Auteur Topic: Alle eliminatietesten  (gelezen 5762 keer)

Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Alle eliminatietesten
« Gepost op: 1-05-2002, 16:39:13 »
Allereerst iedereen die deze site tot een veel betere heeft gemaakt dan widm.nl ontzettend bedankt.

Wellicht heb ik het topic gemist, maar ik vroeg mij af of de antwoorden door de kandidaten gegeven bij alle eliminatietesten nog beschikbaar komen of zijn. Op de widm.nl kun je daar uiteraard niets over vinden. Ik ben natuurlijk vooral geinteresseerd in wie uiteindelijk wie verdacht heeft. Als deze gegevens niet vrijkomen is dat op zich ook weer verdacht.... stuurt de organisatie aan op eliminatie van bepaalde personen omdat zij niet televisiegeniek genoeg zijn?
Of omdat ze in de eerste afleveringen al gevaarlijk dicht bij de mol zaten of hebben valsgespeeld?

Ik zou het in ieder geval zeer interessant vinden om alle gestelde vragen en antwoorden na te kunnen lezen. Achteraf weet je dan ook of John bijvoorbeeld alle rondes fluitend is doorgekomen of dat zijn winst aan een zijden draadje heeft gehangen.

Overigens is de 'opvolger' op nedrland 1, missie antartica, ook een geinig spel. Al kan het natuurlijk niet tippen aan widm.

Dennis

PS in het forum wordt regelmatig de afkorting imho gebruikt. Ik hoor al ruim niet meer tot de sms-jeugd, dus het ligt aan mij, maar wat betekent deze afk.








Offline JOX

  • Forumlid
  • whatever
Re:Alle eliminatietesten
« Reactie #1 Gepost op: 1-05-2002, 17:14:54 »
hi,
ik kan alleen maar op je laatste vraag antwoord geven helaas: imho = in my humble opinion

ciao








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Alle eliminatietesten
« Reactie #2 Gepost op: 2-05-2002, 12:45:08 »

Wellicht heb ik het topic gemist, maar ik vroeg mij af of de antwoorden door de kandidaten gegeven bij alle eliminatietesten nog beschikbaar komen of zijn.


Ik denk niet dat die vrijkomen. Hebben ze tenminste tot nu toe nog nooit gedaan.

Citaat

Als deze gegevens niet vrijkomen is dat op zich ook weer verdacht.... stuurt de organisatie aan op eliminatie van bepaalde personen omdat zij niet televisiegeniek genoeg zijn?
Of omdat ze in de eerste afleveringen al gevaarlijk dicht bij de mol zaten of hebben valsgespeeld?


Nu begin je echt een beetje over te drijven, Dennis. Maar ik begrijp het wel, je ziet natuurlijk nog steeds overal een mol....
Maar ik denk niet dat je er om die redenen uitgebonjourd kan worden. IMHO

Citaat

Ik zou het in ieder geval zeer interessant vinden om alle gestelde vragen en antwoorden na te kunnen lezen. Achteraf weet je dan ook of John bijvoorbeeld alle rondes fluitend is doorgekomen of dat zijn winst aan een zijden draadje heeft gehangen.


Dat soort informatie moet je dus op de molfanatenbijeenkomst te weten zien te komen. Maar het is wel duidelijk dat zowel Jantien als John er met veel mazzel doorgekomen zijn. Jantien heeft er zelfs bijna uitgelegen. Maar ze had een vrijstelling... (zie dagboek van Jantien op Jantien.org)

Citaat
Overigens is de 'opvolger' op nedrland 1, missie antartica, ook een geinig spel. Al kan het natuurlijk niet tippen aan widm.


Gaaaaaaaaaaap!!! Vond het tamelijk saai eigenlijk.... (maar ik heb het ook maar half gevolgd)








Just because you're paranoid, don't mean they're not after you