeau aan de verliezend finalist(e) ::bravo::

Wat een fantastisch seizoen van De Mol!  ::ok::
Geen proficiat aan onze winnares?
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #94 Gepost op: 23-03-2016, 13:26:57 »
Maar nog leuker, en ik persoonlijk vind het een van de vele hoogtepuntjes in de serie is het Quien es el topo liedje. Hoe de kandidaten daarvan genoten, maar uberhaupt gewoon dat liedje :)  ::ok::
Ja kan iemand dat op één of andere manier rippen van de opname? Anders neem ik het gewoon op met mijn telefoon. Zo leuk!
Tell me what your telescope says

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #95 Gepost op: 23-03-2016, 15:50:54 »
Ja kan iemand dat op één of andere manier rippen van de opname? Anders neem ik het gewoon op met mijn telefoon. Zo leuk!
Tadaaa!
Hier is 'ie te downloaden ::feest::
« Laatst bewerkt op: 23-03-2016, 17:03:01 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #96 Gepost op: 23-03-2016, 17:04:30 »
Tadaaa!
Hier is 'ie te downloaden ::feest::

Bedankt. Het zat al in mijn hoofd en nu zal ik het nog wel een paar weken in mijn hoofd houden. ;)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #97 Gepost op: 23-03-2016, 17:49:15 »
Tadaaa!
Hier is 'ie te downloaden ::feest::
Yeah! Dank je wel Pac! ::zingen::
« Laatst bewerkt op: 23-03-2016, 17:52:14 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #98 Gepost op: 23-03-2016, 20:03:25 »
Hier word je gewoon iedere keer vrolijk van, als je het hoort.

anoniem 17618

  • Gast
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #99 Gepost op: 24-03-2016, 14:41:31 »
Geen proficiat aan onze winnares?

 :-[ OEPS  :-[

En uiteraard...

::vergroot:: Wat is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
een geweldige winnares  ::vergroot::

Wat een geweldig seizoen was dit om te kijken. En ik kijk nog steeds uit naar volgende week.